Keithan Inlagd Juli 13, 2010 Dela Inlagd Juli 13, 2010 Grattis på födelsedagen Welder Som vanligt vill jag att du lägger ut en bild på den röda Ferrari du fick i present Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acarls Inlagd Juli 13, 2010 Dela Inlagd Juli 13, 2010 Grattis Kan det här vara din födelsedagstårta?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Juli 13, 2010 Dela Inlagd Juli 13, 2010 Grattis Welder Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 13, 2010 Dela Inlagd Juli 13, 2010 Grattis Kan det här vara din födelsedagstårta?? Den va rolig grattis från mig också När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Juli 13, 2010 Dela Inlagd Juli 13, 2010 Grattis! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juli 13, 2010 Dela Inlagd Juli 13, 2010 Grattis!! /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 13, 2010 Dela Inlagd Juli 13, 2010 Grattis Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 Swish (Sverige) 0708 575 222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 13, 2010 Dela Inlagd Juli 13, 2010 Stort grattis härifrån oxå Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissefisk1 Inlagd Juli 13, 2010 Dela Inlagd Juli 13, 2010 GRATTIS Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Magrood Inlagd Juli 13, 2010 Dela Inlagd Juli 13, 2010 Grattis! Mvh Magrood "Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnTove Inlagd Juli 13, 2010 Dela Inlagd Juli 13, 2010 Grattis ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bengt-Erik Inlagd Juli 13, 2010 Dela Inlagd Juli 13, 2010 Grattis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Juli 13, 2010 Dela Inlagd Juli 13, 2010 Grattis Welder ! Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Welder Inlagd Juli 16, 2010 Dela Inlagd Juli 16, 2010 Tack så mycket för alla gratulationer. Jag skulle ha svarat tidigare men har varit borta på jobb på en av de få platser som saknar täckning i Sverige 2010.. Jag skulle önska att jag kunde säga att jag känner mig som de 25 år jag fortfarande intalar mig själv att jag är, men de senaste veckornas jobb gör det omöjligt för mig att göra det. Just nu känns kroppen väldigt gammal även om sinnet fortfarande är ungt. Kan det vara så att åren börjar ta ut sin rätt? Näääää! Återigen, tack ska ni ha! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Juli 16, 2010 Dela Inlagd Juli 16, 2010 Grattis i efterskott svetsarn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.