Jump to content


  • Registrera dig

    För att vara med och diskutera Thailand och en massa annat...

  • Forumstatistik

    • Antal trådar
      40,2k
    • Antal inlägg
      1,7m
  • Medlemmar

    • Antal medlemmar
      9 121
    • Flest online
      144

    Nyaste medlemmen
    Icket
    Medlem sedan
  • Karmatoppen

    1. 1
      rolba
      rolba
      481
    2. 2
      ellim63
      ellim63
      236
    3. 3
      Kenneth4618
      Kenneth4618
      221
    4. 4
      thomas001
      thomas001
      173
    5. 5
      gorjos
      gorjos
      169

All aktivitet

Detta flöde uppdateras automatiskt

  1. Senaste timmen.
  2. Hua Hin

    Vad åt Ni idag? Bildtråd.

    Frukost ☕️
  3. Nytt världsrekord i Xiamen, Kina. 6,24!
  4. Idag
  5. goli006

    Vad åt Ni idag? Bildtråd.

    Skulle du inte lagt den svarta kaviaren på istället för bredvid 😋😄
  6. Farangset

    Vaccination

    Swebb-TV har många intressanta program. Är det någon här på Mpr som tittar?
  7. Kenneth4618

    Vad åt Ni idag? Bildtråd.

    Blev en Pinsabrödpizza till lunch, så jäkla gott 😋
  8. 65Selander

    Brynäs Brynäs Brynäs

    Borken har blivit ruggigt smal
  9. Idag Diamont League, Xiamen i Kina SVT1 kl 13.00
  10. Jed

    Stryktipset With English Soccer

    Ett gäng stora favoriter i dag på Stryktipset, Arses, B- laget (Man C) Malmö, Southampton, Norwich, Birmingham, QPR etc. så det gäller att välja sina spikar!. Mina säkra: Man C. Dom är ute ur CL, lite orättvist tycker jag men så är det. Nu ger dom allt i ligan och cupen, dom första att känna av det blir Chelsea. Southampton. Dom är i högsta grad med i kampen om direktuppflyttning, dessutom har Cardiff med en mittenplacering i tabellen inte mycket att spela för. Norwich. Dom sitter just nu på sista play off platsen till PL och vill så fortsätta, men den försiktige kan ta med ett X för Bristol C och deras defennsiv, jag gör det inte. Malmö. MFF 3 vinster, Västerås 3 förluster. Sedan har MFF spelat gudomligt så detta är kupongens säkraste 1:a Några luriga: Wolverhampton - Arsenal. Arses har 2 raka förluster, antingen otur eller så börjar man bli slutkörd. Dom har kört på samma 11:a dom sista månaderna så jag tar X2 för att dom är trötta. Luton -Brentford. Två lag som slåss för att inte åka ur, tror mer på Brentford men jag helgarderar 1X2. Sheffield U- Burnley. Bägge lagen måste vinna för att ha en mikroskopisk chans att inte åka ur 1 2 på chans. Stoke - Plymouth. Samma sak här bägge lagen är inblandat i en nedflyttningsstrid, så jag helgarderar 1X2.
  11. rolba

    Brynäs Brynäs Brynäs

    Stigge ser pigg ut. Jag måste åka ut och ta en fika med han när jag kommer till Sverige igen.
  12. rolba

    Vad åt Ni idag? Bildtråd.

    En redig fläskkotlett på Klong bar i Chalong. Ska väl hålla svälten borta ett tag
  13. Wangthong

    Brynäs Brynäs Brynäs

    Anar att nästa 2 matcher blir vinster för DIF. Det behövs pengar i systemet.
  14. Jed

    Stryktipset With English Soccer

    10 rätt men reduceringen tog 1 så det hjälper inte att gnälla.
  15. Hua Hin

    Vad åt Ni idag? Bildtråd.

    Lite för lång tid i fritösen 😉
  16. ellim63

    Vad åt Ni idag? Bildtråd.

    Igår kväll blev det reker. Reker??? Ja såna som maneter!
  17. Hua Hin

    Vad åt Ni idag? Bildtråd.

    Helstekt karré med bbq sås och pommes blev det igår kväll 🍻
  18. Kenneth4618

    Pandemin

    Många så kallade sanningar har ofta efteråt visat sig vara fel 😉
  19. Peolito

    Brynäs Brynäs Brynäs

    Ja nu får Dif öka. De var en jämn match igår.
  20. John Khonken

    Pandemin

    Fritte flytta inte fokus. Du vill inte veta någon sanning som inte passar dig. Vad skrev jag . Leta hos John Cambell . Jag skrev fel förnamn. Angus
  21. gorjos

    Vad gör du JUST nu? Bildtråd.

    Nu kom drickavagnen.
  22. Fritz

    Pandemin

    Jag trodde det det skulle finnas mycket att läsa om denne Adam Daghlish på internet men tji fick jag. Noll träffar utan i stället föreslog Google denna fiktive kändis, det är väl inte honom du menar hoppas jag ? 555 https://en.wikipedia.org/wiki/Adam_Dalgliesh
  23. John Khonken

    Brynäs Brynäs Brynäs

    Vi är i brygga nu . Inte bra. Brynäs verkar vara för bra för oss. Men hoppet lever
  24. John Khonken

    Pandemin

    Fritte om du lyssnar på John C diskussion med Adam Daghlish som är världsledande inom cancervården så får du se sambandet mellan vaxxinet och turbocancer. Cancerna har ökat betydligt sedan sprutan introducerades. Jag tror jag läste 20 ggrs ökning sedan 2021.
  25. Kenneth4618

    Vad åt Ni idag? Bildtråd.

    Gomorron, snabbägg idag på mackan
  26. apknug

    Vad gör du JUST nu? Bildtråd.

    Det kan du få medhåll för av många av medlemmarna på detta Thailandsforum, de verkar avsky Thailand. Själv gillar jag att stödja the local outlaws, man behöver svalka ner sig idag...
  1. Visa mer innehåll
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...