BanFang Inlagd Juli 12, 2010 Dela Inlagd Juli 12, 2010 Detta var vad jag fick med mig från Kvibergs marknad, Det blev även en Albansk Halal korv. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Juli 12, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juli 12, 2010 Det smakade mumma med colalight och lite färskpressad citron i. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Toprunner Inlagd Juli 12, 2010 Dela Inlagd Juli 12, 2010 Det smakade mumma med colalight och lite färskpressad citron i. Ja... nutrilett är nog underskattat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 12, 2010 Dela Inlagd Juli 12, 2010 Ja där finns allt När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Marlon Inlagd Juli 12, 2010 Dela Inlagd Juli 12, 2010 Detta var vad jag fick med mig från Kvibergs marknad, Det blev även en Albansk Halal korv. Hittade du bara ett tomglas och en ölburk? Och ingen pant är det på tomglaset heller. Med den takten så går det trögt att spara ihop till nästa thailandsresa ... /Marlon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Juli 12, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juli 12, 2010 Hittade du bara ett tomglas och en ölburk? Och ingen pant är det på tomglaset heller. Med den takten så går det trögt att spara ihop till nästa thailandsresa ... /Marlon Hehe Ja tomt blev det minsann. Men inte i börsen Nutrilett och en Albansk Halal korv gled ner igår. Tillsammans med diverse Polska tillbehör Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juli 12, 2010 Dela Inlagd Juli 12, 2010 Hehe Ja tomt blev det minsann. Men inte i börsen Nutrilett och en Albansk Halal korv gled ner igår. Tillsammans med diverse Polska tillbehör Hur vad det man blanda? var det inte en dl vodka och tre msk Nutrilett? /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.