Jump to content
IGNORERAD

Svensk familj fick inte använda eget parasoll på Phuket


MPR Nyheter

Recommended Posts

  • Svar 82
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Benriach

    9

  • Baxarn

    8

  • Baa

    6

  • Nemo

    5

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Vilket år var det Scandinavia hade gratis solstolar? 90 var det i alla fall en tjej som hyrde ut stolar för 15 baht/dag - dessutom servade hon oss med all den dricka vi kunde tänkas immunda. Vill minnas att hon då var väldigt ensam om att kunna erbjuda solstolar. Dock är kanske mitt minne idag inte det bästa.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilket år var det Scandinavia hade gratis solstolar? 90 var det i alla fall en tjej som hyrde ut stolar för 15 baht/dag - dessutom servade hon oss med all den dricka vi kunde tänkas immunda. Vill minnas att hon då var väldigt ensam om att kunna erbjuda solstolar. Dock är kanske mitt minne idag inte det bästa.

 

Detta kanske är orsaken.    :D

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag skulle kunna lägga ut hundratals bilder på fantastiska beacher med kristallklart vatten, man behöver inte vara så jävla nedvärderande om allting!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Lite andra stränder, inte lika skitigt i alla fall..

post-5021-0-69246700-1430839861_thumb.jp

 

          post-5021-0-62566300-1430839863_thumb.jp

 

                      post-5021-0-15312700-1430839865_thumb.jp

 

   FF

www.easi.nu

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag skulle kunna lägga ut hundratals bilder på fantastiska beacher med kristallklart vatten, man behöver inte vara så jävla nedvärderande om allting!

 

Jamen så gör det då.  Nedvärderande, inte alls, bara lite mer realistisk än dig. Du kanske skulle prova att ta av dig de där rosenfärgade ibland, så kanske du upptäcker att Thailand och dess befolkning inte alltid är fläckfritt/fläckfria.

Ändrades av Nemo
Link to comment
Dela på andra sajter

Jamen så gör det då.  Nedvärderande, inte alls, bara lite mer realistisk än dig. Du kanske skulle prova att ta av dig de där rosenfärgade ibland, så kanske du upptäcker att Thailand och dess befolkning inte alltid är fläckfritt/fläckfria.

Är du på riktigt eller låtsas du bara!

Om du inte hittar en beach ren från skräp beror det förmodligen på att du aldrig varit vid en beach utan på en soptipp!

Kanske upptäcker?, om det är något jag är så är det kritisk till många delar av Thailand och dess slappa attityd, men eftersom du har dina förutfattade meningar om allt o alla så struntar jag i att argumentera om självklarheter, fortsätt du att vara negativ, en del blir visst lyckliga av det, jag har i alla fall trevligt med såväl Thai som faranger utan att springa omkring o vara nedvärderande!

Ändrades av Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Är du på riktigt eller låtsas du bara!

Om du inte hittar en beach ren från skräp beror det förmodligen på att du aldrig varit vid en beach utan på en soptipp!

Kanske upptäcker?, om det är något jag är så är det kritisk till många delar av Thailand och dess slappa attityd, men eftersom du har dina förutfattade meningar om allt o alla så struntar jag i att argumentera om självklarheter, fortsätt du att vara negativ, en del blir visst lyckliga av det, jag har i alla fall trevligt med såväl Thai som faranger utan att springa omkring o vara nedvärderande!

 

Nej, det sköter du ju bra bakom/framför tangentbordet gentemot ett flertal medlemmar här så fort det är någon som tycker annorlunda än du själv. Finns ju ingen anledning för dig att springa omkring.      :hi:

Ändrades av Nemo
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...