Jump to content
IGNORERAD

Bangkok är världens populäraste destination 2016


MPR Nyheter

Recommended Posts

6 minuter sedan, skrev Fritz:

 

 

Dom som bara mellanlandar i Bangkok för att byta flyg till ett annat land passerar väl aldrig Immigration. Hur räknar TAT antalet som passerar gränsen menar du ?

 

Fritz..

 

 

Tänkte mest på folk som tar bussen eller tåget till nån annan plats i Thailand. Då är ju Bangkok bara ett nödvändigt ont för att ta sig dit man vill. Och nej, jag gillar inte Bangkok (stora städer överhuvudtaget) så du behöver inte börja på den linjen...       

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 27
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Wangthong

    5

  • kitungmakmak

    4

  • MaiChai

    3

  • Nemo

    3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

8 timmar sedan, skrev Fritz:

 

 

Dom som bara mellanlandar i Bangkok för att byta flyg till ett annat land passerar väl aldrig Immigration. Hur räknar TAT antalet som passerar gränsen menar du ?

 

Fritz..

 

Jo det gör man, jag kom till Bangkok för att fortsätta resan med Airasia till Malaysia, visst var jag tvungen att passera migration..

 

    FF

www.easi.nu

Link to comment
Dela på andra sajter

9 timmar sedan, skrev Nemo:

 

Tänkte mest på folk som tar bussen eller tåget till nån annan plats i Thailand. Då är ju Bangkok bara ett nödvändigt ont för att ta sig dit man vill. Och nej, jag gillar inte Bangkok (stora städer överhuvudtaget) så du behöver inte börja på den linjen...       

OK då missförstod jag dig. Men jag tror ändå att om antalet passagerare som anländer med flyg till Suvvan ökar så hamnar en del av ökningen i Bangkok. Det sista i ditt inlägg behöver du inte oroa dig för eftersom jag inte fattar vad du menar. :crazy:

 

Fritz..

 

 

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...