Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. kungchristian

Dagens Humorbild

Glad påsk received_417469492379476.mp4
  3. Odin

Amex Platinum

Polarn ringde å skröt upp att han fått nåt j-a metallkort... E d bra??
  4. andrejsdenruskige

Thai Airways

Jojo, dricka serverade dom. Men hur var det med salt och peppar? Det är det som är viktigt. Själv brukar jag glida förbi Max eller Donken och ta med salt och peppar så även stolsgrannen kan få lite.
  5. audirs2

Dagens Humorbild

6. husse

Påsk i Stockholm

Välkommen till Mellansverige, även kallad el stockholmia
  7. Kötthandlarn

Påsk i Stockholm

Nu är man på väg.........
  8. Kötthandlarn

Vad gör du JUST nu? Bildtråd.

Sitter på tåg till den kungliga hufvudstaden....... Nu kör vi...... Benutrymme......... Check......
  9. Tallviking

Svenska kronan VS Thai baht

Varför räkna i USD om bara 10% av handeln går till USA och ca 80% inom Europa ?
  10. Today
  11. HuaHindinnge

Och hade de räknat i Venezuelas Bolivar hade nettot blivit ofantligt stort.
  12. ReKa

Katedralen Notre-Dame i full brand

Intressant. Då faller ju min teori, och är elen dessutom bruten är ju ej heller det en brandorsak. Väldigt långsökt men nån mupp som suttit och rökt under arbetet? Läste förresten att det är jättesvårt att få eld på torr gammal ek.
  13. Nineteen68

Thai Airways

Har sett att Thai har varvat 773 med 772 på Arn hela vintern.
  14. NorLyx

Vad åt Ni idag? Bildtråd.

Frukost Trevlig helg/NorLyx
  15. koppar55

Thai Airways

Var samma bra service upp till Peking. Blev dock bara 3 glas rödvin.
  16. koppar55

Vad gör du JUST nu? Bildtråd.

Sista dagen på mässan. Började som vanligt med en rask prommenad på 5km. Träff med ett par leverantörer. Dags för en sen gourmetlunch. Tillbaka i ZCCCT montern och upp till VIP loungen för att avnjuta god "Beijing Craft Beer"
  17. Tommy

Så de räknar i kronor, hade de räknat i USD så hade ökningen varit ca 0%, och handelsnettot minskade. MVH
  18. in-ka

blåbärsplockarbil/buss

hej jag har en citroen evasion -99 2,1td 33000 mil 7sitsig finns också soffa bak så det blir 8 sittsig (dock olaglig) jag köpte den när min thaifru med 2 barn kom till sverige men nu är barnen/numera unga vuxna utflugna så den har stått ett par år nu tänkte jag sälja den och min fru sa som ju stämmer "den skulle ju passa till blåbärsbil" så är det ngn som är i blåbärsbranchen som kan vara intresserad?
  19. John Khonken

018 Donald Trump

Tack för det . Det glädjer mig att du som vanligt inte fattat något. Och sakfrågan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  20. Fredman

018 Donald Trump

Grattis Kånken, du har överträffat ditt tidigare rekord i obegripligt inlägg!
  21. Tallviking

Nej. det beror på att importen ökar mer än exporten rent volymmässigt d.v.s vi ökar vår interna konsumtion Jämför detta med t.ex USA som har ett enormt stort negativt handelsnetto och det beror främst på att dom konsumerar enormt mycket i landet och det i sin tur visar att dom har väldigt mycket pengar tillgängliga att konsumera för.
  22. John Khonken

TV härligt. På grund av vår dåliga valuta kommer vårt underskott att öka markant. Visst är det bra.
  23. John Khonken

Ni som har SVD kan läsa vad Nordeas ekonom säger. Det är en hemsk läsning för Sveriges löneslavar
  24. Luke the Drifter

En vandringsman strövar vidare

En vacker dag så bestämde vi oss för att ta en heldag på stranden. Det beslutades att vi skulle sitta på militärstranden, Suan Son och hur man tog sig dit var upp till var och en. Jag och några till valde att ta mjölkpallsexpressen ut till stranden. På rätt spår ! Då vi kom fram så gick jag till restaurangen och köpte ett helrör samt lite blannevatten, is och plastmuggar. Det känns som om det kommer att bli en bra dag på stranden ! Luke the Drifter
  25. ellim63

Vad åt Ni idag? Bildtråd.

Sjön suger..
  26. John Khonken

Ingves har sina orders från IMF. Förstöra Sverige till varje pris. Att ha minusränta i en högkonjuktur är vansinne. Allt för att krossa meddel svensson och låginkomsttagarna. Det är bara Makt och Pengar som gäller. Den vanliga Svensken är totalt lurat av våra springpojkar till politiker. Våra politiker ser sin framtiden i den större syltburken. För tänk om dom skulle få uppleva det dom beslutat om själva. Dom ser sig själva som den nya adeln. Finns bara en sak att göra . RÖSTA BORT PACKET INK SD
  1. Load more activity
NYTT INNEHÅLL

• Create New...

Important Information

Privacy policy