Jump to content
IGNORERAD

Tio i två

Jive

Recommended Posts

Jag sitter och kollar på SvT World och skidtävlingar (fristil) och undrar om inte thaiarna skulle toppa världseliten om det fanns snö i Thailand.

Tävlingar som Vasaloppet med raka och fina spår faller ju bort direkt, men tänk er en thai på lagg i en fristilstävling - måste ju vara som hand i handske.

Vad säger ni som har thaifru i Sverige - hur länge dröjer det innan vi ser dem på FIS-tävlingarna?

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Dela på andra sajter

phitsanulok

så här bra gick det när frugan försökte åka skidor, är nog inget ämne för landslaget

post-3315-12685532453_thumb.jpg

post-3315-12685532453_thumb.jpg

Dela på andra sajter

Jag sitter och kollar på SvT World och skidtävlingar (fristil) och undrar om inte thaiarna skulle toppa världseliten om det fanns snö i Thailand.

Tävlingar som Vasaloppet med raka och fina spår faller ju bort direkt, men tänk er en thai på lagg i en fristilstävling - måste ju vara som hand i handske.

Vad säger ni som har thaifru i Sverige - hur länge dröjer det innan vi ser dem på FIS-tävlingarna?

Haha Jive den var bra ! Jag var tvungen gå ut i köket och kolla och mycket riktigt Tio i två(Idealisk vinkel)

Dela på andra sajter

Bild ifrån årets höghöjdsträning vilken varade i ca 10 minuter innan hon gick över till sopsäck i backen istället. Jag räknar dock med en landslagsplats någon gång under de närmsta åren i någon av de två disciplinerna.

post-5520-126856302367_thumb.jpg

post-5520-126856302367_thumb.jpg

Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött?

Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...