Jump to content
IGNORERAD

"Död" mormor återuppstod under sin egen begravning i Udon Thani


MPR Nyheter

Recommended Posts

En 95-årig kvinna återuppstod från de döda under sin egen begravning i Udon Thani på onsdagen.
Den gamla kvinnan rapporterades ha dött under tisdagen på grund av hög ålder på ett sjukhus i Bangkok, men när hennes släktingar höll i hennes händer för att säga farväl under hennes begravning så kände de en puls.
Som tur var så hade kvinna instruerat familjen att inte använda balsameringsvätska för att bevara hennes kropp efter hennes död. Familjen berättade att de var säkra på att hon var död eftersom kroppen var hård och kall, men att den under begravningen började kännas varm, som om hon bara sov.
En läkare tillkallades och denne konstaterade att kvinnan levde och led av utmattning. Hur sjukhuset kunde förklara henne död är ännu okänt.

Källa: http://Bangkok.coconuts.co/2014/10/24/im-not-dead-yet-grandma-returns-life-funeral

 

post-8073-0-92436700-1414134221.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

ZOOOOOMBIE !!!!!

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hualigen. Nästa steg är att ta sig in i enkla bungalows, i backpackerområden, tidiga lördagsmornar, för att söka livlösa faranger. Livsfarligt.

 

 

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Balsameringsvätska? kremeras dom inte i Thailand...

 

Kunde varit värre, Sverige och vakna upp efter jordfästningen... huvva.

 

Nu får nog gumman antingen enorm respekt eller blir betraktad som ett spöke/övernaturlig, kanske både och.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Va bra, då kan de begrava henne flera gånger, och även få ännu fler kuvert med pengar i från begravningsgästerna.
Ungefär som när thailändskor i fiskebyn firar sin födelsedag flera gånger per år. . . 

Link to comment
Dela på andra sajter

Va bra, då kan de begrava henne flera gånger, och även få ännu fler kuvert med pengar i från begravningsgästerna.

Ungefär som när thailändskor i fiskebyn firar sin födelsedag flera gånger per år. . . 

:)

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...