Nerike Inlagd Augusti 4, 2008 Dela Inlagd Augusti 4, 2008 Surin Vart tog min chili vägen, har en stjärna istället. Förstår att dom som är medlemmar här får stjärnor istället, men ska inte vi som hade två chili snart tre kunna få två stjärnor samt tre istället för chili. mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nack Laeng Inlagd Augusti 4, 2008 Dela Inlagd Augusti 4, 2008 Quote Surin Vart tog min chili vägen, har en stjärna istället. Förstår att dom som är medlemmar här får stjärnor istället, men ska inte vi som hade två chili snart tre kunna få två stjärnor samt tre istället för chili. mvh Nerike stackars liten.. To do list- (1). Go to pet store.(2). Buy bird seeds. (3). Ask how long it will take for the birds to grow.(4). Wait for the reaction. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd Augusti 4, 2008 Dela Inlagd Augusti 4, 2008 Jag tycker chili är för starkt, och skulle uppskatta en stjärna eller något annat istället member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Bibben Inlagd Augusti 4, 2008 Dela Inlagd Augusti 4, 2008 Vilket trauma det måste vara Ge han två stjärnor då Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Bibben Inlagd Augusti 4, 2008 Dela Inlagd Augusti 4, 2008 QuoteJag tycker chili är för starkt, och skulle uppskatta en stjärna eller något annat istället Nåt annat, två gurkor kanske? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Augusti 4, 2008 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 4, 2008 Självklart bibben det blir ett plus Man är som ett barn har man jagat dom små chilina, så vill man inte bli av med dom. ;D Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pontus Inlagd Augusti 4, 2008 Dela Inlagd Augusti 4, 2008 Vissa har ju sina chili's kvar?! Står Nightlife medlem på stjärngossarna Vissa har det bra, andra har det bättre! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jfk_68 Inlagd Augusti 4, 2008 Dela Inlagd Augusti 4, 2008 Nerike... läs och lär (till musiken "When you wish upon a star"). Ser du stjärnan i det blå Ta en sup så ser du två... /jfk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Augusti 4, 2008 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 4, 2008 jfk ja jag ska till bodegan ska kolla när jag kommer hem om jag ser två ;D mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangwal Inlagd Augusti 4, 2008 Dela Inlagd Augusti 4, 2008 Fungerade för mig i lördags. Rock on! Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Bibben Inlagd Augusti 4, 2008 Dela Inlagd Augusti 4, 2008 QuoteVissa har ju sina chili's kvar?! Står Nightlife medlem på stjärngossarna Vad menas med att du är en grodman P? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pontus Inlagd Augusti 4, 2008 Dela Inlagd Augusti 4, 2008 Skumt ändå. Vi är ju inne i Nightlife allihop men vissa har stjärnor. Kanske beror på att man varit aktiv i Nightlife tillräckligt mycket för att få titluera sig medlem. Nerike du får skriva mindre i denna del av forumet ;D Vissa har det bra, andra har det bättre! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nack Laeng Inlagd Augusti 4, 2008 Dela Inlagd Augusti 4, 2008 va inte lessen lilla bubben, här får du 2 ;D To do list- (1). Go to pet store.(2). Buy bird seeds. (3). Ask how long it will take for the birds to grow.(4). Wait for the reaction. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pontus Inlagd Augusti 4, 2008 Dela Inlagd Augusti 4, 2008 QuoteVad menas med att du är en grodman P? Snodde det av polarn som hade det i telefonkatalogen för en massa år sedan. Skönt ord bara Vissa har det bra, andra har det bättre! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Augusti 4, 2008 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 4, 2008 pontus du måste ansöka om medlems.. hos nån av admin. ;D Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd Augusti 4, 2008 Dela Inlagd Augusti 4, 2008 QuoteNåt annat, två gurkor kanske? Vad som helst utom morötter member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangwal Inlagd Augusti 4, 2008 Dela Inlagd Augusti 4, 2008 Verkar ju fungera ändå.. Rock on! Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Bibben Inlagd Augusti 4, 2008 Dela Inlagd Augusti 4, 2008 QuoteSnodde det av polarn som hade det i telefonkatalogen för en massa år sedan. Skönt ord bara Men kan du ändra DEN titeln själv eller har moddarna gjort det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pontus Inlagd Augusti 4, 2008 Dela Inlagd Augusti 4, 2008 Quotepontus du måste ansöka om medlems.. hos nån av admin. ;D Mvh Nerike Men jag kommer ju åt den delen av forumet ändå hehe Vissa har det bra, andra har det bättre! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pontus Inlagd Augusti 4, 2008 Dela Inlagd Augusti 4, 2008 QuoteMen kan du ändra DEN titeln själv eller har moddarna gjort det? Kolla under profilinställningar. Sektionen ovanför signaturen har jag för mig det var Vissa har det bra, andra har det bättre! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Bibben Inlagd Augusti 4, 2008 Dela Inlagd Augusti 4, 2008 QuoteMen jag kommer ju åt den delen av forumet ändå hehe Sök inte då och behåll dina chilli Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Augusti 4, 2008 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 4, 2008 Hmm Hur ska det bli nu då bli med farangens bilder om alla kan läsa i alla fall, då kommer det ju komma en massa klagomål mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangwal Inlagd Augusti 4, 2008 Dela Inlagd Augusti 4, 2008 Jaha,då blev man av med sina chilli's. Så som jag hade sparat Rock on! Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Augusti 4, 2008 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 4, 2008 Sangw.. mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pontus Inlagd Augusti 4, 2008 Dela Inlagd Augusti 4, 2008 P3 höll på o knåpa "as-I-spoke". Nu är även jag ansluten till den rigorösa skaran medlemmar. Vissa har det bra, andra har det bättre! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu