Jump to content


  • Registrera dig

    För att vara med och diskutera Thailand och en massa annat...

  • Forumstatistik

    • Antal trådar
      40,2k
    • Antal inlägg
      1,7m
  • Medlemmar

    • Antal medlemmar
      9 121
    • Flest online
      144

    alinalolita
    Nyaste medlemmen
    alinalolita
    Medlem sedan
  • Karmatoppen

    1. 1
      rolba
      rolba
      496
    2. 2
      ellim63
      ellim63
      236
    3. 3
      Kenneth4618
      Kenneth4618
      214
    4. 4
      thomas001
      thomas001
      206
    5. 5
      gorjos
      gorjos
      169

All aktivitet

Detta flöde uppdateras automatiskt

  1. Senaste timmen.
  2. Idag
  3. ellim63

    Vad åt Ni idag? Bildtråd.

    Idag blev det köttfärslimpa med fetaost och svarta oliver som kryddades med rosmarin... färskpotatis serverades till, fantastiskt gott! 💕
  4. mrco

    SHL 23/24

    Så otroligt skönt att Skellefteå visade vem om är bäst i avgörande matchen, nu slipper man höra gnället från Redface Rönnberg mer den här säsongen. //mrco
  5. Nicholas

    SHL 23/24

    Ser lovande ut.
  6. Hua Hin

    Vad åt Ni idag? Bildtråd.

    Ikväll blev det korv 🍻
  7. janne_h

    Spelar du biljard?

    Har kommit på mig själv att glömma och krita kön. Därför köpte jag mig hållare med magnet för kritan, att sätta i byxan. Så kritan är med hela tiden. Och nu kritar jag oftare. 88 baht är ju inte så mycket att bråka om.
  8. Mr Ning Ning

    Pandemin

    Japp! Så har det varit så länge jag kan minnas.
  9. Mankan

    Pandemin

    Ja lite märkligt att Fritz inte hört talas om detta fenomen tidigare.
  10. Mr Ning Ning

    Pandemin

    Jag ser hans inlägg när andra i sin tur citerar hans inlägg som han skrivit till mig. Det fattar han tydligen inte. Jag sitter inte och letar inlägg från någon jag blockat. Vore ju meningslöst att blocka då. Tyvärr är det tydligen mkt komplicerat att få bort inläggen helt när man blockat någon.
  11. Dempa

    Pandemin

  12. Fritz

    Pandemin

    Det måste väl vara något fel på blockerings funktionen eftersom du fortfarande kan läsa hans inlägg eller?
  13. Kenneth4618

    Pandemin

    Har du någon källa på det?
  14. MickeN

    Vad dricker ni just nu?

    En öl eller två.
  15. apknug

    Pandemin

    Jätte kul mina vänner. Fortsätt läsa bipacksedeln så kommer ni inte få några biverkningar. Sen kan man iof, igen, undra varför man promt måste läsa nån som man blockat... Måste vara verkligen tråkigt i Sverige med 1 minusgrad och snö.... Inte konstigt att man måste läsa alla man "blockat"...
  16. berlitz

    Pandemin

    Så fort man tycker olika än myndigheter/ledarna så har man konspirationsteorier eller foliehatt. Inte mycket utrymme till egna uppfattningar där,följ strömmen utan att ifrågasätta. Den ideala medborgaren.
  17. berlitz

    Vad dricker ni just nu?

    Förmodligen för kort sugrör 🙄
  18. Peolito

    Vad åt Ni idag? Bildtråd.

    Brunos korvbar levererade.
  19. goli006

    Vad gör du JUST nu? Bildtråd.

    Inte varje dag man får blommor
  20. rolba

    Vad åt Ni idag? Bildtråd.

    Hamburgertallrik på Chicken Coop
  21. rolba

    Vad dricker ni just nu?

    Nudå?
  22. Mr Ning Ning

    Pandemin

    Undrar varför han citerar mig när han vet att jag blockat honom. Men vissa verkar ha tråkigt i Thailand då dom verkar bo på MPR å TS hela dagarna. Måste finnas roligare saker att göra.
  23. Kenneth4618

    Vad åt Ni idag? Bildtråd.

    Korv å potatispuré med dill och rödbetor
  24. Kenneth4618

    Pandemin

    Och läsförståelsen är =0, precis som vanligt. Läs inläggen innan du börjar svamla, jävla Pucko 1, 2, 3, 4, 5, .............
  25. rolba

    Vad gör du JUST nu? Bildtråd.

    Offrar mig på en massage så man får nyttja lite ac. Onödigt varmt idag. Bara 37 nu men har varit 39 för ett par timmar sedan.
  26. apknug

    Pandemin

    Det fanns fasen INGEN information tillgänglig om Vaccinet på de lokaler jag besökte, man fick eventuellt reda på vilket vaccin de sköt in, innan sprutan togs. Sitta o snacka om bipacksedeln som om man köpt det själv på apoteket. Man tar sig för rövhålet.
  27. Kenneth4618

    Pandemin

    Nu menade jag mediciner rent allmänt, skrev inte vaccin. Men visst har jag googlat på de vaccinsprutor vi tagit. 6 till mig och 4 till frugan och vi mår förträffligt bra 😉
  1. Visa mer innehåll
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...