Jump to content
IGNORERAD

Udon Thani-----Khon Kaen


merlo

Recommended Posts

Är det någon här på MPR som vet nått hus att hyra helst möblerat enplanshus runt omkring Udon Thani eller Khon Kaen Om det är ok hus skulle jag kunna tänka mig att hyra det minst ett år. Kanske är någon här på MPR som vet eller känner till något som är ledigt idag.Jo internet måste jag ha men det får väl man beställa själv? MVH merlo

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det någon här på MPR som vet nått hus att hyra helst möblerat enplanshus runt omkring Udon Thani eller Khon Kaen Om det är ok hus skulle jag kunna tänka mig att hyra det minst ett år. Kanske är någon här på MPR som vet eller känner till något som är ledigt idag.Jo internet måste jag ha men det får väl man beställa själv? MVH merlo

Det finns ganska mycket att välja på i Udon och efter vad jag hört är det stort sett lika i KhonKaen, men det är hyfsat stora städer så jag rekommenderar att ta dig till den plats du föredrar och ta inpå ett hotell ett par veckor så kommer du att hitta några alternativ, avstånd utan bra kommunikationer är inget vidare!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är det jag kommer att göra. Men man kan ju först höra med sina MPR vänner först eller?

Link to comment
Dela på andra sajter

Kolla in www.ddproperty.com också.

Om inte för att få lite idéer.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

FBI estate i Udon har ibland hus för uthyrning, men det finns hundratals i prisklass 7 till 15 000, bara tt åka runt o kolla.

Har ni någon släkting i städerna du nämnde, i så fall kommer djungeltrumman att vara till stor hjälp, bara sprid ut buskapet så kommer ni att ha fullt upp med att kolla runt!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Du kan se ett fint litet hus utanför Udon Thani på www.mina.egnaverk.se 

Omöblerat men priset blir därefter för ett långtidskontrakt.

Kan tillägga att det idag finns en fin mur runt tomten.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...