Jump to content
IGNORERAD

Berusad amerikan attackerar bilar på Phuket


MPR Nyheter

Recommended Posts

En berusad amerikan greps under morgonen efter att ha orsakat trafikincidenter på norra Phuket.
Polisen larmades klockan 05:30 om en berusad utlänning som sprang runt på Thepkrasattri Road och slog sönder rutor på passerande bilar. Han ska även ha sprungit ut framför en pickup, vilket tvingade föraren att bromsa så hårt att fjädring och drivaxel gick sönder. Ett annat fordon hoppade han upp på, varpå han kastade en ölflaska som krossade en av rutorna.
Mannen har identifierats som en 38-årig man från New York och ska inte ha varit samarbetsvillig när polisen kom. Han tvingades betala en bot på 200 baht samt för skadorna han åsamkat fordonen innan han släpptes. Enligt polisen ska amerikanens syfte ha varit att vinka in ett fordon som kunde ta honom till flygplatsen.

 

1476252543_1.jpg
Källa

Link to comment
Dela på andra sajter

Hissen har fastnat på första våningen! :dribble:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev HuaHindinnge:

Hur mycket skada är det egentligen med tanke på storleken på boten

 

Någon fick ju iallafall ny fjädring och drivaxel, som måste ha varit helt slut för att paja vid en inbromsning, betalt tack vare en korkad farang :) 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Raggmunken:

 

Någon fick ju iallafall ny fjädring och drivaxel, som måste ha varit helt slut för att paja vid en inbromsning, betalt tack vare en korkad farang :) 

Att en sån dålig bil får vistas på vägarna är otroligt men TIT

Link to comment
Dela på andra sajter

Härlig bakfylleångest. :crazy:

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Link to comment
Dela på andra sajter

51 minuter sedan, skrev Dolle:

 

Beror på vart man driker  :clapping: 

Dricker! :drinks::declare:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Alarik:

Jävla sprit de säljer i Thailand.

Ja, det kan ju inte vara sprit tillverkad i Thailand utan det måste vara såndär hemsk falangsprit.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Wangthong:

Ja, det kan ju inte vara sprit tillverkad i Thailand utan det måste vara såndär hemsk falangsprit.

kanske grön sprit som dom kommer undan med i Sverige utan straff

Link to comment
Dela på andra sajter

8 timmar sedan, skrev Boa52:

Missa han flyget tro

 

Antagligen, om inte, så hade de nog inte släppt honom ombord. Sicken dåre, livstids svartlistning vore ett bra straff.

Link to comment
Dela på andra sajter

12 timmar sedan, skrev Wangthong:

Ja, det kan ju inte vara sprit tillverkad i Thailand utan det måste vara såndär hemsk falangsprit.

 

Typ denna?

 

102_0299.JPG

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...