Jump to content
IGNORERAD

för kort för Sverige


bullerobang

Recommended Posts

bullerobang

Är detta något som är vanligt förekommande?

kort i rocken

En kvinna av thailändsk härkomst anser sig ha diskriminerats för sin kroppslängd av arbetsgivaren, ett företag i Trollhättan. Nu stämmer hon arbetsgivaren, skriver Dagens Arbete på nätet.

L" because it has a Led Ling in the flont

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

ja ja är ju lång jämfört med henne 154cm :dance: och är värdens bästa truckförare :bag:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

bullerobang

Beror kanske också på vilken truck man har. vi har en tjej här på volvo som sitter och petar med tåspettsarna på pedalerna när hon kör truck och det ser lite farligt ut men hon klarar det gallant ändå och hon är också bara två äpplen hög.

Men är detta något vanligt förekommande att våra damer blir "diskriminerade" pga dom inte är så långa eller att det ses som ett hinder när dom söker jobb..

L" because it has a Led Ling in the flont

Link to comment
Dela på andra sajter

Beror kanske också på vilken truck man har. vi har en tjej här på volvo som sitter och petar med tåspettsarna på pedalerna när hon kör truck och det ser lite farligt ut men hon klarar det gallant ändå och hon är också bara två äpplen hög.

Men är detta något vanligt förekommande att våra damer blir "diskriminerade" pga dom inte är så långa eller att det ses som ett hinder när dom söker jobb..

Läs mer här:

http://www.da.se/hom...36?OpenDocument

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...