Jump to content
IGNORERAD

Rysk 27-åring som vandrade ut i havet på Phuket har hittats död


MPR Nyheter

Recommended Posts

Kroppen från en rysk man som vandrade ut i havet och försvann under onsdag kväll efter ett bråk med sin flickvän hittades under fredag morgon.
"Vi larmades av en lokalbo att en kropp hittats flytande mellan Freedom Beach och Paradise Beach runt klockan 09:00," sade Sampawat Wannasangkam från Patongs Myndighet för Förebyggning och Lindring av Katastrofer. "Vårt team och Stiftelsen Kusoldharm skickades för att hämta kroppen som hade tagits till Patong Hospital."
Den 27-årige mannen sågs dricka med vänner på Kalim Beach sent på kvällen när han började bråka med sin flickvän och gick ut i vattnet. Räddningsarbetare sökte i området hela natten men avslutade sökandet vid soluppgången i torsdags.

Källa: http://www.nationmultimedia.com/breakingnews/Russian-man-who-disappeared-into-sea-found-drowned-30245666.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+Nationmultimediacom-Breakingnews+%28NationMultimedia.com+-+Breakingnews%29

 

post-8073-0-73267100-1413623069.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 63
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • edvardpop

    9

  • Soengsang

    6

  • Scandinaviancorner

    6

  • stefan5300

    5

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

en rysk man som vandrade ut i havet

 

Visste han inte att det bara är Jesus som kan gå på vatten?     :wacko:

Link to comment
Dela på andra sajter

Visste han inte att det bara är Jesus som kan gå på vatten?     :wacko:

 

Var i artikeln läser du om du får för dig något så korkat som att han försökte gå på vattnetytan?

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

Skit samma om han är ryss eller svensk det är tragist för det hade kunnat vara vem som helst han var antagligen på fyllan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Visste han inte att det bara är Jesus som kan gå på vatten?

 

Enligt MalmöFF fansen så kan även Åge Harreide gå på vatten. :haha:

Link to comment
Dela på andra sajter

En idi*t mindre...

Skrattretande att en sådan kommentar ges av någon som ligger i topp vad det gäller karma...

Ett tips i allmening är att du går och bajsar istället eller fortsätter lägga in gamla bilder från

förr på tex stränder, hotell, torskar och horor samt en massa annat trevligt som får rävarna

på forumet att dräggla och längta tillbaks.

Ändrades av edvardpop

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

Skrattretande att en sådan kommentar ges av någon som ligger i topp vad det gäller karma...

Ett tips i allmening är att du går och bajsar istället eller fortsätter lägga in gamla bilder från

förr på tex stränder, hotell, torskar och horor samt en massa annat trevligt som får rävarna

på forumet att dräggla och längta tillbaks.

Är man så jävla dum att man går rätt ut i vattnet mitt i natten på grund av ett bråk med en kärring så är man en stor jävla jubel idi*t..

Link to comment
Dela på andra sajter

Skrattretande att en sådan kommentar ges av någon som ligger i topp vad det gäller karma...

Ett tips i allmening är att du går och bajsar istället eller fortsätter lägga in gamla bilder från

förr på tex stränder, hotell, torskar och horor samt en massa annat trevligt som får rävarna

på forumet att dräggla och längta tillbaks.

Jag tycker faktiskt att det är du som är mest bajsnödig.

 

Seså, jag lovar att det släpper lite på trycket efteråt så du kan slappna av lite...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Visst kan nog kvinnor sätta män i svåra situationer och är man då berusad kanske man inte ser nån lösning, vi vet inte vad det handlade om i detta fallet.  Men att göra sig lustig över detta visar en del vad skribenten är för typ av människa, Sådana vill inte jag ha i min omgivning ifall jag skulle drabbas av någon svår händelse i livet. Hellre nån som suger tag i en innan man gör något dumt än de som skrattande tittar på och gör sig lustiga...

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker faktiskt att det är du som är mest bajsnödig.

 

Seså, jag lovar att det släpper lite på trycket efteråt så du kan slappna av lite...

Seså, nu har jag bajsat lite grand men det inlägg av SC som jag tidigare citerade ter sig tyvärr fortfarande lika respektlöst och totalt utan empati.

Så du tycker att folk som hasplar ur sig en massa otrevligheter och kallar andra för idi*ter i tid och otid är lite skönt avslappnade kanske...

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

Seså, nu har jag bajsat lite grand men det inlägg av SC som jag tidigare citerade ter sig tyvärr fortfarande lika respektlöst och totalt utan empati.

Så du tycker att folk som hasplar ur sig en massa otrevligheter och kallar andra för idi*ter i tid och otid är lite skönt avslappnade kanske...

eftersom du tidigare verkar följt SC tråd så bör du väl vara van vid hans sätt att uttrycka sej. Kan inte tänka mej att SC önskade sej att grabben skulle välja en så

drastisk utväg. men visst var det korkat gjort av honom att dränka sig. hur kär man e må vara så är dylik "hämnd" på flickvän jävligt dumt. hon och familjer får

nu lida för detta.

Link to comment
Dela på andra sajter

Seså, nu har jag bajsat lite grand men det inlägg av SC som jag tidigare citerade ter sig tyvärr fortfarande lika respektlöst och totalt utan empati.

Så du tycker att folk som hasplar ur sig en massa otrevligheter och kallar andra för idi*ter i tid och otid är lite skönt avslappnade kanske...

Jag känner SC personligen och kan intyga att den mannen HAR EMPATI.Emellanåt kan han uttrycka sig en smula buffligt he he.

Visst var jag diplomatisk nu.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför beslutar man sig för att avsluta sitt liv. Kan någon av ni svara på det,Killen verkar ha beslutat att livet va slut av någon anledning. Vi vet inte varför. Men av kommentarerna så tycker ni  si och så. Har ni tänkt på hur han har tänkt. Döm han inte när ni inte vet. Det värsta är att när hans hans efterlevande får beskedet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tragiskt, RIP :(

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför beslutar man sig för att avsluta sitt liv. Kan någon av ni svara på det,Killen verkar ha beslutat att livet va slut av någon anledning. Vi vet inte varför. Men av kommentarerna så tycker ni  si och så. Har ni tänkt på hur han har tänkt. Döm han inte när ni inte vet. Det värsta är att när hans hans efterlevande får beskedet.

Det är väl sånt som händer i fyllan och villan, när man är ur balans! Inte alls så ovanligt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Seså, nu har jag bajsat lite grand men det inlägg av SC som jag tidigare citerade ter sig tyvärr fortfarande lika respektlöst och totalt utan empati.

Så du tycker att folk som hasplar ur sig en massa otrevligheter och kallar andra för idi*ter i tid och otid är lite skönt avslappnade kanske...

Ja, faktiskt lite mer avslappnande än de som vill ge skenet av att de är så jävla präktiga hela tiden...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför beslutar man sig för att avsluta sitt liv. Kan någon av ni svara på det,Killen verkar ha beslutat att livet va slut av någon anledning. Vi vet inte varför. Men av kommentarerna så tycker ni  si och så. Har ni tänkt på hur han har tänkt. Döm han inte när ni inte vet. Det värsta är att när hans hans efterlevande får beskedet.

Man väljer att avsluta för att man inte ser någon mening med att fortsätta.

Jag stod själv i aktern på en båt till Tallin och funderade på att hoppa av, jag var ensam där och mina tårar rann ner för ansiktet.

Det enda som höll mig kvar ombord den kvällen var tanken på mina 2 barn.

 

Nu är livet ett helt annat och jag är glad att jag inte tog steget den gången.

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Dom som tar livet av sig är några fega skitstövlar...

Ja, det är ju de som de lämnar efter sig som får lida. Tragiskt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

Ja, det är ju de som de lämnar efter sig som får lida. Tragiskt.

Ja det är några fega stackare som bara tänker på sig själva. Helvete det går alltid att komma igen..

Link to comment
Dela på andra sajter

Givetvis är man i psykisk obalans om man tar livet av sig, det är lika jävla fegt och hänsynslöst mot sina anhöriga som det är tragiskt.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

navion hispania

Tja med tanke på nationaliteten är det är inte så att han ägnat sig främmande undervattens verksamheten på Thailändskt territorialvatten och nåt gick snett och självmordet är ett sätt att mörka, :ironi:

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...