Jump to content
IGNORERAD

Expressen gör ett scoop...


MaiChai

Recommended Posts

Surkärringarna har varit flera gånger i Thailand, nu i Karon och förfasas över att det kan förekomma att prostituerade även släpps in på deras hotell om de är med en gäst, man häpnar!

Uppenbarligen inser de inte hur dumma de gör sig men å andra sidan vad ska de säga. "Ja för fasen, mera luder till männen"

Såg att Mikhael Töppfer var med på ett hörn så ingen skräll att reportagen suger.

 

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 63
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Avregistrerad clion

    8

  • MaiChai

    6

  • Mr Ning Ning

    5

  • Baa

    4

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Guest Oregistrerad knasen

Såg att Mikhael Töppfer var med på ett hörn så ingen skräll att reportagen suger

 

 

Ja när det gäller thailändsk politik försöker han framstå som att han är såååå insatt i hur det fungerar i Thailand men när det kommer till hur det fungerar på turistorterna så måste han ha dold kamera för att ta reda på det som alla redan vet :whoco5:

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

va e det här för tråd  det blir ju barra tjaffs :fie:  :focus:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

va e det här för tråd  det blir ju barra tjaffs :fie:  :focus:

 

Det är väl inget tjafs i den här tråden? Dessutom så älskade du ju förut när btt drog sina skrönor som var betydligt mer barnförbjudet än detta.

Link to comment
Dela på andra sajter

va e det här för tråd  det blir ju barra tjaffs :fie:  :focus:

Nu har du ställt samma fråga i varje tråd du har varit inne i, ett bra

sätt att ta reda på svaret är , läs

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Nu får vi skärpa os   det var ju kul när Tyvärr många av våra  härliga medlemmar var HÄR 

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Det är väl inget tjafs i den här tråden? Dessutom så älskade du ju förut när btt drog sina skrönor som var betydligt mer barnförbjudet än detta.

Ja men han är ju inte här nått mer pluss alla andra

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Nu får vi skärpa os   det var ju kul när Tyvärr många av våra  härliga medlemmar var HÄR 

 

Nä det här går inte längre. Dags att ringa Svampen för tolkhjälp ???

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Nu har du ställt samma fråga i varje tråd du har varit inne i, ett bra

sätt att ta reda på svaret är , läs

NEJ det verkar som du gillar politiker tjafset jag gillar inte det

jag har bestämt mig det är bara SD som gäller

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Men vore kul om dom skrev lite om "särringarna" som åker till Gambia för att,,,,,ja just det! :haha:  

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

NEJ det verkar som du gillar politiker tjafset jag gillar inte det

jag har bestämt mig det är bara SD som gäller

Med en kärring från Ghana, jo men va ju självklart!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

NEJ det verkar som du gillar politiker tjafset jag gillar inte det

jag har bestämt mig det är bara SD som gäller

 

Nej ? Denna tråden handlar om ett reportage från Thailand i Expressen

 

så vart kom politiken in i bilden ? Fyllskalle

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Nä det här går inte längre. Dags att ringa Svampen för tolkhjälp :huh:

Nej för helvite vill du bli ovän me Måne å Elim 

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Med en kärring från Ghana, jo men va ju självklart!

FAN är du vaken fortfa rande  :fie:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Nej ? Denna tråden handlar om ett reportage från Thailand i Expressen

 

så vart kom politiken in i bilden ? Fyllskalle

Skärp dig nu

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Men vore kul om dom skrev lite om "särringarna" som åker till Gambia för att,,,,,ja just det! :haha:  

Så får man inte säga. :not_i:

Där handlar det väl om kärlek????:give_heart:

Veteran

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag förstår inte dem som tycker att det är dålig journalistik. Journalisters jobb är ju att skriva om sådant som har allmänintresse.

Här tillgodoser de ju dem som gärna vill ta med sin köpta kärlek (har inga värderingar om det) och även de som inte vill bo på hotell där prostituerade inte är välkomna.

Vad är problemet?

 

För övrigt så är det väl "besynnerligt men alls inte underligt" att det kom in tjafs om mat i den här tråden också.

 

Du menar att charterbolagen i nästa års katalog sätter ut en speciell symbol vid hotellet som talar om ifall det är "Joiner friendly" eller "Joiner friendly with a fee" eller "Not joiner friendly"

 

Det hade ju varit bra så hade man tillgodosett alla önskemål...

Ändrades av MaiChai

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Surkärringarna har varit flera gånger i Thailand, nu i Karon och förfasas över att det kan förekomma att prostituerade även släpps in på deras hotell om de är med en gäst, man häpnar!

Uppenbarligen inser de inte hur dumma de gör sig men å andra sidan vad ska de säga. "Ja för fasen, mera luder till männen"

Såg att Mikhael Töppfer var med på ett hörn så ingen skräll att reportagen suger.

 

/ SatanG

 

Man börjar ju undra hur pass mycket de noterat under tidigare vistelser om de först lägger märke detta fenomen nu?

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Du menar att charterbolagen i nästa års katalog sätter ut en speciell symbol vid hotellet som talar om ifall det är "Joiner friendly" eller "Joiner friendly with a fee" eller "Not joiner friendly"

 

Det hade ju varit bra så hade man tillgodosett alla önskemål...

Nja det skrev jag väl inte även om det vore praktiskt, men knappast troligt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Nej ? Denna tråden handlar om ett reportage från Thailand i Expressen

 

så vart kom politiken in i bilden ? Fyllskalle

Ok då får jag be om ursäkt

tycker fortfarande att bara neglischera  rubrikerna från skvaller blaskorna

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Lösnummerförsäljningen är viktig sa horan

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag förstår inte dem som tycker att det är dålig journalistik. Journalisters jobb är ju att skriva om sådant som har allmänintresse.

Här tillgodoser de ju dem som gärna vill ta med sin köpta kärlek (har inga värderingar om det) och även de som inte vill bo på hotell där prostituerade inte är välkomna.

Vad är problemet?

 

För övrigt så är det väl "besynnerligt men alls inte underligt" att det kom in tjafs om mat i den här tråden också.

 

 

 

 

Det som verkar besynnerligt vid första anblicken är väl att de inte har undersökt hur hotellen ställer sig till att ta in en extra person av samma kön på rummet.

Link to comment
Dela på andra sajter

För övrigt så är det väl "besynnerligt men alls inte underligt" att det kom in tjafs om mat i den här tråden också.

 

Vänta bara, snart kommer Bill och Bull in och styr över tråden till att handla om svensk invandrings- och flyktingpolitik. :crazy:

 

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Vänta bara, snart kommer Bill och Bull in och styr över tråden till att handla om svensk invandrings- och flyktingpolitik. :crazy:

 

Fritz..

 

Bill och Bull, är det månne när man börjar jämföra Ulla från Burträsk med lilla Noi?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag förstår inte dem som tycker att det är dålig journalistik. Journalisters jobb är ju att skriva om sådant som har allmänintresse.

Här tillgodoser de ju dem som gärna vill ta med sin köpta kärlek (har inga värderingar om det) och även de som inte vill bo på hotell där prostituerade inte är välkomna.

Vad är problemet?

 

För övrigt så är det väl "besynnerligt men alls inte underligt" att det kom in tjafs om mat i den här tråden också.

 

Jag tycker det är en helt befogad kommentar.

 

Resebolagen slår sig på bröstet för det ena eller andra: eco-vänligt, vi jobbar mot det ena eller andra.etc etc.

 

Ett antal familjer/par/eller enkilda personer har kanske tagit illa upp av någon anledning och försökt få gehör. Då menar jag kanske inte prostitution i allmänhet, men kanske där det varit väldigt ungt. De kanske har haft högljuda grannar. Försök sätta er in andra männsikors situation som kanske reagerar på detta och kanske med all rätt inte gillar prostitution...

 

Och de två journaliststudenterna som gjort fotarbetet genom att besöka 70 av 90 hotell kanske gjorde det som en del av sin utbildning och sen fick EX reda på det och hakade på. Journalisten klär ut sig till sexturist med en skådis i släptåg. Blir bra artikel och webtv tycker jag.

 

Ex och andra tidingar har ofta flera positiva artiklar om Thailand, men de tas sällan upp. Expressen har idag en om tsunamin och en om en norsk kvinna som omkom under dykkurs. EX har under hösten haft flera tips och artiklar till Bangkok och Thailand. Så det är inte bara svartmålning som en del vill framhålla. Ni kanske inte ser de artiklarna.

 

Nåväl. Detta skapar diskussion, och det är väl precis de vill med dessa artiklar.

Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions.
 
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...