Jump to content
IGNORERAD

Arbetssökande i Bkk eller med omnejd


WheninBkk

Recommended Posts

Hej!

Jag är en svensktalande thaimedborgare som söker arbete i Thailand, Bkk eller med omnejd. Jag är uppvuxen i Sverige och har flyttat tillbaks till Thailand, Bkk för 3 år sedan. Jag söker förtillfället nya utmaningar! Vet ni eller behöver ni någon som mig? Jag kan förutom engelska också prata flytande thai och lär mig fortfarande att skriva och läsa thai. Önskar ni en svenskthai där ni inte behöver krångla med arbetsvisum, så kontakta gärna mig. Vet ni någon vän som behöver arbetare så vore jag tacksam för vidarebefordring.

Email: amhast@hotmail.se

Ha en underbar dag!

Mvh

A.

Link to comment
Dela på andra sajter

Du glömde nåt, eller så läser jag bara slarvigt... vad kan du? Webdesigner/programmerare med 10 års erfarenhet eller snickare, kock eller vad det nu kan vara.

Jag tänker inte anställa nån - men det kan vara bra att skriva in sånt åxå tänkte jag.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Turismsektorn eller företag med inriktning på import eller export måste rätt för dig. Sök hos europeiska/svenska bolag som är stora i Thailand.

Volvo, Alfa Laval mm, tyska bilmärken.

Tror du har bra chans om du söker hos dessa. Konsulat och ambassad kanske behöver fler-språkiga.

Glöm alla hantverksyrken. 

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Tack för alla svar! Jag har arbetat inom restaurang som servitris i många år och som reseledare för många år sedan. Är dock utbildad sjuksköterska men det har vart svårt att hitta jobb som det då jag inte kan läsa thai ännu, kan bara prata. 

Ska tänka på dom företagen du skrev om leifen, tack!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för alla svar! Jag har arbetat inom restaurang som servitris i många år och som reseledare för många år sedan. Är dock utbildad sjuksköterska men det har vart svårt att hitta jobb som det då jag inte kan läsa thai ännu, kan bara prata. 

Ska tänka på dom företagen du skrev om leifen, tack!

Finns flera som ordnar oprationsresor till Thailand eller försäkringsbolag

Prova kontakta dessa eftersom du är sjuksköterska

http://destinationbeauty.se/lediga-tjanster/

https://www.sos.eu/sv/om-sos/job/work-at-sos/

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för alla svar! Jag har arbetat inom restaurang som servitris i många år och som reseledare för många år sedan. Är dock utbildad sjuksköterska men det har vart svårt att hitta jobb som det då jag inte kan läsa thai ännu, kan bara prata. 

Ska tänka på dom företagen du skrev om leifen, tack!

prova med dessa dom har sjukhus på alla turistorter ,behöv er säkert kunniga med olika språk

https://www.bangkokhospital.com/index.php/en

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack så mycket alla för svar! :-)
Ska kolla upp alla dessa! Och hör ni nått mer, så hjälp gärna! 
Ha en bra dag alla! :-)

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...