Jump to content
IGNORERAD

Bar, Massage, Dating på nätet eller bara kärlek i första ögonblicket !


S m i l e 1

Recommended Posts

23 timmar sedan, skrev Tommy:

Knappast (men bar-arbetare på turistorterna är ofta väldigt fina och trevliga kvinnor)...

Inte de av oss som träffat damen i sitt liv på en 2-veckors semester i alla fall.

 

Min semester var på 3,5 veckor, den gången...:burn_joss_stick:

 

 

MVH Tommy

 

För 10-20 år sedan hade du säkert rätt men tiderna förändras. 

 

/Krille

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 194
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • uptoyou

    11

  • stefan5300

    10

  • måne

    8

  • kitungmakmak

    8

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

23 timmar sedan, skrev Krille:

 

Eller också är verkligheten den att de flesta numera faktiskt träffar sina flickvänner på andra ställen än i barerna i Pattaya? 

 

/Krille

 

23 timmar sedan, skrev Tommy:

Knappast (men bar-arbetare på turistorterna är ofta väldigt fina och trevliga kvinnor)...

Inte de av oss som träffat damen i sitt liv på en 2-veckors semester i alla fall.

 

Min semester var på 3,5 veckor, den gången...:burn_joss_stick:

 

 

MVH Tommy

 

3 minuter sedan, skrev Krille:

 

För 10-20 år sedan hade du säkert rätt men tiderna förändras. 

 

/Krille

Så du menar, att de flesta träffar sina thailändska kärlekar på andra ställen än på barerna?

OK du kan ha rätt om man bara räknar barer i Pattaya, som du ju faktiskt skrev...

 

Jag påstår att de flesta svenska män som träffat sin kärlek i Thailand, i modern tid, på en 2 veckors semesterresa har gjort det på en bar, massage eller liknande.

Det kan inte vara så många som träffat sin kärlek på en arbetsplats som Supermarket, bank, skola, restaurang eller jämförbart "normalt" jobb...

 

Du har antagligen fel.

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev Tommy:

 

 

Så du menar, att de flesta träffar sina thailändska kärlekar på andra ställen än på barerna?

OK du kan ha rätt om man bara räknar barer i Pattaya, som du ju faktiskt skrev...

 

Jag påstår att de flesta svenska män som träffat sin kärlek i Thailand, i modern tid, på en 2 veckors semesterresa har gjort det på en bar, massage eller liknande.

Det kan inte vara så många som träffat sin kärlek på en arbetsplats som Supermarket, bank, skola, restaurang eller jämförbart "normalt" jobb...

 

Du har antagligen fel.

 

MVH Tommy

 

Jag har aldrig påstått att de flesta som är just på en 2 veckors semesterresa träffar sin kärlek utanför baren. Däremot är det många som träffar sina flickvänner via dejtingsajter först för att sedan träffas i verkligheten under just en semesterresa. Jag skulle tro att det är betydligt fler som träffas på det sättet numera än de som finner sin kärlek i just baren på en tvåveckorssemster.

 

Min uppfattning är alltså att du antagligen har fel ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

19 minuter sedan, skrev Krille:

 

Jag har aldrig påstått att de flesta som är just på en 2 veckors semesterresa träffar sin kärlek utanför baren. Däremot är det många som träffar sina flickvänner via dejtingsajter först för att sedan träffas i verkligheten under just en semesterresa. Jag skulle tro att det är betydligt fler som träffas på det sättet numera än de som finner sin kärlek i just baren på en tvåveckorssemster.

 

Min uppfattning är alltså att du antagligen har fel ;)

Internet är bara en fluga... @Ines Uusmann, som egentligen sa:

 "Jag vågar inte ha någon alldeles bestämd uppfattning, men jag tror inte att folk i längden kommer att vilja ägna så mycket tid, som det faktiskt tar, åt att surfa på nätet. Det kanske är så att det är något som vuxit upp nu. Alla pratar om internet, men kanske är det övergående och sedan blir inriktningen mer specificerad".

 

Och jag har troligen inte fel... :embarrassed:

 

 

MVH Tommy

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

19 timmar sedan, skrev Tommy:

Internet är bara en fluga... @Ines Uusmann, som egentligen sa:

 "Jag vågar inte ha någon alldeles bestämd uppfattning, men jag tror inte att folk i längden kommer att vilja ägna så mycket tid, som det faktiskt tar, åt att surfa på nätet. Det kanske är så att det är något som vuxit upp nu. Alla pratar om internet, men kanske är det övergående och sedan blir inriktningen mer specificerad".

 

Och jag har troligen inte fel... :embarrassed:

 

 

MVH Tommy

 

Du har in i helvete fel. Vi är bara i början........

 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Alarik:

 

Du har in i helvete fel. Vi är bara i början........

Misstänker att du menar det Minister Uusmann sa, annars fattar jag inte?

 

MVH Tommy

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

23 minuter sedan, skrev Tommy:

Misstänker att du menar det Minister Uusmann sa, annars fattar jag inte?

 

MVH Tommy

 

Jag är inte förvånad.......

 

Link to comment
Dela på andra sajter

On den 27 maj 2016 at 13:08, skrev Nemo:

 

Jag fick intrycket att du skulle ha en short time, men så är tydligen inte fallet. Letar du efter en fru/flickvän/livskamrat så kanske du skulle söka på andra ställen än barer i Thailand. Det är ju en viss typ av kvinnor som har som sysselsättning att "jobba bar", fast det kanske den typen du söker?

BTT har ju tidigare sagt att han föredrar dom som kan sitt jobb och är garvade i gamet!

Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak
10 minuter sedan, skrev Wangthong:

BTT har ju tidigare sagt att han föredrar dom som kan sitt jobb och är garvade i gamet!

Kvalitet före kvantitet, en magersticka som är som en gudinna i sängen. Eller en valross som får Göran Persson (djurrättsaktivister försökte få tillbaka valen i havet när han låg på stranden och solade senast) att verka mager... Tja, som vanligt håller jag med BTT vad än han sagt - han är min idol.

Ändrades av kitungmakmak

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner
4 minuter sedan, skrev kitungmakmak:

Kvalitet före kvantitet, en magersticka som är som en gudinna i sängen. Eller en valross som får Göran Persson (djurrättsaktivister försökte få tillbaka valen i havet när han låg på stranden och solade senast) att verka mager... Tja, som vanligt håller jag med BTT vad än han sagt - han är min idol.

Ja man kan fan ta mig gro att ni är bröder, ett jävla tjafsande om precis ingenting

Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak
1 minut sedan, skrev Scandinaviancorner:

Ja man kan fan ta mig gro att ni är bröder, ett jävla tjafsande om precis ingenting

555, alltid retar det nån.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

stefan5300
On 2016-05-27 at 14:42, skrev SatanG:

 

Varför detta behov av att misstänkliggöra alla thaitjejer på datingsidor som luder?

Varför har vissa så svårt att acceptera att inte alla har träffat sina partners i baren?

 

/ SatanG

 

Har väl inte skrivit att misstänkliggor alla thaitjejer på dejtingsidor for att vara luder, jag skrev om 2 som jag hjälpte och under all tid jag tillbringat i Pattaya så har jag lärt mig att känna ett och annat proffs.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev stefan5300:

 

Har väl inte skrivit att misstänkliggor alla thaitjejer på dejtingsidor for att vara luder, jag skrev om 2 som jag hjälpte och under all tid jag tillbringat i Pattaya så har jag lärt mig att känna ett och annat proffs.

 

Nä jag kanske missförstod dig. 

Är lite trött på att folk ska misstänkliggöra andras fruar för att vara fd proffs. Personligen skiter jag i vad andras fruar/flickvänner har jobbat tidigare, trivs folk ihop så är det väl bara att köra på. Verkar dock finnas en klick som har svårt att acceptera att andras fruar inte har bakgrund i baren, eller menar du att även detta är fel?

Jag har haft förhållanden och bott med både familjeflickor och gogodansöser, när jag hade lust att bli seriös så hade några decennier i redlighten visat mig vad jag inte ville gänga mig med. Vad andra gör, skiter jag som sagt i, och hoppas att alla andra också trivs med sina val.

 

/ SatanG

Ändrades av SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak
29 minuter sedan, skrev SatanG:

 

Nä jag kanske missförstod dig. 

Är lite trött på att folk ska misstänkliggöra andras fruar för att vara fd proffs. Personligen skiter jag i vad andras fruar/flickvänner har jobbat tidigare, trivs folk ihop så är det väl bara att köra på. Verkar dock finnas en klick som har svårt att acceptera att andras fruar inte har bakgrund i baren, eller menar du att även detta är fel?

Jag har haft förhållanden och bott med både familjeflickor och gogodansöser, när jag hade lust att bli seriös så hade några decennier i redlighten visat mig vad jag inte ville gänga mig med. Vad andra gör, skiter jag som sagt i, och hoppas att alla andra också trivs med sina val.

 

/ SatanG

Mycket bra inställning, jag försöker leva efter samma devis.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

stefan5300
48 minuter sedan, skrev SatanG:

 

Nä jag kanske missförstod dig. 

Är lite trött på att folk ska misstänkliggöra andras fruar för att vara fd proffs. Personligen skiter jag i vad andras fruar/flickvänner har jobbat tidigare, trivs folk ihop så är det väl bara att köra på. Verkar dock finnas en klick som har svårt att acceptera att andras fruar inte har bakgrund i baren, eller menar du att även detta är fel?

Jag har haft förhållanden och bott med både familjeflickor och gogodansöser, när jag hade lust att bli seriös så hade några decennier i redlighten visat mig vad jag inte ville gänga mig med. Vad andra gör, skiter jag som sagt i, och hoppas att alla andra också trivs med sina val.

 

/ SatanG

 

Ja du missförstod nog mig.

Nä jag har inga svårigheter att acceptera att många av  andras fruar inte kommer från baren, likväl som jag inte tror att alla tjejer på dejtingsidor är 100 % seriösa. 

Förövrigt så skiter jag också i vad andras fruar/sambos/flickvänner har och inte har gjort i sina liv.

 

 

 

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

18 minuter sedan, skrev stefan5300:

 

 likväl som jag inte tror att alla tjejer på dejtingsidor är 100 % seriösa. 

 

 

 

Kan nog hålla med dig om detta. Har liksom du, blivit tillfrågad av ett antal damer som vill ha hjälp med att skriva mail eller skicka sms (hahaha, det vet jag ju knappt hur man gör) till intressanta "offer". Ja jag kallar dem offer därför att jag känner dessa damer och vet vad de är ute efter.

Men jag har avböjt deras förfrågan om hjälp, eftersom jag inte vill känna mig delaktig i deras försök att snärja en farang. Kan de inte skriva själva så är det ju deras problem.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 år senare...
On 2015-01-02 at 11:03, skrev S m i l e 1:

Var/hur träffade ni eran (era tidigare partners) ?

 

I baren

 

På massagen

 

På dating site på nätet

 

Första ögonkastet

 

Annat

 

???????

 

 

Jag träffade min nuvarande Tirak på dating site på nätet, men det tog kanske 8 dater innan jag träffade en som verkligen ville ha mej och inte mina pengar.

 

Bartjejer har jag dålig erfarenhet ifrån då jag inte besöker dessa.

 

Jag har varirt ihop med flera tjejer från massage men dessa vill bara prata dollar

 

 

Puman

Vart träffade du din senaste då @lillamannen? var det på en dating site igen?

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...