Jump to content
IGNORERAD

Vad åt Ni idag? Bildtråd.


Swemag

Recommended Posts

sushi som fredagsmys.fantastiskt gott o trevligt! :nyam:55a0369ac4453_IMG_74371.thumb.JPG.02cbfa

Jag och gumman måste bara besöka våran vän Måne nån gång. då är det väl läge att vi träffs också?

 

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Igår var jag nog på Khao laks sämsta restaurang och åt en Gordon Blue ,10 Star heter stället köttet var gammalt och lukta , Pommfritten var  stenhårda , sen som efter rätt tog jag en Mango Konio , mangon var sur och riset gammalt

DSCF4261.JPG

DSCF4263.JPG

DSCF4264.JPG

Om vi lägger det där käket eller vad det nu är förnånting, åt sidan för ett slag. Vill jag gärna kommentera första bilden, den på dig själv. Den är riktigt bra! 

Link to comment
Dela på andra sajter

Blev spagetti o köttfärssås på det som gick o hitta.

Fläskfärs,,salt,svartpeppar,gul lök,vitlök,chili, ketchup och en jävligt fin tomatsås från campbells med vitlök o basilika.. Blev fint som fan o även thaisläkten smaskade i sig av kockens konster:D

image.thumb.jpg.c09b5840ccf76513fdc35ae5

 

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

sushi som fredagsmys.fantastiskt gott o trevligt! :nyam:55a0369ac4453_IMG_74371.thumb.JPG.02cbfa

Jag tycker Sushi är mera trevligt än gott, ganska smaklöst faktiskt.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Seafood Heaven på Bubba Gump uppe på Victoria Peak i Hong Kong

 

WP_20150711_14_24_39_Pro.jpg

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

En härlig lördagsfrukost med nyplockade smörstekta kantareller samt äggröra och bacon

DSC08819.thumb.jpg.a870e3757dd6abde37009

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

En sväng till den danska huvudstaden med en massa goda smörrebröd och ett besök på en av mina faviritrestauranger Lele som gör underbar vietnamesisk mat. 

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker Sushi är mera trevligt än gott, ganska smaklöst faktiskt.

det beror på hur mycket wasabi man har i sojan, för rå fisk smakar ju nästan ingenting!

jag vill ha mycket wasabi!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bibimbap (Koreansk Pytt) på det lokala Foodland-haket här i Hong Kong

 

WP_20150711_19_57_02_Pro.jpg

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Lite grillat som vanligt i detta hus blev det, inga protester från någon..

IMG_8445.thumb.JPG.94f51b0be326d1af6ceb3IMG_8446.thumb.JPG.4e85ae50bcd229a75cb08IMG_8447.thumb.JPG.e5d5baffda5105339a536IMG_8448.thumb.JPG.26c351a2fb98296dbfc07

        FF

www.easi.nu

Link to comment
Dela på andra sajter

Blev en Black&White fläskbit på Tidö Värdshus idag.Hade satt fint med en bira till men eftersom jag var chaffis så nöjde jag mig med en Loka.

image.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns det nått bättre än grillad mat och stor stark? Fantastiskt gott som en viss  herre skriver i sina fina trådar! 

V__B8D7[1].jpg

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Liter rester till frukost prinskorv kantarell omelett leverpastej macka &  en kopp svart

ha en skön Söndag

image.jpg

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Mycket välsmakande korv,  chorizo och bratwurst samt två hot dog´s korvar.WP_20150712_001.thumb.jpg.890e041525436f

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...