Jump to content
IGNORERAD

Juntan återlämnar kontroll över Thailands TV


MPR Nyheter

Recommended Posts

4 minuter sedan, skrev Boa52:

Varför 70 kanaler om du eller nån inte tittar på dom, eller är det bara skryt

Eftersom både tv:n och kanalerna ingår i hyran så är det inte mycket jag kan påverka förutom strömbrytaren på tv:n

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 30
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • rolba

    5

  • leifen

    4

  • Galten

    3

  • janne_h

    2

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

33 minuter sedan, skrev rolba:

Eftersom både tv:n och kanalerna ingår i hyran så är det inte mycket jag kan påverka förutom strömbrytaren på tv:n

Strömbrytare på tv:n?

Skrävlare där! :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Här har telefonen gått varm för damen, tror inte hon vet om att TVn har börjat "fungera" igen. Fast finns det inga såpor och knasiga tävlingar så tror jag hon håller sig till telefonen i alla fall.

Ändrades av kitungmakmak

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

18 timmar sedan, skrev janne_h:

Ja nu är det perfekt med Slingbox och viasatkanaler från Sverige. Ingen Thai som oponerar sig när jag uppehåller TV,n med svensk TV från min Chromecast. För min del kan dom gärna fortsätta i 30 dagar om man ska vara självisk.

Men för alla Thailändare kan det ju vara trevligt att få normal TV även om dokumentärena om kungen var intressanta. Där fick man ju veta att kungen varit munk, och fick se film från detta. Nånting nytt lärde man sig.

Såg just en film om amerikanska rappare från nittitalet på viasat som var rätt bra.

Hej

Ja i TV fick vi veta NÄR kungen dog , men via Slingbox så blev det tydligen strul

Persistant

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

Ja i TV fick vi veta NÄR kungen dog , men via Slingbox så blev det tydligen strul

Persistant



Strul?

Skickat från min SM-N910F via Tapatalk

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...