Jump to content
IGNORERAD

Daily Mail


Chryzaliz

Recommended Posts

Jag visade min fru bilderna och hon sa´ att de är från prinsens födelsedagsparty och är flera år gamla.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Har sett den där filmen, opixlad ska jag kanske tillägga. Tycker det är ett lite märkligt beteende att sitta iförd så lite kläder på hundens födelsedag. Det är flera personer som serverar och hon är medveten om att det filmas. Dessutom syns det ibland kamera blixtar, så det togs även stillbilder.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har sett den där filmen, opixlad ska jag kanske tillägga. Tycker det är ett lite märkligt beteende att sitta iförd så lite kläder på hundens födelsedag. Det är flera personer som serverar och hon är medveten om att det filmas. Dessutom syns det ibland kamera blixtar, så det togs även stillbilder.

 

Det märkliga är allt rabalder kring detta.

Om nu damen får en kick av att flasha lite framför kamerorna, så låt henne då få göra detta.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Om jag måste gissa så beror nog rabalderna på att hon är Kronprinsessa i ett land som annars har en konservativ inställning till nakenhet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om jag måste gissa så beror nog rabalderna på att hon är Kronprinsessa i ett land som annars har en konservativ inställning till nakenhet.

Du tyckte att det var ett märkligt beteende av henne, men hon vill kanske dra sitt strå till stacken för att få till en uppluckring av thailändarnas (bl a) inkrökta inställning till naken människohud.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Förmedlar lite annan image än det kungen byggde upp. Raseras i ett nafs. Som ett av världens dyraste kungahus borde man kanske handskas lite varligare med sina finansiärer.

Brist på verklighetsuppfattning.

Link to comment
Dela på andra sajter

Använder man en proxy eller VPN så är det ju inga problem att läsa Daily Mail i Thailand s det känns mer som ett stort slag i luften att blockera den siten 

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

To do list-
(1). Go to pet store.(2). Buy bird seeds.
(3). Ask how long it will take for the birds to grow.(4). Wait for the reaction.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...