Jump to content
IGNORERAD

Haadayi


Scandinaviancorner

Recommended Posts

Scandinaviancorner

Är det någon som bor i Haadayi.!!

Och som vet om det finns några Scandinaviska ställen där   Restauranger, barer  etc etc

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det någon som bor i Haadayi.!!

Och som vet om det finns några Scandinaviska ställen där   Restauranger, barer  etc etc

Tänker du öppna filial?

Link to comment
Dela på andra sajter

För många Ali och mohammeds där nere..

De behöver nån som serverar en riktig baconfrulle där :-D

Skickat från min GT-S7580 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

De behöver nån som serverar en riktig baconfrulle där :-D

Skickat från min GT-S7580 via Tapatalk

The Swan (Hat Yai" har bra "english breakfast"

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 månader senare...
Scandinaviancorner

Är Hat Yai Thailands tredje största stad i folkmängd,!!!  inte lätt att finna ut av om man bortser från alla städer runtomkring Bangkok såsom Nonthaburi  etc etc

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Scandinaviancorner:

Är Hat Yai Thailands tredje största stad i folkmängd,!!!  inte lätt att finna ut av om man bortser från alla städer runtomkring Bangkok såsom Nonthaburi  etc etc

 

Vad jag förstår så räknas den väl som nummer tre efter CM. Om det är efter folkmängd eller yta vet jag inte.

Link to comment
Dela på andra sajter

kenneth073

Har sett på vissa tabeller att Khorat är nr 2 i folkmängd men det är svårt att förstå om det är staden eller kommunen eller med förorter.

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

Nej det är inte så lätt att begripa sig på deras tabeller.  Men jag har varit i både Haadayi och Korat    och Haadayi  stad är mycket större än Korat

Link to comment
Dela på andra sajter

Soengsang

Nej det är inte så lätt att begripa sig på deras tabeller.  Men jag har varit i både Haadayi och Korat    och Haadayi  stad är mycket större än Korat

Beror nog på om man räknar in förorterna, Korat har ju stora bostads och univeritetsområden, samt inustriparker med bostäder o affärer(som små städer) i direkt anslutning. Med Hadyai har nog större stadskärna...man kan nog räkna på hundratals sätt...

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Enligt en som jag känner och jobbar med sånt här i både Bangkok och Korat, så är Korat numera nr två sen ungefär två år tillbaka. 

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 6 månader senare...

Är i Hat Yai just nu och har inte sett några svenskställen men däremot igår så åt jag en av de bästa hamburgare jag någonsin ätit på restaurang Homeless på en tvärgata till  Thamanoonvithee Road.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...