Jump to content
IGNORERAD

Universitet ber om ursäkt för hitlerfoton


MPR Nyheter

Recommended Posts

1 timme sedan, skrev Atom:

 

Che Guevara var en feg skitstövel men när du jämför honom med Hitler gör du dig lika löjlig som ditt hatobjekt IL när han jämförde Thaksin med Nelson Mandela.

Fel fel ! :13: Mycket kan man säga om Che Guevara men inte det, Han var långt ifrån någon fegis utan en som verkligen vigde och gav sitt liv för saken (kommunismen) som han trodde på. Att han sen var väldigt naiv i sin syn på hur världen skulle styras och hade en stor övertro på att han själv skulle kunna fixa till revolutioner både här och där i världen är en annan historia. Brutal var han åxå men sannerligen inte feg. Men det kan vi diskutera vidare över några pilsner nästa gång vi träffas. :)

 

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 28
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Wanchai

    5

  • Esspe

    4

  • Fritz

    3

  • frogfish

    2

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

On ‎2016‎-‎09‎-‎21 at 12:26, skrev Wanchai:

 

Okunskap antagligen. Vi var mitt i eländet som Hitler skapade så det är väl naturligt att vi får lära oss i skolan.

 

Det finns säkert saker som hänt i sydostasien som vi inte vet ett skvatt av också.

Nja....Finns tyvärr många Thai som inte vet Pol Pot är och vad han gjort.

Ändrades av Chomphoo
Link to comment
Dela på andra sajter

Minns en gång när ett Thailändskt universitet hade "Parad" och en av grupperna var utklädda till Nassar och Hitlertyper. Det var väll för ca 6 år sedan har jag för mig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...