Vad har Du gjort idag?

20,128 posts in this topic

Posted

Clirre, Du får nog hoppa jämfota, en fot räcker nog inte :suicide:

Tack för tipset baa ska testa det :rtfm:

0

Posted

ja i 30+ ta det som ett skämt :crazy:

Tjena clion, idag på förmiddagen var det faktiskt BARA 24+ i skuggan på altanen ;):na:

post-3132-125872818203_thumb.jpg

0

Posted

Tja Stefan.

Va använde Du för fisk? Riktig sill finns ju inte här, eller hade Du med Dig?

Baa

0

Posted

Tja Stefan.

Va använde Du för fisk? Riktig sill finns ju inte här, eller hade Du med Dig?

Baa

Hejsan Baa, Ja hade med mig inläggningssill från Sverige, men jag har tänkt kolla runt lite om jag kan hitta nån lämplig Thailändsk firre till detta

0

Posted

Det finns en firre i Mekongfloden som brukar vara 3-5-dm lång och ganska slank, köttet är ganska fast, dock inte så fett som sill men den skulle nog duga som surrogat.

Nån som vet vad det är fören filur?

Baa

0

Posted

Shoppat fryspåsar i Ullared.

Fyndaren Arne

Livskvalitet!

0

Posted

Skannat gamla bilder från Pattis, Ao Nang och Koh Samui -96 och framåt.

0

Posted

Skannat gamla bilder från Pattis, Ao Nang och Koh Samui -96 och framåt.

In med bilderna :great:

0

Posted

Varit på fest i Uppsala och träffat en del MPR:are

Lung Lennart, Svarten och Magrood med flera, och det var en mycket positiv upplevelse, för trevligare personer får man leta efter!!!!!!!!!!!

Hoppas verkligen att vi träffas igen framöver

Kenneth, Phat och Jittra

0

Posted

Jobbar

0

Posted

Jobbar idag också!

0

Posted

inte ett skvatt, tjejen var på shoppingrunda så man fick lite söndagsfrid. :whistle:

0

Posted

clion,kanske dags att be frugan att deltaga i dagliga göromål i hemmet i stället för att ränna runt i bygden(fly från)om inte annat så behöver väl barnen se sin mor oxå.Hon måste väl prioritera familjen före kompisarna.Som det verkar så är det du som gör allt i hemmet trots att ni båda arbetar.Jag gör det mesta hemma men jag är ju pensionär så jag har tid men du verkar jobba både tidigt och sent på volvo + att du skjutsar runt på damen.(du är snäll du)och snart kanske du har ett jobb till i en take awayvagn :whistle: var får du energin ifrån (klirrarna) Hade det bra nu och gör som Baa sa HOPPA MED BÅDA FÖTTERNA.Mvh Måne

0

Posted (edited)

clion,kanske dags att be frugan att deltaga i dagliga göromål i hemmet i stället för att ränna runt i bygden(fly från)om inte annat så behöver väl barnen se sin mor oxå.Hon måste väl prioritera familjen före kompisarna.Som det verkar så är det du som gör allt i hemmet trots att ni båda arbetar.Jag gör det mesta hemma men jag är ju pensionär så jag har tid men du verkar jobba både tidigt och sent på volvo + att du skjutsar runt på damen.(du är snäll du)och snart kanske du har ett jobb till i en take awayvagn :whistle: var får du energin ifrån (klirrarna) Hade det bra nu och gör som Baa sa HOPPA MED BÅDA FÖTTERNA.Mvh Måne

ja så ligger det till Måne.Jag jobbar ju 0630-1536 sen hämta å handla fixa käk tvätta mm mm.MEN damen har faktiskt än värre ja har ju bil.hon åker komunalt hon åker hemmifrån 0620 slutar 1630 hemma 1730 å endast 1 rast på dan.så en får väl låta henne träffa väninnorna 2st här i området det brukar bli 1 timme å sen i fredas va det en som bjöd på mat i gbg då va hon hemma kl 1 men hon e ju bara 40 nu i dec så det e väll smällar man få ta 555555

men jag blir så jävla deppig i mörkret å regnet.så det e tur att man ska ner till sol å värme om12dar ha det måne å kämpa på i mörkret :drinks:ps ska tillägga hon jobbar 6 dar ledig en å så håller det på jäkla slavarb :diablo:

Edited by clion (see edit history)
0

Posted

Burit en massa virke, sen tittat på när charlott kalla och gänget tvålade dit norskorna, härligt.

Obs damen på bilden deltog inte i svenska laget.

post-3315-125889334324_thumb.jpg

0