Jump to content
IGNORERAD

Vad tycker ni om tatuerade ögonbryn ?


Changnoi

Recommended Posts

  • Svar 89
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Changnoi

    9

  • stefan5300

    6

  • Alarik

    6

  • Soengsang

    5

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Sen kan man fundera över varför ni gnäller om en thai tjej gjort nåt med ögonbryna när det finns gubbar som inte kan klippa sina och hålla dom välvårdade. Som jag läste nån gång mera hår på ryggen än uppe på toppen, ser för dj ut och ögonbryn som buskar huva

Link to comment
Dela på andra sajter

10 timmar sedan, skrev Fritz:

Att du och SC är i otakt har väl dom flesta på forumet märkt men nu sjönk du alldeles för lågt enligt min mening. En stulen bild som du manipulerat eller har jag fel ?

 

Fritz..

 

8 timmar sedan, skrev Stefan:

Ja, det känns inget vidare när man stjäl en bild på någon medlem och kladdar på den för att tjäna billig karma. Lägger någon in en bild så är den privat, och det ska respekteras. Kommer detta att bli vanligt här på forumet blir det inte en bild till från mig. Jag har inget emot dig Bibban, men detta var jävligt lågt gjort.

 

Jag skulle vilja se Bibban ta sig till Khao Lak med sin sminkväska och måla SC.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

20 timmar sedan, skrev Boa52:

Sen kan man fundera över varför ni gnäller om en thai tjej gjort nåt med ögonbryna när det finns gubbar som inte kan klippa sina och hålla dom välvårdade. Som jag läste nån gång mera hår på ryggen än uppe på toppen, ser för dj ut och ögonbryn som buskar huva

 

Varför skulle jag gnälla om gubbars ögonbryn ? Helt ointressant för mig. ( Inte mycket för gubbkuk )

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2016-07-27 at 14:59, skrev Changnoi:

 

Varför skulle jag gnälla om gubbars ögonbryn ? Helt ointressant för mig. ( Inte mycket för gubbkuk )

Du har alltså skygglappar du tycker bara att tjejer ska se hyfsad ut inte gubbarna, Gubbkuk behöver man ju inte fundera över om du ser en tjej tänker du då bara på F-tta

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns ju en fördel med tatuerade ögonbryn, väntetiden på kärringens spackling blir ju kortare när man skall åka iväg nånstans.  :)

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2016-07-21 at 07:33, skrev stefan5300:

 

En del kan vara riktigt snyggal.jpg, i stället för att ha 2 "buskar" i pannanf48d878cd49968734b77c8b119c8e17c.jpg men en del andra kan se rent för jäkliga utimages (5).jpg.

 

 

 

Ett gott försök att sabotera tråden redan i andra inläggetimages (5).jpgmen visst vore det intressant att se ögonbryn tala eller sära på benenimages (1).jpg

Words from a caveman what to expect? :big_smile:

Link to comment
Dela på andra sajter

On ‎2016‎-‎07‎-‎20 at 01:43, skrev Changnoi:

Vad tycker ni om  tatuerade ögonbryn ? Mycket vanligt i Asien ( Thailand )

 

Själv gillar jag det inte alls.

 

Varför inte tatuerade ögonbryn. Ser väl inte värre ut än många andra tatueringar.

Folk tatuerar sig var som helst och hur som helst.

Vissa ser ju ut som vandrande gobelänger.

 

Ändrades av Alarik

 

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2016-07-31 at 11:55, skrev Alarik:

 

Varför inte tatuerade ögonbryn. Ser väl inte värre ut än många andra tatueringar.

Folk tatuerar sig var som helst och hur som helst.

Vissa ser ju ut som vandrande gobelänger.

 

En tatuering är en bild. Ögonbryn brukar bestå av hår om jag inte minns fel? Som om en man med tunn skäggväxt skulle tatuera mustasch. Funkar det?

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Chomphoo:

En tatuering är en bild. Ögonbryn brukar bestå av hår om jag inte minns fel? Som om en man med tunn skäggväxt skulle tatuera mustasch. Funkar det?

 

visst funkar det.....

 

2.jpg

 

men visst är det naturliga vackrare!? ;)

 

20s12-mustasch-130_1027040w_118285633.jp

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev ellim63:

 

visst funkar det.....

 

2.jpg

 

men visst är det naturliga vackrare!? ;)

 

20s12-mustasch-130_1027040w_118285633.jp

Ha Ha fan vilket som var snyggare

Link to comment
Dela på andra sajter

32 minuter sedan, skrev Chomphoo:

En tatuering är en bild. Ögonbryn brukar bestå av hår om jag inte minns fel? Som om en man med tunn skäggväxt skulle tatuera mustasch. Funkar det?

 

Pröva du.

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Alarik:

 

Pröva du.

 

 

Har redan ordentlig Riktig Mustasch och en lång fläta till skägg. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Beror väl på hur det är gjort, ser det naturligt ut så ser jag inget problem med det. Kanske man inte har några ögonbryn från början eller väldigt tunna som ser konstigt ut.

Precis som om någon kvinna inte har några bröst vill ha det och gör en bröst-operation för att få något som ser ut som vanliga naturliga bröst.

 

Eller någon som fått bröstcancer och varit tvungen att operera bort ett bröst (eller två) och skaffar bröstimplementation/er.

Är det fel också?

Hatar lögnare.

Link to comment
Dela på andra sajter

19 timmar sedan, skrev frason:

Beror väl på hur det är gjort, ser det naturligt ut så ser jag inget problem med det. Kanske man inte har några ögonbryn från början eller väldigt tunna som ser konstigt ut.

Precis som om någon kvinna inte har några bröst vill ha det och gör en bröst-operation för att få något som ser ut som vanliga naturliga bröst.

 

Eller någon som fått bröstcancer och varit tvungen att operera bort ett bröst (eller två) och skaffar bröstimplementation/er.

Är det fel också?

Brösten blir väl inte naturig med ett bröstförstoring, har du känt på några huva. Sen att dom som haft bröstcancer gör det ,där är det ju tur att det går göra det för dom

Link to comment
Dela på andra sajter

12 minuter sedan, skrev Boa52:

Brösten blir väl inte naturig med ett bröstförstoring, har du känt på några huva.

Nu menar jag såklart inga katoy-bomber.

Hatar lögnare.

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev frason:

Nu menar jag såklart inga katoy-bomber.

Dom är väl på medicinsk väg gjorda eller har jag fel. Fick känna på sådana i Phucket också, han tog min hand och la den på sitt bröst, har aldrig sett min fru arg men då tände hon på alla tolv cylindrerna. Vid bröst cancaer är det ju dj bra att det finns hjälp så dom kan se ut som förut och må bra. Att ha fått bröst cancer och måste plocka bort ett bröst kan inte va skoj

Link to comment
Dela på andra sajter

Semestertatueringar helt fria från kemikalier och som varar i genomsnitt 3-7 dagar.

 

79.00 kr

Storlek: A5

Coola faketatueringar inför semestern.

Varumärke: Casual Tattoo

 

 

 

Semestertatueringar.png

Ändrades av Alarik

 

Link to comment
Dela på andra sajter

22 timmar sedan, skrev Chomphoo:

Har redan ordentlig Riktig Mustasch och en lång fläta till skägg. 

 

Det är absolut bättre än en lång flata i skägg.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Scandinaviancorner
On 2016-07-21 at 16:23, skrev Benriach:

Är det Zlatans bakdel?

Vilket jävla slappt arsle

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner
On 2016-07-27 at 07:29, skrev stefan5300:

 

 

Jag skulle vilja se Bibban ta sig till Khao Lak med sin sminkväska och måla SC.

Jag skall ta emot honom på bästa tänkbara vis...

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner
On 2016-07-26 at 03:51, skrev Bibben:

Fick denna bilden på mail från Leifen, Nu är SC redo för NFL säsongen 2016/17

Dock lite oklart vad hans roll är men nåt hittar han säkert på. :)

 

SC1.nflready.jpg

Ja den där målningen får jag nog svårt att glömma , hoppas innerligt att jag träffar den där konstnären någon gång så att jag får måla om  hans ansikte lite jag med men det kommer inte bli med svart färg , kanske lite rött skulle passa lillbögen bra !!

Link to comment
Dela på andra sajter

On 21 July 2016 at 01:43, skrev Changnoi:

Vad tycker ni om  tatuerade ögonbryn ? Mycket vanligt i Asien ( Thailand )

 

Själv gillar jag det inte alls.

Det ser för djävligt ut, men många av de där tatuerade ögonbrynen är väl tillfälliga hoppas jag, eller hur, eller vad?  :slow:

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...