Jump to content
IGNORERAD

Video: turister slåss med taxichaufförer på Phuket


MPR Nyheter

Recommended Posts

En rysk turist har gripits för misshandel efter att ett bråk brutit ut mellan honom och en grupp taxichaufförer i Karon, Phuket, under söndag eftermiddag.
Incidenten fick snabbt spridning på nätet efter att den fångats på video av ett vittne. De fyra skadade taxichaufförerna insisterade att turisten startade bråket när de anmälde händelsen till polisen. "Förarna berättade för oss att en grupp turister körde väldigt fort på stora motorcyklar och förde en massa oväsen, så de ropade till dem att sakta ned så att de inte skulle skada andra på vägen," sade Nipon Temsung från Karons polis. Enligt en av förarna ska turisterna ha kört runt hundra meter innan de vände om och kom tillbaka. "En av dem kom fram och började svära. Jag gick fram till honom för att bara prata, men han knuffade och slog mig till marken," sade han.
En av förarna skadades när han fick en tegelsten i huvudet och är fortfarande inlagd på Patong Hospital, medan resten har skrivits ut.

 

 

1_20161025154937636_inuhXqNWcLIiXUWiRbJYDGqTQTUnFaMnNHVkxiHa_jpeg.jpeg

Källa

Link to comment
Dela på andra sajter

Svårt och se vem som "började" men detta visar att testosteronstinna ryssar kommer aldrig att platsa i Thailand med thai killarnas boxing temperament. Det krockar.

Skickat från min ALE-L02 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

"Förarna berättade för oss att en grupp turister körde väldigt fort på stora motorcyklar och förde en massa oväsen, så de ropade till dem att sakta ned så att de inte skulle skada andra på vägen"

 

Ha, nu blir det svårt att styra taxin med så långa näsor i vägen. 

Link to comment
Dela på andra sajter

22 minuter sedan, skrev Khonis:

Säga vad man vill om ryssar men dom tar inte skit. 

Men dom får skit därnere

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Bra gjort av ryssen 1 mot 4 och ändå klår upp skitstövlarna ,när det kommer till tuk tuk förarna  på Phuket så kan dom flesta gärna få brinna i helvetet för min del.

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2016-10-25 at 18:02, skrev MPR Nyheter:

En rysk turist har gripits för misshandel efter att ett bråk brutit ut mellan honom och en grupp taxichaufförer i Karon, Phuket, under söndag eftermiddag.
Incidenten fick snabbt spridning på nätet efter att den fångats på video av ett vittne. De fyra skadade taxichaufförerna insisterade att turisten startade bråket när de anmälde händelsen till polisen. "Förarna berättade för oss att en grupp turister körde väldigt fort på stora motorcyklar och förde en massa oväsen, så de ropade till dem att sakta ned så att de inte skulle skada andra på vägen," sade Nipon Temsung från Karons polis. Enligt en av förarna ska turisterna ha kört runt hundra meter innan de vände om och kom tillbaka. "En av dem kom fram och började svära. Jag gick fram till honom för att bara prata, men han knuffade och slog mig till marken," sade han.
En av förarna skadades när han fick en tegelsten i huvudet och är fortfarande inlagd på Patong Hospital, medan resten har skrivits ut.

 

Källa

 

Dom Thailändare som slåss med tillhygge!

 

Bör låsas in på lång tid,

Rena idi*ter.

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

22 timmar sedan, skrev kenneth073:

Bra gjort av ryssen 1 mot 4 och ändå klår upp skitstövlarna ,när det kommer till tuk tuk förarna  på Phuket så kan dom flesta gärna få brinna i helvetet för min del.

Tror deras FD chef gör det nu...

 

 

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...