Jump to content


  • Registrera dig

    För att vara med och diskutera Thailand och en massa annat...

  • Forumstatistik

    • Antal trådar
      40,2k
    • Antal inlägg
      1,7m
  • Medlemmar

    • Antal medlemmar
      9 121
    • Flest online
      144

    Nyaste medlemmen
    Icket
    Medlem sedan
  • Karmatoppen

    1. 1
      rolba
      rolba
      493
    2. 2
      ellim63
      ellim63
      246
    3. 3
      Kenneth4618
      Kenneth4618
      214
    4. 4
      thomas001
      thomas001
      185
    5. 5
      gorjos
      gorjos
      172

All aktivitet

Detta flöde uppdateras automatiskt

  1. Senaste timmen.
  2. gorjos

    Vad gör du JUST nu? Bildtråd.

    Frugan hade besök av en kompis. Kan nog bli en fruktstund imorgon också.
  3. Idag
  4. mavange

    Vad gör du JUST nu? Bildtråd.

    Världens bästa land, jag ser inte att Thaland är det.
  5. apknug

    Vad gör du JUST nu? Bildtråd.

    Men när ÄR Songkran i ÅR?
  6. thomas001

    Vad gör du JUST nu? Bildtråd.

    Du Kallade Songkran för SuperSongkran nyss så det verkar ju som du älskar Pulvercreme och bli dyngblöt!!
  7. Kenneth4618

    Vad åt Ni idag? Bildtråd.

    Laxburgare med tillbehör
  8. apknug

    Vad gör du JUST nu? Bildtråd.

    Eller så kan man ha hus i Thailand och inte gilla det.... Verkar trist att inte vilja åka till världens bästa land! Särskilt om man hela tiden måste skriva på ett Thailands Forum!
  9. Kenneth4618

    Vad gör du JUST nu? Bildtråd.

    Ja det gäller att upprepa mantrat varje dag för att övertyga sig själv 😂 Dessutom tror jag de flesta åker till Thailand när de själva vill och kan och inte när Papegojan vill 😏 Om det nu är så förträffligt i Thailand nu varför sitter man då och sprider dynga på två forum samtidigt dag ut och dag in 🤔
  10. apknug

    Vad gör du JUST nu? Bildtråd.

    Inte fasen behöver Songkran vara nåt man måste stanna hemma i Sverige för att "undvika " bara att sätta sig på stranden och inga bilköer eller liknande... En paus nu....
  11. 65Selander

    Vad gör du JUST nu? Bildtråd.

    Knatade förbi mässen och de håller på och dukar upp käk till ett finbesök.
  12. thomas001

    Vad gör du JUST nu? Bildtråd.

    Jag håller med om att Thailand är underbart under Svensk vinter! Men Songkran i turiststäder hatar jag! Ett år när jag och familjen skulle testa Songkran i Pattaya, Köerna bórjade vid stadgränsen, Efter 6 timmar hade vi kommit halvvägs in i stan! Med en buckla i min nya bil så lyckades jag och parkera bilen. Sen fick jag,frugan och barnen med bagage gå till hotellen! Sen att bli stenblöt och nersmetad med pulverkräm. Inte kul alls! Bucklan fick jag av en pickup som tydligen sket oss andra bilister. Så personligen så är inte Songkranfirande i städer något för mig!!
  13. apknug

    Vad gör du JUST nu? Bildtråd.

    Ja den som gillar Thailandet och INTE åker hit under den bästa tiden vintern och super Songkran måste vara den mest lobotomerade jeansvästs mobbaren i världen.
  14. Nicholas

    Pandemin

    Tror inte apknug utgör nåt undantag, 70% (minsr) på MPR verkar ha som enda intresse här i livet att dricka alkohol i en eller annan form, ofta i den vidrigaste formen av alla Leo.
  15. Nicholas

    Pandemin

    Dom flesta medborgare följer den stora ledaren och blir irriterade på oliktänkande. Det beror på att dom inte kan tänka själva och har inget annat att välja på än att följa den stora ledaren. Fick en massa långvariga biverkningar av det där vaccinet. Min dotter som var ung och stark fick kraftig hjärtklappning, vilket dom sedan erkände retroaktivt att det kunde hända, givetvis inte förräns tämligen många hade klagat. Folk som jobbade i sjukvården fick aldrig välja, det var tvång.
  16. gorjos

    Vad åt Ni idag? Bildtråd.

    Blev lite lunch idag också. Grillad fisk, ris, nudlar, somtam, sallad och en sås med hackade jordnötter. Hinner nog inte bli hungrig innan det är dags att äta igen.
  17. Peolito

    Aerosmith

    Pearl Jam släpper nytt idag di gamle Seattle rockarna. Dark Matter heter alstret. Eddie Vedders röst gillar jag och PJ.
  18. Kenneth4618

    Pandemin

    Ja just super verkar vara din grej för ingen kan vara så korkad annars 🥴
  19. Peolito

    Aerosmith

    Ny platta från Elk Witch som spelar stoner rock. Skivan heter Azimuth.
  20. Peolito

    Aerosmith

    Svenska Guenna har släppt nytt idag. Peak of Jin'Arrah heter plattan. Rock/metal.
  21. Peolito

    Aerosmith

    Det symfoniska power metal bandet har släppt nytt idag. Of sorcery and darkness heter plattan. De har två kvinnliga sångare.
  22. apknug

    Pandemin

    Nä men titta, kan du räkna till fem. För din information kan jag meddela att det är just Corona vaccin som diskuteras. Som vanligt mycket trevlig ett reiktigt föredöme för barnbarnen . Nu blir det super Songkarn!
  23. Peolito

    Aerosmith

    Billy Morrison som är rytmgitarrist hos Billy Idol och spelat bas med The Cult har släppt en egen platta som heter The Morrison Project med många gästartister som t.ex Ozzy Osbourne.
  24. rolba

    Vad åt Ni idag? Bildtråd.

    Tydligen slut på sötebrödsdagarna nu och frukosten serveras hemma.
  25. rolba

    Pandemin

    Lite samma här, har aldrig brytt mig om att blocka någon men är en jävel på att scrolla. 😉
  26. rolba

    Spelar du biljard?

    Jag har funderat på olika krithållare flera gånger men kommit fram till att för mig funkar det bäst om jag har kritan i handen och lägger den på bordskanten och då ser jag den hela tiden så det blir svårt att glömma kritning. Å andra sidan, om man har en bra krita så är 4-5 stötar mellan kritning inget problem. Viktigast med krita om du ska göra en kraftig toppspinn och kör med "open bridge"
  27. Fritz

    Pandemin

    OK, tänkte inte på det kanske beroende på promillen i går. Har aldrig blockat nån själv utan scrollar bara förbi en del medlemmars inlägg med en jäkla fart. 😉
  1. Visa mer innehåll
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...