Jump to content
IGNORERAD

Vad händer i Jomtien


soi covboy

Recommended Posts

vad händer i jomtien inga härliga bilder från maitan eller någon annat kul . Är det lugnet före stormen ? enligt Pattaya telegrafen så är PD:wham::wham: på G ner nu lite väl kusligt:rap::rap: Med vänlig hälsning 23 kvar :haha::haha:

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 327
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    45

  • Soengsang

    26

  • Tommy

    22

  • kitungmakmak

    19

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Kötthandlarn

Hmmmmm, jag väntar också på bilder från vansinnet.......:rotfl:

75.thumb.JPG.043ae94ee71a22c3014348c1f0e

76.thumb.JPG.1fa1e5e48946514896a3e3d8dcd

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

vad händer i jomtien inga härliga bilder från maitan eller någon annat kul . Är det lugnet före stormen ? enligt Pattaya telegrafen så är PD:wham::wham: på G ner nu lite väl kusligt:rap::rap: Med vänlig hälsning 23 kvar :haha::haha:

Maitan har lagt ner han vill inte ha fler gäster från Sverige dom pratar bara skit om honom. För hårda kokta ägg och sugrör till drinken eller ölet och papptallrikar till maten. Det ska vara äkta porslin och inte en massa skit matrial som plas och papper till maten. Tar man så mycket betalt kan man kräva att för maten och drinkarna eller ölen bra service, och att vattnet ska vara dy:waaaht:rare på rummet än ölen är inte bra. Det borda vara gratis tycker fler som bott hos Maitan jag har aldrig bott där så jag har inga synpunkter på det.:waaaht::oh::dribble::doubt: 

Link to comment
Dela på andra sajter

Maitan har lagt ner han vill inte ha fler gäster från Sverige dom pratar bara skit om honom. För hårda kokta ägg och sugrör till drinken eller ölet och papptallrikar till maten. Det ska vara äkta porslin och inte en massa skit matrial som plas och papper till maten. Tar man så mycket betalt kan man kräva att för maten och drinkarna eller ölen bra service, och att vattnet ska vara dy:waaaht:rare på rummet än ölen är inte bra. Det borda vara gratis tycker fler som bott hos Maitan jag har aldrig bott där så jag har inga synpunkter på det.:waaaht::oh::dribble::doubt: 

Inte för att jag tillhör Maitans Fan-club, men jag tror nog att han klarar sig betydligt bättre utan din "hjälp"...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte för att jag tillhör Maitans Fan-club, men jag tror nog att han klarar sig betydligt bättre utan din "hjälp"...

Tror Jag med. Vad tror du jag ville säga med det här. Jag är Matans vän, jag vill hans väl och framtid med Khan.

Sakaeo

Link to comment
Dela på andra sajter

Maitan har lagt ner han vill inte ha fler gäster från Sverige dom pratar bara skit om honom. För hårda kokta ägg och sugrör till drinken eller ölet och papptallrikar till maten. Det ska vara äkta porslin och inte en massa skit matrial som plas och papper till maten. Tar man så mycket betalt kan man kräva att för maten och drinkarna eller ölen bra service, och att vattnet ska vara dy:waaaht:rare på rummet än ölen är inte bra. Det borda vara gratis tycker fler som bott hos Maitan jag har aldrig bott där så jag har inga synpunkter på det.:waaaht::oh::dribble::doubt: 

Sa han som aldrig bott där? .

Faktiskt var det första gången i april där. Sett stället under många år när jag flängt runt. Men efter sett det genom MPR så prova jag.

Helt ok. Goda räkmackor. Jäkligt bra sommarlätt. Tyckte Maitan var omtänksam och såg till att man trivdes. Och jag bildar min egen uppfattning. Utan att lyssna på andra. Men tycke och tanke är fritt

Tapatalkat

Link to comment
Dela på andra sajter

Sa han som aldrig bott där? .

Faktiskt var det första gången i april där. Sett stället under många år när jag flängt runt. Men efter sett det genom MPR så prova jag.

Helt ok. Goda räkmackor. Jäkligt bra sommarlätt. Tyckte Maitan var omtänksam och såg till att man trivdes. Och jag bildar min egen uppfattning. Utan att lyssna på andra. Men tycke och tanke är fritt

Jag tror du missuppfatade mig jag har varit flera gånger hos Maitan och blivit mycket bra behandlad av honom. Jag ser honom som en mycket god vän Fast han är från Göteborg. Vad jag menar att det finns flera belackare som vill prata skit om honom och som har den Svenska avundsjukan på dom som det går bra för och har det bra. Jag vill matian all väl och framgång  i hans fortsatta liv i Thailand.

Sakaeo

 

Tapatalkat

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

JÄVLAR I HAVET som PD såg ut hahahahahahahaha :haha::haha:han är för jäkla söt den där pojken :haha: det är riktigt kör på nu pojkar  det Med vänlig hälsning 20 kvar

Link to comment
Dela på andra sajter

Hmmmmm, jag väntar också på bilder från vansinnet.......:rotfl:

75.thumb.JPG.043ae94ee71a22c3014348c1f0e

 

 

OT.

Detta stället hette Monkey House Bar och ligger på soi 7 i Pattaya.

Nu e det helt ombyggt och heter Baileys och är nån form av Coyote bar.

Samma dag dom bytte ägare (ej ombyggt då) nu i somras höjdes priset på all dricka rejält,

plus att man nu helt plötsligt inte bara fick salt till tequilan utan även på notan.

Nye ägaren Daniel (från Skottland) sa att det är damerna som sköter notorna och han inget vet.

Han lyckas direkt första dagen att få ett gäng engelsmän (stammisar) att bojkotta stället.

Bara lite info så kanske nån på mpr kan slippa bli tutad.

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Borgmästarens Son

De är på gång Soi covboy...

Alla har inte lämnat Svedala än :P

Jag gick i ett kvarter idag
Som en gång var min hela värld
Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var

Link to comment
Dela på andra sajter

Kanhända jag anländer om typ en 15 timmar, om jag nu överlever resan och inte blir kvarglömd på rökpauserna.

Men det är nog inte det största som händer i Jomtien, men alltid nåt. Måste börja packa åxå - bussen går ju snart. Månne vart kärr... vännen stoppat resväskan, biljetterna, pengarna och laddaren till telefonen. Tja, virrig som vanligt men det brukar gå bra på nåt vis - fram kommer jag alltid - men kanske inte som jag planerat. 

Tja planerat och planerat, jag är inte mycket för sånt heller. Men det låter ju bra i alla fall.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

efter att kollat in mpr o div. trådar så kommer jag nog att stanna kvar på nordöstra sidan av los . det verkar suga fett när man kollar in mpr nu för tiden god jul på er Med vänlig hälsning 14 kvar

Link to comment
Dela på andra sajter

efter att kollat in mpr o div. trådar så kommer jag nog att stanna kvar på nordöstra sidan av los . det verkar suga fett när man kollar in mpr nu för tiden god jul på er Med vänlig hälsning 14 kvar

He he är det roligare i nordöstra när mpr suger `?

Link to comment
Dela på andra sajter

efter att kollat in mpr o div. trådar så kommer jag nog att stanna kvar på nordöstra sidan av los . det verkar suga fett när man kollar in mpr nu för tiden god jul på er Med vänlig hälsning 14 kvar

Vad är det som suger menar du, har sett massor av läckra julbord, strandbilder etc etc från Pattsis/Jomtien den senaste tiden?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

såg att mait o khan är på udon träffen .har han stängt sitt ställe på 2an nu ?? och dragit  till surin  Med vänlig hälsning 11 kvar

Link to comment
Dela på andra sajter

såg att mait o khan är på udon träffen .har han stängt sitt ställe på 2an nu ?? och dragit  till surin  Med vänlig hälsning 11 kvar

semester

Link to comment
Dela på andra sajter

såg att mait o khan är på udon träffen .har han stängt sitt ställe på 2an nu ?? och dragit  till surin  Med vänlig hälsning 11 kvar

Mja, den är öppen och det satt nån flicksnärta som troligen serverar öl om man vill där så stängt är det inte vad jag fattade det som när jag gick förbi.

Fast det var ju igår eller när det nu var, idag senare på kvällen så var rullgardinen nere - men det är den ju varje kväll. Vet inte vad klockan var för soluret slutar fungera vid 18 snåret här.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 månader senare...
Kenneth4618

Länge sedan man läste något om Siambylla.

Är det någon som vet nått om det är nedlagt eller sålt ?

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Och hur ser det ut på Maitans? Dåligt med bilder därifrån nu.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Länge sedan man läste något om Siambylla.

Är det någon som vet nått om det är nedlagt eller sålt ?

Irene är hemma i svedala men öppet

Skickat från min N5206 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Och hur ser det ut på Maitans? Dåligt med bilder därifrån nu.

Varmt här nere, bilder läggs ut varje dag men ej på MPR.

Skickat från min N5206 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Irene är hemma i svedala men öppet

Skickat från min N5206 via Tapatalk

Reine

Skickat från min N5206 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...