Jump to content
IGNORERAD

Regeringen stänger Happy Ending massager


gst

Recommended Posts

Army Close All Happy Ending Massage Shops On Sukhumvit


Bangkok: -- The army dispatched teams of soldiers to close down all non-tradtitional Thai massage shops in the Thonglor Police District early this evening.

No direct reason was given by the soldiers tasked with the job of visiting and closing down the 100s of happy ending massage shops on Sukhumvit Sois 22, 24, 26 and 33.

At around 3pm calls were received that the army would be coming in a few hours and word from those in the know – the people who take 20k plus a month from all the massage parlors for tea money – said that shops should get their house in order. In other words, make it look like anything but a knocking shop. Websites were taken offline and condoms by the boxload hidden or taken off the premises. Not that any of this made a difference.

At around 6.30pm troops arrived on Soi 24 and politely informed every naughty massage shop business was over for the day. Puts the lights out and go home. When their work was done it was over to Soi 33 for a repeat performance.

Just how they knew which shops are of the naughty I don’t know but they didn’t make any mistakes from what I’ve been told. The genuine Thai massage shops remain open for business.

Speculation is rife amongst owners as to what tomorrow will bring but it is hoped that the shops will be allowed to re-open but right now it’s a case of wait and see what happens as no instructions were given by the military other than close now.

Source: http://www.stickboyb...closed-by-army/

 

http://www.thaivisa.com/forum/topic/779812-army-close-all-happy-ending-massage-shops-on-sukhumvit/?utm_source=newsletter-20141127-1500&utm_medium=email&utm_campaign=news
 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 27
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • leifen

    4

  • måne

    2

  • erkki

    2

  • janne_h

    2

Mest aktiva i denna tråd

Men lolitas soi 8 klarar sig då ?

 

Ingen aning-du får undersöka!

 

Tror att "Lower sukhumvit" omfattas av den här nöjeszonen som de införde för några år sedan och det är kanske därför som de började från Asoke och österut?

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan bli fullt på bussarna från Bkk till risbyarna framöver.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Kanske läge att gå på något av badhusen innan dom måste stänga.

 

Korat är en renlig stad   :good:

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Kanske läge att gå på något av badhusen innan dom måste stänga.

Korat är en renlig stad :good:

Tror jag inte. Även militärer har vissa behov. Dock smäller det ju högt att i första hand rikta in sig på områden där det är mycket faranger. Det finns många massager på andra ställen som nyttjas uteslutande av thailändare. Och troligtvis är det många höga militärer som besöker dessa massage ställen ochså?

Det troliga är att man i spåren efter dom höga polisbefälen som arresterats. Hittat listor på salonger som betalat Thea money?

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror jag inte. Även militärer har vissa behov. Dock smäller det ju högt att i första hand rikta in sig på områden där det är mycket faranger. Det finns många massager på andra ställen som nyttjas uteslutande av thailändare. Och troligtvis är det många höga militärer som besöker dessa massage ställen ochså?

Det troliga är att man i spåren efter dom höga polisbefälen som arresterats. Hittat listor på salonger som betalat Thea money?

Jaså, du tror inte att Korat är staden med mest "happy ending" ställen?

 

det kryllar av ställen i alla prisklasser från 300bath upp till 10.000bath.

 

Visst finns det flera  ställen i Bkk, men utslaget per capita tror jag städerna i Isaan vinner.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaså, du tror inte att Korat är staden med mest "happy ending" ställen?

det kryllar av ställen i alla prisklasser från 300bath upp till 10.000bath.

Visst finns det flera ställen i Bkk, men utslaget per capita tror jag städerna i Isaan vinner.

Nu skrev jag ju inget om korat. Utan om att dom just tagit tag i sukhumvit området.

Vad jag menar är att det finns en hel uppsjö med ställen utanför sukhumvit. Vilka ställen som finns i korat har jag ingen aning om?

Dock betvivlar jag att detta sprider sig till andra stadsdelar i Bangkok eller isaan för den delen.

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Då blir det gran canaria för många gubbar istället,

Bland de andra hanarna spela bingo och mata svanarna!

Link to comment
Dela på andra sajter

janne_h, on 27 Nov 2014 - 09:54, said:

Nu skrev jag ju inget om korat. Utan om att dom just tagit tag i sukhumvit området.

Vad jag menar är att det finns en hel uppsjö med ställen utanför sukhumvit. Vilka ställen som finns i korat har jag ingen aning om?

Dock betvivlar jag att detta sprider sig till andra stadsdelar i Bangkok eller isaan för den delen.

 

Yup t.ex. Ratchada ligger inne med en hel del stora trevliga ställen.

 

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaså, du tror inte att Korat är staden med mest "happy ending" ställen?

 

det kryllar av ställen i alla prisklasser från 300bath upp till 10.000bath.

 

Visst finns det flera  ställen i Bkk, men utslaget per capita tror jag städerna i Isaan vinner.

Jag tror inte Korat har flest ställen per capita.

Går man efter folkbokförda människor vinner Pattaya lätt.

Antal badhus tror jag däremot att Korat ligger bra till.

Puss

Erkki

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror inte Korat har flest ställen per capita.

Går man efter folkbokförda människor vinner Pattaya lätt.

Antal badhus tror jag däremot att Korat ligger bra till.

Puss

Erkki

Går man efter folkbordförda människor per capita så är det troligen lika!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bara inte den svenska militären får för sej nåt liknande!!!

 

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror inte Korat har flest ställen per capita.

Går man efter folkbokförda människor vinner Pattaya lätt.

Antal badhus tror jag däremot att Korat ligger bra till.

Puss

Erkki

 

Går man efter folkbokförda människor gör man en jättetavla.

 

För att kunna folkbokföra sig i Pattaya till exempel måste den inflyttade antingen äga sin bostad och ha kontroll över familjeboken själv, eller få ägarens tillstånd att folkbokföra sig i den bostaden, under den familjebok som ägaren förfogar över. Det är enligt min uppfattning ytterst ovanligt. Folk flyttar runt huller om buller, ägaren har ingen anledning att krångla med det där och hyresgästen bryr sig knappast om att tjata heller. Följden är att väldigt många, troligen en överväldigande majoritet av dom som flyttat mer eller mindre tillfälligt till ställen som Pattaya fortfarande är folkbokförda i sina familjehem.

 

Familjebokssystemet är en uråldrig sak som skulle behöva reformeras, av många tungt vägande skäl. Men det är en annan diskussion.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker det är kul att man stänger dessa happy ending ställen i Bangkok.

 

Vad kommer härnäst, riva Pattaya och Pattong, Nana och andra delar av Bangkok blir förbjudna att besöka, en kyskhetskontroll mellan Isaan och Bangkok så att alla som passerar antingen är gifta eller oskulder, kareoke förbjuds, Thailändska män kastreras och faranger som äntrar landet måste bevisa att de är impotenta.

Och när man ändå håller på, förbjud MiaNois.

 

Eller kanske bara stänga landet helt och hållet, det är ju antagligen världens största bordell.

 

Men jävlar vad landets mesta sexköpare kommer att få runka, kommer va valkar i varenda militärs och polisers händer.

Ändrades av Tamdai
Link to comment
Dela på andra sajter

Vad ar skillnaden mellan klassik massage och happy ending massage? Undrar en som trodde att happy ending var en klassik i landet.

En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas

Våga vägra fesbok

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad ar skillnaden mellan klassik massage och happy ending massage? Undrar en som trodde att happy ending var en klassik i landet.

Ingen,båda är njutbara och slutar oftast lyckligt  :im_happy:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad ar skillnaden mellan klassik massage och happy ending massage? Undrar en som trodde att happy ending var en klassik i landet.

Oftast att priset är skillnaden

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Ingen,båda är njutbara och slutar oftast lyckligt  :im_happy:

Är man lite på kan man även få en lycklig start, så namnet är lite missvisande:)

We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year

Link to comment
Dela på andra sajter

Det gick fortfarande att få här i Bangkok idag.

Hörde jag av en kompis

:-)

Den var bra :wink:

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...