Jump to content
IGNORERAD

Vad tycker ni om tatuerade ögonbryn ?


Changnoi

Recommended Posts

Vad tycker ni om  tatuerade ögonbryn ? Mycket vanligt i Asien ( Thailand )

 

Själv gillar jag det inte alls.

Ändrades av Changnoi

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 89
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Changnoi

    9

  • stefan5300

    6

  • Alarik

    6

  • Soengsang

    5

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

4 minuter sedan, skrev Changnoi:

Vad tycker ni om  tatuerade ögonbryn ? Mycket vanligt i Asien ( Thailand )

 

Själv gillar jag det inte alls.

Så länge de håller käften och särar på benen så bryr jag mig inte så mycket, vad tycker du själv?

 

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev Changnoi:

Vad tycker ni om  tatuerade ögonbryn ? Mycket vanligt i Asien ( Thailand )

 

Själv gillar jag det inte alls.

 

3 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Så länge de håller käften och särar på benen så bryr jag mig inte så mycket, vad tycker du själv?

 

 

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Link to comment
Dela på andra sajter

37 minuter sedan, skrev Changnoi:

Vad tycker ni om  tatuerade ögonbryn ? Mycket vanligt i Asien ( Thailand )

 

Själv gillar jag det inte alls.

 

En del kan vara riktigt snyggal.jpg, i stället för att ha 2 "buskar" i pannanf48d878cd49968734b77c8b119c8e17c.jpg men en del andra kan se rent för jäkliga utimages (5).jpg.

 

 

32 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Så länge de håller käften och särar på benen så bryr jag mig inte så mycket, vad tycker du själv?

 

 

Ett gott försök att sabotera tråden redan i andra inläggetimages (5).jpgmen visst vore det intressant att se ögonbryn tala eller sära på benenimages (1).jpg

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

57 minuter sedan, skrev Changnoi:

Vad tycker ni om  tatuerade ögonbryn ? Mycket vanligt i Asien ( Thailand )

 

Själv gillar jag det inte alls.

Jag bryr mig inte om det är någorlunda diskret.

 

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev stefan5300:

 

En del kan vara riktigt snyggal.jpg, i stället för att ha 2 "buskar" i pannanf48d878cd49968734b77c8b119c8e17c.jpg men en del andra kan se rent för jäkliga utimages (5).jpg.

 

 

 

Ett gott försök att sabotera tråden redan i andra inläggetimages (5).jpgmen visst vore det intressant att se ögonbryn tala eller sära på benenimages (1).jpg

Men herre gud, tråden var redan saboterad i samma sekund som han ställde frågan!! men samtidigt håller jag med dig lite, alla(jag stöt på) engelska Thaiforum har ju lite sextrådar, men tror du det är rätt väg för MPR? finns det inte andra forum för det? här på MPR avhåller vi oss från sex och så klankar vi ner på andra, om vi får chansen.

Link to comment
Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Men herre gud, tråden var redan saboterad i samma sekund som han ställde frågan!! men samtidigt håller jag med dig lite, alla(jag stöt på) engelska Thaiforum har ju lite sextrådar, men tror du det är rätt väg för MPR? finns det inte andra forum för det? här på MPR avhåller vi oss från sex och så klankar vi ner på andra, om vi får chansen.

Vad menar du ?

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag gillar inte kaviar, Thomas Ledin och dressyr.

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

Ser ut som Groucho Marx 2 streck med spritpenna.

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev edvardpop:

Jag gillar inte kaviar, Thomas Ledin och dressyr.

Skitsnack, jag vet att du gillar dressyr.

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Changnoi:

Skitsnack, jag vet att du gillar dressyr.

 

Är det så?

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

Ja sist jag såg dig gick du i högklackat och gummikallingar på boyztown med piska och dresserade.

Ändrades av Changnoi

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var väl dom du skulle sälja på blocket ? Men du hade bakat i dom för det var stelnad sockerlag i fronten.

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak

Gillar dom inte alls, får vara fula naturliga hellre än nåt tatuerat elände som ser ut som ... jag vet inte vad, en robot kanske. Fy fan för tatuerade ögonbryn.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Däremot, tatuerade tuttar, svank o annat på brudar är fan så WT, lite som att flyga med Norwegian 5555555

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak
3 minuter sedan, skrev Soengsang:

Däremot, tatuerade tuttar, svank o annat på brudar är fan så WT, lite som att flyga med Norwegian 5555555

Tja, står det på svanken "This side up" så måste jag nog låta det passera.

Då har hon humor i alla fall.

 

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Däremot, tatuerade tuttar, svank o annat på brudar är fan så WT, lite som att flyga med Norwegian 5555555

haha, den va bra!

Men en pil ner i svanken så man vet vart man ska e väl ok [emoji7]

skickat från min eller annans mobil någonstans out there

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Däremot, tatuerade tuttar, svank o annat på brudar är fan så WT, lite som att flyga med Norwegian 5555555

Ja, för thai airs passagerare är ju verkligen vinnare! Pankisar med fruar som skulle kunna vara deras barnbarn som blivit lurade på hela livsbesparingen. Som åker till yxbyn en månad om året där frugan bestämmer och håller i pengarna! Riktiga vinnare! :mdr:

Thai air, only for winners! :)

Skickat från min HTC 10 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

33 minuter sedan, skrev wUThai:

 

 

Som åker till yxbyn en månad om året där frugan bestämmer och håller i pengarna! Riktiga vinnare! :mdr:

 

 

Träffade exakt en sån hemma hos Henke i Korat, han fick 300bht i fick pengar varje dag (av hans reskassa) för att dricka öl med oss.

Han tyckte att BKK och Pattis var skit, men det var tydligen bra en gång i tiden när han träffade sin blivande fru i Pattaya.

 

//Broskan

Ändrades av Broskan

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

48 minuter sedan, skrev wUThai:

Som åker till yxbyn en månad om året där frugan bestämmer och håller i pengarna! Riktiga vinnare!

 

Fan var du så länge i byn i år :big_smile:

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai
 

Fan var du så länge i byn i år :big_smile:

Nästan! Mäktade med tre dagar! :)

Skickat från min HTC 10 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Soengsang:

Däremot, tatuerade tuttar, svank o annat på brudar är fan så WT, lite som att flyga med Norwegian 5555555

 

Skulle ju passa bra i tråden Forumets lexikon.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

42 minuter sedan, skrev Broskan:

 

Träffade exakt en sån hemma hos Henke i Korat, han fick 300bht i fick pengar varje dag (av hans reskassa) för att dricka öl med oss.

Han tyckte att BKK och Pattis var skit, men det var tydligen bra en gång i tiden när han träffade sin blivande fru i Pattaya.

 

//Broskan

 

Och det berättar han?

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

15 minuter sedan, skrev stefan5300:

 

Skulle ju passa bra i tråden Forumets lexikon.

Ahh WT => Norwegian 555555

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

16 minuter sedan, skrev Soengsang:

Ahh WT => Norwegian 555555

MDÄJISLAVOAF 55555555

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...