Jump to content
IGNORERAD

Kineser ballar ur på plan


Nicholas

Recommended Posts

http://www.khaosod.co.th/view_newsonline.php?newsid=TVRReE9ETTRNRE15TUE9PQ%3D%3D

 

Tvingas återvända till Don Mueang.

 

någon kanske har en engelsk version ?

 

 

edit:

 

engelsk länk:

 

http://www.bangkokpost.com/news/general/449271/chinese-woman-assaults-crew-on-board

 

Kiniser flyger charter och fick inte sitta tillsammans, sedan ballar det ur med varmvatten-kastning på flygvärdinnor etc etc

Ändrades av Nicholas
Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 32
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Khun Ken

    6

  • Sam sip sam

    5

  • Duracell

    2

  • sarne

    2

Mest aktiva i denna tråd

"Police later took the couple and their two friends to Don Muang police station where they settled the dispute with the flight attendant and the captain. A TAA spokesman said today the Chinese woman was allowed to leave Thailand this evening on a TAA flight back to Nanjing after she agreed to pay an undisclosed amount of compensation to the affected cabin attendant."

 

 

Så planet får vända med tillhörande kostnader, sedan får dom åka till polisen och där betalas flygvärdinnan så hon är nöjd, sedan åker kineserna hem på ett nytt plan.

 

Inga civilrättsliga problem, inga problem med charterbolaget eller flygbolaget, bara ge flygvärdinnan lite pengar så är alla nöda.

 

Super.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kineser och Ryssar skall fan hålla sig hemma idi*ter

Åk över och avliva dom svinen!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Åk över och avliva dom svinen!

Njaeä, det låter väl lite brutalt tycker jag. Ska man även då avliva alla svenskar med finländsk brytning bara för att en av dom spårar ur i fyllan och villan ?

Jag tycker att flygpersonalen löste detta problem jäkligt snyggt som tejpade igen munnen på dåren och även tejpade fast honom i stolen.

 

"En konjak, fyra centiliter tack"  Ja jäklar i det !! :rotfl:

http://www.aftonbladet.se/resa/flyg/article18985611.ab

 

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Njaeä, det låter väl lite brutalt tycker jag. Ska man även då avliva alla svenskar med finländsk brytning bara för att en av dom spårar ur i fyllan och villan ?

Jag tycker att flygpersonalen löste detta problem jäkligt snyggt som tejpade igen munnen på dåren och även tejpade fast honom i stolen.

 

"En konjak, fyra centiliter tack"  Ja jäklar i det !! :rotfl:

http://www.aftonbladet.se/resa/flyg/article18985611.ab

 

Fritz..

Vi svenskar med brytning kan nog avlivas osså!  :haha:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är ju dessa turister Thailand vill ha, tyvärr.

Är väl inte så konstigt. Kineser generera väldigt mycket mer än halvfigurer från norden. Så det är väl inte så konstigt att dom vill ha folk från kina som förstår kulturen och äter ris och inte lipa om skalad potatis och svenskt kaffe bl.a. :mdr:

Link to comment
Dela på andra sajter

Njaeä, det låter väl lite brutalt tycker jag. Ska man även då avliva alla svenskar med finländsk brytning bara för att en av dom spårar ur i fyllan och villan ?

Jag tycker att flygpersonalen löste detta problem jäkligt snyggt som tejpade igen munnen på dåren och även tejpade fast honom i stolen.

 

"En konjak, fyra centiliter tack"  Ja jäklar i det !! :rotfl:

http://www.aftonbladet.se/resa/flyg/article18985611.ab

 

Fritz..

Fritz

Vad har du emot finländare eller finlandssvenskar?

Link to comment
Dela på andra sajter

En kompis till mig flög till England och "råkade" klappa en flygvärdinna på rumpan.

4 månader i fängelse fick han för den klappen.

Link to comment
Dela på andra sajter

En kompis till mig flög till England och "råkade" klappa en flygvärdinna på rumpan.

4 månader i fängelse fick han för den klappen.

Ja man får ju välja sina tillfällen. Har hört talas om folk som varit i Pattaya för länge. Och gjort liknande saker på någon dam som klev ur en Benz. Kommer inte ihåg straffet? Men har för mig att konsekvenserna vart ganska betydande.

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja man får ju välja sina tillfällen. Har hört talas om folk som varit i Pattaya för länge. Och gjort liknande saker på någon dam som klev ur en Benz. Kommer inte ihåg straffet? Men har för mig att konsekvenserna vart ganska betydande.

helt rätt, att tafsa på valfri dam efter eget tycke skall bestraffas...

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

Är väl inte så konstigt. Kineser generera väldigt mycket mer än halvfigurer från norden. Så det är väl inte så konstigt att dom vill ha folk från kina som förstår kulturen och äter ris och inte lipa om skalad potatis och svenskt kaffe bl.a. :mdr:

Och som hotar att spränga ett plan i luften om dom inte får sitta bredvid varann.
Link to comment
Dela på andra sajter

Är väl inte så konstigt. Kineser generera väldigt mycket mer än halvfigurer från norden. Så det är väl inte så konstigt att dom vill ha folk från kina som förstår kulturen och äter ris och inte lipa om skalad potatis och svenskt kaffe bl.a. :mdr:

I Thailand får man alltid skalad potatis och kaffet ska vara thailändskt i Thailand ,svenskt kaffe passar inte till deras vatten ,[emoji1] [emoji1] [emoji1]
Link to comment
Dela på andra sajter

Då är ju denna lite roligare http://www.metro.se/nyheter/skulle-flyga-forsta-gangen-da-oppnar-han-nodutgangen-for-att-fa-frisk-luft/EVHnlq!hU4mo4hh9LQ2/

 

 

När den kinesiska passageraren skulle flyga för allra första gången ville han få frisk luft – och öppnade därför dörren till nödutgången.

Händelsen inträffade på en inrikesflight i Kina och andra passagerare tog bilder på mannen när han öppnade dörren, skriver South China Morning Post.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

I Thailand får man alltid skalad potatis och kaffet ska vara thailändskt i Thailand ,svenskt kaffe passar inte till deras vatten ,[emoji1] [emoji1] [emoji1]

Det är alldeles för mycket tillsatser i vattnen från Thailändska vattenverk, men köper man dunkvatten som inte exponerats i dagsljus för länge funkar det riktigt bra med svenskt kaffe, just nu är det Gevalia som gäller.

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är alldeles för mycket tillsatser i vattnen från Thailändska vattenverk, men köper man dunkvatten som inte exponerats i dagsljus för länge funkar det riktigt bra med svenskt kaffe, just nu är det Gevalia som gäller.

Kan bara instämma!  :nyam:

Link to comment
Dela på andra sajter

I Thailand får man alltid skalad potatis och kaffet ska vara thailändskt i Thailand ,svenskt kaffe passar inte till deras vatten ,[emoji1] [emoji1] [emoji1]

 

 

Min empiriska forskning har visat att Zoegas Skånerost (alltså utländskt kaffe ;-) fungerar bäst med batterivattnet här i Udon Thani.

Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls. 

Sverige:  Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 eller Swish 0708 575 222 

Thailand: Bangkok Bank 284-7-697634 eller PromtPay 080 070 5977.

Link to comment
Dela på andra sajter

rostat i Sverige :good:

Nja,  Skåne :-)

Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls. 

Sverige:  Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 eller Swish 0708 575 222 

Thailand: Bangkok Bank 284-7-697634 eller PromtPay 080 070 5977.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...