Jump to content
IGNORERAD

Äntligen PUT


sunshine11281

Recommended Posts

sunshine11281

Nu har vi lämnat in om PUT den 22/7 och dan efter så var det klart ca 24 timmar brevet kom igår hem:lol:

Link to comment
Dela på andra sajter

Typ grattis!:want:

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Mig!!! Vi lämnade in 3/6. Har inte hört ett skit och det var samma när vi lämnade in för UT. Men vi har en grabb med i ansökan så det kommer att bli en intervjuv, Jag gissar på ca nio månader för oss vilket är max tiden för tillfället. Vad de inte tänker på att de i princip har utreseförbud under ansökan och det kommer troligen att påverka när jag törs boka biljetter för resan nästa år...

Grattis till er... 

//P

Link to comment
Dela på andra sajter

sunshine11281

Mig!!! Vi lämnade in 3/6. Har inte hört ett skit och det var samma när vi lämnade in för UT. Men vi har en grabb med i ansökan så det kommer att bli en intervjuv, Jag gissar på ca nio månader för oss vilket är max tiden för tillfället. Vad de inte tänker på att de i princip har utreseförbud under ansökan och det kommer troligen att påverka när jag törs boka biljetter för resan nästa år...

Grattis till er... 

Ja det känns skönt då vi har bokat biljetter till Thailand i december så nu kan man koppla av och planera sin resa Men man vet aldrig när man ska få besked av Mig!!!

Lycka till nu med er så att ni kan beställa er resa snart.

Link to comment
Dela på andra sajter

Mig!!! Vi lämnade in 3/6. Har inte hört ett skit och det var samma när vi lämnade in för UT. Men vi har en grabb med i ansökan så det kommer att bli en intervjuv, Jag gissar på ca nio månader för oss vilket är max tiden för tillfället. Vad de inte tänker på att de i princip har utreseförbud under ansökan och det kommer troligen att påverka när jag törs boka biljetter för resan nästa år...

Grattis till er... 

Vi lämnade in ansökan 9juni 2014 och har fortfarande inte hört nånting. Vi är i samma sits som ni. Har skickat mail till dom ett par gånger men är hög belastning så vi får vänta. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Grattis, själv så är vi inne på 3 året med UT, då migg tryckeriet bara hinner med Syriska PUT kort. typ :pudency:

Link to comment
Dela på andra sajter

Grattis, själv så är vi inne på 3 året med UT, då migg tryckeriet bara hinner med Syriska PUT kort. typ :pudency:

Mer troligt ...för att ni ägnar för lite tid i Sverige eller att dom inte ser er som ett seriöst par:big_smile:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Mer troligt ...för att ni ägnar för lite tid i Sverige eller att dom inte ser er som ett seriöst par:big_smile:

Opps,fredag idag :sure:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Opps,fredag idag :sure:

Hela dan med gubben:waaaht:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Birger LKPG

Vi fick PUT på en timmes intevjuv och väntan typ 2013, har det ändrats nu ?

Birger LKPG

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi fick PUT på en timmes intevjuv och väntan typ 2013, har det ändrats nu ?

De har väl"ändrat prioriteringen" tror jag.

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi fick PUT på en timmes intevjuv och väntan typ 2013, har det ändrats nu ?

typ fler syrianer nu.

 

 

C;D

Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true.  You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you

Link to comment
Dela på andra sajter

Ständigt livliga diskussioner om dessa PUT. Man får väl vänta med sin semesterresa tills det är klart. Skulle det bli akutläge med tex dödsfall, så fixar dom det. Värre hade varit om våra fruar tvingats tillbaka till Thailand, för att snällt vänta där i 9 månader på sitt PUT:)

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Mycket snack om UT PUT och TUT svårt att hålla isär alla begrepp, men att UT tar lång tid att få är ju helt klart men PUT verkar ju vara lite olika om man ska tro på allt som skrivs här eller är det så att vi pratar om olika saker????

/matz

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi fick PUT på en timmes intevjuv och väntan typ 2013, har det ändrats nu ?

Hade din sambo medsökande barn med i bilden då? Annars har jag läst på Mig att de ska ta max 5dagar om man är själv. Men ska ta lite längre tid då det är medsökande barn. Vi har ju fått gemensamt barn oxå. Och har inte varit i Thailand nå under UT tiden. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Problemet blir när vi vill åka på semester till Thailand. Då blir gumman kvar där för hon inte har ett giltigt UT! Varför ska något som borde vara formalia ta närmare ett år, skandal i mina ögon...

//P

Link to comment
Dela på andra sajter

Problemet blir när vi vill åka på semester till Thailand. Då blir gumman kvar där för hon inte har ett giltigt UT! Varför ska något som borde vara formalia ta närmare ett år, skandal i mina ögon...

Håller med. Sen när dom ändrar tider osv på MIG så kan man inte planera någonting heller. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...