Jump to content
IGNORERAD

Vad tycker ni om tatuerade ögonbryn ?


Changnoi

Recommended Posts

Kenneth4618

Frugan har tjatat om tatuerade ögonbryn i åratal nu men inte kommit till skott

 

Så det fick bli en sådan här istället

Kenneth.jpg

 

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 89
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Changnoi

    9

  • stefan5300

    6

  • Alarik

    6

  • Soengsang

    5

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

6 timmar sedan, skrev kitungmakmak:

Tja, står det på svanken "This side up" så måste jag nog låta det passera.

Då har hon humor i alla fall.

 

 

Då kanske denna dam varit i din smak...

11251122_10153789977529827_5261586182316507703_o.jpg

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

Har funderat på en ögonbrynstatuering själv. Är ganska less på frugan som alltid ska dra bort en massa strån ur mina buskar till ögonbryn.

Tatuerade ögonbryn vore ett sätt att slippa tortyren när frugan rycker bort stråna. Vad tror ni passar det bättre på en HP med buskiga ögonbryn än en thaitjej?

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Då kanske denna dam varit i din smak...

11251122_10153789977529827_5261586182316507703_o.jpg

Är det Zlatans bakdel?

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Wangthong:

Har funderat på en ögonbrynstatuering själv. Är ganska less på frugan som alltid ska dra bort en massa strån ur mina buskar till ögonbryn.

Tatuerade ögonbryn vore ett sätt att slippa tortyren när frugan rycker bort stråna. Vad tror ni passar det bättre på en HP med buskiga ögonbryn än en thaitjej?

 

Använd skäggtrimmer.

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad
5 timmar sedan, skrev stefan5300:

 

Skulle ju passa bra i tråden Forumets lexikon.

 

Just min tanke.   :-)   

 

5 timmar sedan, skrev Soengsang:

Ahh WT => Norwegian 555555

 

Är inte så förtjust i tatuerade ögonbryn. Men så är jag inte heller speciellt förtjust i att förändra sin kropp överhuvudtaget - om man nu inte drabbas av sjukdom eller dylikt.

En sådan jävla stenåldersrelik är jag minsann.

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

10 timmar sedan, skrev Cavemannen:

Men herre gud, tråden var redan saboterad i samma sekund som han ställde frågan!! men samtidigt håller jag med dig lite, alla(jag stöt på) engelska Thaiforum har ju lite sextrådar, men tror du det är rätt väg för MPR? finns det inte andra forum för det? här på MPR avhåller vi oss från sex och så klankar vi ner på andra, om vi får chansen.

 

Man kan nästan tro att du själv har tatuerade ögonbryn och komplex över det :) 

Link to comment
Dela på andra sajter

9 timmar sedan, skrev Soengsang:

Däremot, tatuerade tuttar, svank o annat på brudar är fan så WT, lite som att flyga med Norwegian 5555555

 

Här har vi i alla fall garanterat någon som lider av fruktansvärda komplex. Och det för ett flygbolag, man slutar aldrig att förvånas :laugh:

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Här har vi i alla fall garanterat någon som lider av fruktansvärda komplex. Och det för ett flygbolag, man slutar aldrig att förvånas :laugh:

Man får inte missa ett tillfälle.

Det är inte så att du är en återuppstånden Loka eller om det var Lokari eller nått sånt.....han som blev så ledsen om man sa att Baggarna var sunk 5555555

Skickat från min iPhone 7 via Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Soengsang:

Man får inte missa ett tillfälle.

Det är inte så att du är en återuppstånden Loka eller om det var Lokari eller nått sånt.....han som blev så ledsen om man sa att Baggarna var sunk 5555555

Skickat från min iPhone 7 via Tapatalk

 

Du verkar ju bli ledsen om någon säger att baggarna är bra så det behövs nog inga gamla spöken för att blotta dina komplex, det klarar dina hjärnspöken så bra på egen hand :D

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev Benriach:

Är det Zlatans bakdel?

 

Ja så, tyckte du det var likt:big_smile: 

 

Bilden föreställer baksidan av en bartjej som vid fototillfället för en 6-7 år sedan var hemmahörandes i Pattaya.

Pattaya är beläget ungefär 150 km sydost om Bangkok. Bägge städerna ligger i Thailand.

 

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

 

Ja så, tyckte du det var likt:big_smile: 

 

Bilden föreställer baksidan av en bartjej som vid fototillfället för en 6-7 år sedan var hemmahörandes i Pattaya.

Pattaya är beläget ungefär 150 km sydost om Bangkok. Bägge städerna ligger i Thailand.

 

Usch vilken snuskhummer du verkar vara Edvard! Jag som trodde att du bara fotade svartvita porträtt av fattiga människor och liknande, men där ser man att det inte är säkert ens i de lugnaste vatten...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Så länge man tattuerar ett "unibrow" så är det ok.

 

image.jpeg

 

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

12 minuter sedan, skrev hamnoi:

Så länge man tattuerar ett "unibrow" så är det ok.

 

image.jpeg

 

Hälsa frugan att jag tycker det blev fint!

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev M33:

Hälsa frugan att jag tycker det blev fint!

 

Tack, hon är väldigt nöjd själv?

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

18 minuter sedan, skrev hamnoi:

Så länge man tattuerar ett "unibrow" så är det ok.

 

image.jpeg

 

Jag tror hon gillar Carabao

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker inte om vare sig tatuerade ögonbryn eller kontaktlinser som gör ögonen livlösa och röda. Jävla påhitt!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev LOSForever:

Tycker tatuerade ögonbryn kan se helt ok ut på vissa

 

10.jpg

Men den tatuerade luggen var lite tveksam tycker jag.

Link to comment
Dela på andra sajter

24 minuter sedan, skrev M33:

Men den tatuerade luggen var lite tveksam tycker jag.

Hmm ja svettigt värre

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2016-07-21 at 06:15, skrev wUThai:

 

 

Ja, för thai airs passagerare är ju verkligen vinnare! Pankisar med fruar som skulle kunna vara deras barnbarn som blivit lurade på hela livsbesparingen. Som åker till yxbyn en månad om året där frugan bestämmer och håller i pengarna! Riktiga vinnare! :mdr:

 

Thai air, only for winners! :)

 

Skickat från min HTC 10 via Tapatalk

Beskriver du dig själv och dina livserfarenheter ? Synd om dig i så fall.

Link to comment
Dela på andra sajter

On 25 juli 2016 at 22:51, skrev Bibben:

Fick denna bilden på mail från Leifen, Nu är SC redo för NFL säsongen 2016/17

Dock lite oklart vad hans roll är men nåt hittar han säkert på. :)

 

Att du och SC är i otakt har väl dom flesta på forumet märkt men nu sjönk du alldeles för lågt enligt min mening. En stulen bild som du manipulerat eller har jag fel ?

 

Fritz..

Ändrades av Herr Chang
Citerad bild borttagen

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, det känns inget vidare när man stjäl en bild på någon medlem och kladdar på den för att tjäna billig karma. Lägger någon in en bild så är den privat, och det ska respekteras. Kommer detta att bli vanligt här på forumet blir det inte en bild till från mig. Jag har inget emot dig Bibban, men detta var jävligt lågt gjort.

There can be only one (Stefan)

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...