Jump to content
IGNORERAD

Nigerianer gripna i Pathum Thani - svindlade thailändska kvinnor


MPR Nyheter

Recommended Posts

Skulle jag nu vara så dum att jag går på en sån mina som i det här fallet, så skulle jag ju inte anmäla det och göra mig till ett allmänt åtlöje.

 

Menar du att det finns många som är så jävla dumma i huvet att de skulle gå på en sån blåsning att det skulle behövas en varning för det?  Då verkar ju även du ha en ganska god uppfattning om thaikvinnornas IQ.

 

Jag menar ingenting av det du påstår utan det jag opponerar mig mot är denna generalisering av thaikvinnor.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 74
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Lappen

    12

  • Nemo

    7

  • MaiChai

    6

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Jag menar ingenting av det du påstår utan det jag opponerar mig mot är denna generalisering av thaikvinnor.

Ja, det är ju fruktansvärt att generalisera, ungefär som om man skulle påstå att alla kineser är ett jävla pack...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, det är ju fruktansvärt att generalisera, ungefär som om man skulle påstå att alla kineser är ett jävla pack...

 

Precis och det gjorde jag inte heller utan det var dom som knuffade omkull min dotter som är/var ett pack.

Skulle du eller någon annan knuffa omkull min dotter skulle det bli värre konsekvenser än ett omskrivande i ett forum.

Är detta ett hot? Nej det är löfte :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis och det gjorde jag inte heller utan det var dom som knuffade omkull min dotter som är/var ett pack.

 

Jaså?  

 

 

Din skenheliga tönt...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaså?  

 

 

Din skenheliga tönt...

 

Att man får din uppmärksamhet är en komplimang så jag bugar och bockar :)

Link to comment
Dela på andra sajter

khun-petch

Jag förstår heller inte resonemanget.Det är väl klart att en hel del har blivit blåsta av

mindre nogräknade thaidamer med tanke på den ström av väst men numera också östmän.

Plus america afrika och australien.Men att säga att bedragna thaikvinnor får skylla sig

själva pga vad deras landsmanninor har gjort låter mycket konstigt.

Link to comment
Dela på andra sajter

micke isaan

Att man får din uppmärksamhet är en komplimang så jag bugar och bockar :)

Hahaha snacka om att bita sig själv i röven...

Link to comment
Dela på andra sajter

Hahaha snacka om att bita sig själv i röven...

 

Något som du verkligen är van med :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag förstår heller inte resonemanget.Det är väl klart att en hel del har blivit blåsta av

mindre nogräknade thaidamer med tanke på den ström av väst men numera också östmän.

Plus america afrika och australien.Men att säga att bedragna thaikvinnor får skylla sig

själva pga vad deras landsmanninor har gjort låter mycket konstigt.

 

Fattar inte heller logiken.

 

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

att säga att bedragna thaikvinnor får skylla sig

själva pga vad deras landsmanninor har gjort låter mycket konstigt.

 

Vem har sagt detta? 

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Så dom lurade farlangerna har inget eget ansvar i frågan? Är dom så dumma får dom väl skylla sig själva.eller hur?

Ja varför skulle dom är väll lika dumma som alla andra som går på allt och bara plockar fram plånboken lättvindigt. Men att Polisanmäla ? Vardagsmat med lurendrejerier mot sina partners i Thailand

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Någon som har hört EN ENDA Farang som polisanmält en Golddigger och fått snuten att leta efter damen??? 

 

Finns det?

Link to comment
Dela på andra sajter

Någon som har hört EN ENDA Farang som polisanmält en Golddigger och fått snuten att leta efter damen??? 

 

Finns det?

Isåfall är nog polisen part i målet och försöker dölja spåren.

Link to comment
Dela på andra sajter

Någon som har hört EN ENDA Farang som polisanmält en Golddigger och fått snuten att leta efter damen??? 

 

Finns det?

Japp,vi hade väl nån här på forumet som stod på Arlanda tillsammans med fem andra för att välkomna en thaidam till sitt nya liv.Minns inte vad hon kallade sig men de hade alla skickat pengar till biljetten,Miranda eller nåt?

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

KaiserBlood

Japp,vi hade väl nån här på forumet som stod på Arlanda tillsammans med fem andra för att välkomna en thaidam till sitt nya liv.Minns inte vad hon kallade sig men de hade alla skickat pengar till biljetten,Miranda eller nåt?

Ja, fy fan vad vi väntade:))

We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year

Link to comment
Dela på andra sajter

Japp,vi hade väl nån här på forumet som stod på Arlanda tillsammans med fem andra för att välkomna en thaidam till sitt nya liv.Minns inte vad hon kallade sig men de hade alla skickat pengar till biljetten,Miranda eller nåt?

Han kallade sej Maliwan Det gick en lång tråd om detta på forumet för några år sedan.

En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas

Våga vägra fesbok

Link to comment
Dela på andra sajter

UglyFarang

Precis och det gjorde jag inte heller utan det var dom som knuffade omkull min dotter som är/var ett pack.

Skulle du eller någon annan knuffa omkull min dotter skulle det bli värre konsekvenser än ett omskrivande i ett forum.

Är detta ett hot? Nej det är löfte :)

 

  •  
  • Aktiv medlem
  • bullet_black.pngbullet_black.pngbullet_black.pngbullet_black.png
  • 1 653 inlägg
2 790

Inlagd 13 mars 2015 - 09:03

Kineser är ett jävla pack

 

Var har du specifierat detta?

Här drar du alla Kineser över en kam!

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

 

  •  
  • Aktiv medlem
  • bullet_black.pngbullet_black.pngbullet_black.pngbullet_black.png
  • 1 653 inlägg
2 790

Inlagd 13 mars 2015 - 09:03

Kineser är ett jävla pack

 

Var har du specifierat detta?

Här drar du alla Kineser över en kam!

 

 

I en annan tråd men du har väl för mycket gröt i skallen för att kunna söka reda på det.

Du klarar inte ens av att citera korrekt  :D

Link to comment
Dela på andra sajter

Han kallade sej Maliwan Det gick en lång tråd om detta på forumet för några år sedan.

 

Hon hette faktiskt Malivan, det var hon och hennes kille som drev det hela tillsammans.

 

I korthet gick det ut på att hon reggade sig på olika svenska kontaktsidor på internet där hon när hon fått någon på kroken berättade att hon bott i sverige tidigare med sin mamma eller något i den stilen. Det var därför hon inte behövde något visum till sverige och också en logisk förklaring till varför hon var så bra på svenska.

 

Det enda hon behövde för att de skulle träffas IRL i sverige var lite hjälp med flygbiljetten. När farangen-ibland motvilligt-gått med på att sponsra biljetten kom det snabbt en faktura på i runda slängar 10 000 kronor från en resebyrå i norra Thailand, Chiang Mai, Udon, Kohn Kaen har jag sett. Som givetvis bara existerade på papper och ibland på internet.

 

Det var alltid lite brått med pengarna för annars skulle ju biljetten bli dyrare eller så skulle man tappa bokningen...

 

Pengrana skickades till ett privat bankkonto som tillhörde en vännina/bulvan till Maliwan.

 

Vips så stod där 4-6 pers på Arlanda och väntade på en tjej från Thailand som inte dök upp. Hon och hennes svenske kille kunde ju leva gott på de pengarna ett halvåt eller år.

Ändrades av MaiChai

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Hon hette faktiskt Malivan, det var hon och hennes kille som drev det hela tillsammans.

I korthet gick det ut på att hon reggade sig på olika svenska kontaktsidor på internet där hon när hon fått någon på kroken berättade att hon bott i sverige tidigare med sin mamma eller något i den stilen. Det var därför hon inte behövde något visum till sverige och också en logisk förklaring till varför hon var så bra på svenska.

Det enda hon behövde för att de skulle träffas IRL i sverige var lite hjälp med flygbiljetten. När farangen-ibland motvilligt-gått med på att sponsra biljetten kom det snabbt en faktura på i runda slängar 10 000 kronor från en resebyrå i norra Thailand, Chiang Mai, Udon, Kohn Kaen har jag sett. Som givetvis bara existerade på papper och ibland på internet.

Det var alltid lite brått med pengarna för annars skulle ju biljetten bli dyrare eller så skulle man tappa bokningen...

Pengrana skickades till ett privat bankkonto som tillhörde en vännina/bulvan till Maliwan.

Vips så stod där 4-6 pers på Arlanda och väntade på en tjej från Thailand som inte dök upp. Hon och hennes svenske kille kunde ju leva gott på de pengarna ett halvåt eller år.

Är bedrägeriet avslutat?

Enis

Skickat från min iPhone med Tapatalk

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur naiv får man bli? 

lättlurade människor kommer alltid att finnas och har alltid funnits...

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...