Jump to content
IGNORERAD

Nyzeeländare knivhuggen på Kata Beach, Phuket


MPR Nyheter

Recommended Posts

MPR Nyheter

En thailändsk uthyrare av surfbrädor är på rymmen efter att han ska ha huggit en nyzeeländare i ryggen med en kniv igår kväll på Phuket.
Incidenten inträffade på Kata Beach och den misstänkte är en 29-åring från Nakhon Sri Thammarat i södra Thailand. Enligt polisen fördes 52-årige Cristopher Smith till Vachira Phuket Hospital innan han flyttades till Phuket International Hospital. Smith och hans thailändska fru äger en surfbutik i närheten av platsen där attacken skedde, och enligt vittnen ska han och förövaren ha grälat innan den sistnämnda plockade upp en kniv och högg honom i ryggen.
Polisen har ännu inte utfärdat någon arresteringsorder för förövaren, men väntas göra det under dagen. Man undersöker nu övervakningsbilder för att kunna spåra mannen.

 

1_201662110652847_QmJDzOXFBqjCYZqPDyHTdpCOCykYeipvVyyUMVaO_jpeg.jpeg
Källa

Link to comment
Dela på andra sajter

53 minuter sedan, skrev MPR Nyheter:

Polisen har ännu inte utfärdat någon arresteringsorder för förövaren,

Väntar in mutor ?

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Link to comment
Dela på andra sajter

" han ska ha huggit en nyzeeländare i ryggen med en kniv"

 

Modig kille, inte ens med kniv i handen vågar han attackera någon utan vapen ansikte mot ansikte. 

 

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

On 6/21/2016 at 12:28, skrev MPR Nyheter:

Nakhon Sri Thammarat

 

Tillhåll för gangsters....

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...