Jump to content
IGNORERAD

Thaimassage i Stockholm


Pontus

Recommended Posts

Behöver tips på bra thaimassage ställen i Stockholm. Vill inte ha "happy ending" då jag får det ordnat hemma ;D

Bor i Vällingby så i närområdet är ju ett plus. Har sökt på eniro men det säger ju inget om hur bra dom är!

Undviker city så mycket jag kan!

Vissa har det bra, andra har det bättre!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jing jing

Kanske på sin plats med en varningstråd där vi kan lista alla massageställen med "happy ending" så vi slipper obehagliga överraskningar...  :o

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wwwebster

Quote

Kanske på sin plats med en varningstråd där vi kan lista alla massageställen med "happy ending" så vi slipper obehagliga överraskningar...  :o

Omvänd logik?  :kort::thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Omvänd logik?  :kort::thumbsup:

Låter bra  :respect:

Oktober - November 2007 - Flyger med Thai | Mars - April 2008 - Flyger med Thai | 17 Augusti - 14 September 2008 - Flyger med Finnair | 24 Februari - 19 Mars 2009 - Flyger med Thai | 5 maj - 27 maj 2009 - Flyger med Thai |

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest paw-76

Idag satt jag i bilen och väntade på att en bekant skulle komma. På andra sidan gatan låg det ett Thaimassage

ställe . Det kom och gick några kunder , och rätt som det är så öppnas dörren och en äldre gentleman kommer ut,

slitande i en thaitjej och försöker få henne med sig, jag ser att han skrattar och tycker det är jätte kul.Tjejen

däremot ser inte lika road ut och sliter armen ur hans hand .Tjejen går in och mannen går leende därifrån.

Ingen allvarlig händelse . Och gubben försökte ju vara rolig .

Men jag undrar om han hade gjort likadant om han hade varit på ett svenskt massage ställe .

Det finns mycket fördomar om Thaitjejer och det kommer nog dröja åtskilliga år innan dom är borta.

Sorry Pontus . inget tips , men det hände i Stockholm

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Behöver tips på bra thaimassage ställen i Stockholm. Vill inte ha "happy ending" då jag får det ordnat hemma ;D

Bor i Vällingby så i närområdet är ju ett plus. Har sökt på eniro men det säger ju inget om hur bra dom är!

Undviker city så mycket jag kan!

Kolla lyktstolparna, brukar sitta lite A4 uppklistrade med tel. nr.  speciellt vid trafikljusen.

"Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Kanske på sin plats med en varningstråd där vi kan lista alla massageställen med "happy ending" så vi slipper obehagliga överraskningar... 

Perfekt för så sent som igår fick jag en förfrågan på Thai massage med "happy endings" i Sthlm , jag vet en som vet men han har precis fått hem (nu var vi där igen Magrood) sin fru & är inte anträffbar på MSN längre , konstigt .. ja han kanske rent av har lämnat en "lucka" som kan fyllas av min "kompis"!  :crazy:

Skicka gärna PM om ni är blyga!!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

JA , som jag skrev så kommer det nog ta åtskilliga år .

DumBom , nåt som existerar är väl inte en fördom???  :D

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej just ja .. han vart ju deporterad till St. Annas skärtgård med lax , fnask & andra finheter .. lite tomt faktiskt hahaha 

Link to comment
Dela på andra sajter

Denna rekommenderas:

Sawaeng Thaimassage

Telefon: 08-42020194

Skype: SawaengThaimassage

Adress

Tranebergsvägen 120

167 44 BROMMA

Hemsida

web.comhem.se/sawaengthaimassage

Epost

sawaengthaimassage@comhem.se

Link to comment
Dela på andra sajter

Du har ett nyöppnat ställe vid Bergslagsvägen, rondellen in till Grimstagatan (på andra sidan från Shell och Ö B)

Ett på Drottningholmsvägen vid Abrahamsberg, bredvid restaurangen på motsatta sidan från tunnelbanan.

Vet inte om thaifrisören på Lyckselevägen ungefär nummer 50 (på baksidan mot parken) har sin massage kvar.

/Tobbe - Ingen massagebesökare, men väl chaffis med ögonen öppna.

"Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson

-NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen)

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...