Jump to content
IGNORERAD

Träff i Pattaya


Drivern

Recommended Posts

Skrev i tråden "Medlemmar man skulle vilja träffa",lägger in texten i en denna tråden,så blir admin glad.

 

Jag kan nog svinga en bägare med vem som helst,en träff på Harrys 7 Oktober kan kanske passa,kanske inte den störta träffen i Pattis men några kommer säkert.Kan ju börja 15.00 vid Areca Lodges pool och sedan steget över gatan till Harrys efter uppvärmning,vad tycker ni om detta förslaget. 

Ändrades av Drivern
Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 33
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Drivern

    10

  • ragson

    6

  • rolba

    3

  • gst

    3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Skrev i tråden "Medlemmar man skulle vilja träffa",lägger in texten i en denna tråden,så blir admin glad.



Jag kan nog svinga en bägare med vem som helst,en träff på Harrys 7 Oktober kan kanske passa,kanske inte den störta träffen i Pattis men några kommer säkert.Kan ju börja 15.00 vid Areca Lodges pool och sedan steget över gatan till Harrys efter uppvärmning,vad tycker ni om detta förslaget.



Jättebra.... Men jag drar ner först 20de...... Grrrrrr.


Not Sent from fiskebyn but using Tapatalk HD
Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev apknug:

 


Jättebra.... Men jag drar ner först 20de...... Grrrrrr.


Not Sent from fiskebyn but using Tapatalk HD

 

Bra initiativ Drivern, för tidigt att säga nu men har jag möjligheten kommer jag mer än gärna.

Chan2014

Link to comment
Dela på andra sajter

Är tyvärr inte nere då men ett bra initiativ Drivern. Kanske ni boende i området kunde få till något liknande som gubbarna i Udon har och träffas en eller ett par gånger i månaden på Harrys med fasta dagar så kan vi nedresta svenskar droppa in på dessa träffar vartefter vi är där? 

Link to comment
Dela på andra sajter

10 timmar sedan, skrev Drivern:

Skrev i tråden "Medlemmar man skulle vilja träffa",lägger in texten i en denna tråden,så blir admin glad.

 

Jag kan nog svinga en bägare med vem som helst,en träff på Harrys 7 Oktober kan kanske passa,kanske inte den störta träffen i Pattis men några kommer säkert.Kan ju börja 15.00 vid Areca Lodges pool och sedan steget över gatan till Harrys efter uppvärmning,vad tycker ni om detta förslaget. 

 

Mycket bra idé..MPR träff i Pattaya.

Kan den flyttas till onsdag? - lämpligt datum - för ja lirar på onsdagarna på Harrys nuförtin.

Kanske kan bli lite extra skoj då? :-)

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Link to comment
Dela på andra sajter



Mycket bra idé..MPR träff i Pattaya.

Kan den flyttas till onsdag? - lämpligt datum - för ja lirar på onsdagarna på Harrys nuförtin.

Kanske kan bli lite extra skoj då? :-)



Om det håller i sig kan vi ju köra typ 1a och 3de onsdagen i månaden, MPR träff på Harrys?!

Det där om nid, noi eller vafasen det var för bar rann ju ut i sanden.


Sent from fiskebyn using Tapatalk HD
Link to comment
Dela på andra sajter

On ‎2016‎-‎09‎-‎09 at 16:33, skrev Drivern:

Skrev i tråden "Medlemmar man skulle vilja träffa",lägger in texten i en denna tråden,så blir admin glad.

 

Jag kan nog svinga en bägare med vem som helst,en träff på Harrys 7 Oktober kan kanske passa,kanske inte den störta träffen i Pattis men några kommer säkert.Kan ju börja 15.00 vid Areca Lodges pool och sedan steget över gatan till Harrys efter uppvärmning,vad tycker ni om detta förslaget. 

Hej

 

Kunde vara innan 6 okt för 6 okt har vi en scramble i i nakon sawat tänkte du kan bli min partner husrum och förplägnad står jag för.

Lägger in en länk från vår intresseklubb  http://www.getit.nu/ksgs/index.html

 

 

Ändrades av nissehult_13

Nissehult_13

Link to comment
Dela på andra sajter

On ‎2016‎-‎09‎-‎09 at 17:17, skrev apknug:

 





 

3 timmar sedan, skrev nissehult_13:

Hej

 

Kunde vara innan 6 okt för 6 okt har vi en scramble i i nakon sawat tänkte du kan bli min partner husrum och förplägnad står jag för.

 

Enligt hemsidan spelar ni scrambel 6 November och då är träffen slut;).

Ändrades av Drivern
Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Drivern:

 

Helt rätt och du är fortfarande. välkommen som min partner. Dyker upp i Pattaya 26 okt och lämnar nog 4 nov för spel och  nöje.

mvh

Bengt

Nissehult_13

Link to comment
Dela på andra sajter

17 timmar sedan, skrev ragson:

 

Mycket bra idé..MPR träff i Pattaya.

Kan den flyttas till onsdag? - lämpligt datum - för ja lirar på onsdagarna på Harrys nuförtin.

Kanske kan bli lite extra skoj då? :-)

Tycker fredag blir bra,du skall ju inte jobba när vi har träff ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev Drivern:

Tycker fredag blir bra,du skall ju inte jobba när vi har träff ;)

 

aj lavv jo too.

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Link to comment
Dela på andra sajter

Skall försöka utverka ett tillstånd att få deltaga.

Hur många dagar före kan vara lämpligt att ta upp träffen för att damen inte ska få för sig att följa med?

Link to comment
Dela på andra sajter

57 minuter sedan, skrev rolba:

Skall försöka utverka ett tillstånd att få deltaga.

Hur många dagar före kan vara lämpligt att ta upp träffen för att damen inte ska få för sig att följa med?

En dag efter.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Drivern:

Lyfter tråden om denna träffen om tre veckor.Mjukstart vid Arecapoolen kl 15 och sedan bara öka.

 

Söndag den 9e oktober alltså?

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev ragson:

 

Söndag den 9e oktober alltså?

Nähä Ragson nu skall du inte göra folk vilsna,det är den 7 som gäller:sure: 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Drivern:

Nähä Ragson nu skall du inte göra folk vilsna,det är den 7 som gäller:sure: 

 

Du skrev ju 3 veckor? Så jag antog det var från idag.

Och jag lirar på fredagar. Men kan nog vara med ett tag iallafall. :-) 

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

En påminnelse !Fredag nästa vecka,alltså 7 oktober,är en träff aviserad med mjukstart 15.00 vid Arecapoolen,sedan vet man inte vad som händer. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Verkar inte vara något större intresse för en träff,men det är idag det gäller.Jag sätter mig vid inre poolen på Areca 15.00 så får vi se hur många som dyker upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...