Jump to content
IGNORERAD

Burmesisk man har erkänt morden på Koh Tao


MPR Nyheter

Recommended Posts

En burmesisk arbetare har erkänt morden på två brittiska turister på Koh Tao, enligt vice polischef Jakthip Chaijinda.
Efter erkännandet så rusade polischef Somyos Pumphanmuang till Koh Tao för att förbereda för en presskonferens som kommer hållas imorgon. Enligt en källa från utredningsteamet så är mannen som erkänt en 21-årig burmes som arbetar på en bar på Koh Tao.
Enligt källan så har han tagits i förvar tillsammans med två andra burmeser i väntan på resultaten från deras DNA-test som ska matchas med en cigarettfimp och annat bevismaterial. 21-åringen sade att han såg de två turisterna ha sex på stranden och genomförde attacken för att han ville våldta kvinnan.

Källa: http://www.nationmultimedia.com/national/Myanmar-worker-confesses-killing-British-tourists-30244632.html

 

post-8073-0-08713900-1412256867.jpeg

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 174
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • MaiChai

    19

  • Baa

    14

  • Khun Ken

    12

  • Krafta

    9

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Ska man verkligen tro på det där?

 

// mrco

 

Ja man blir skeptisk men någon gång kan det ju vara så också . Vi får väl se om dom kan visa upp dna bevis.

 

Mvh Hobbe

Bygg en mur runt Stockholm så får ni se vilken sida som har mest klösmärken / Ronny Eriksson

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja dessa burmeser. Alltid kriminella i Thailand. Varvid thailändare är ärliga och icke brottsliga. ;)

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja dessa burmeser. Alltid kriminella i Thailand. Varvid thailändare är ärliga och icke brottsliga. :wink:

Ja .Detta håller jag märkligt he he.Hursomhelst så hoppas jag verkligen att dom skyldiga åker dit ordentligt.

Ingen oskyldig syndabock får gripas bara för att rädda några korrupta ansikten.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja .Detta håller jag märkligt he he.Hursomhelst så hoppas jag verkligen att dom skyldiga åker dit ordentligt.

Ingen oskyldig syndabock får gripas bara för att rädda några korrupta ansikten.

Det är just det som händer här.Antagligen kommer det att bli "träff" på Dna från den 21-åriga burmesen,men den Dna kommer egentligen från byhövdingens son. För ca 1mille baht till 21 åringens familj så valde han eller blev vald att bli den som bli den skyldiga för detta helt jävla grymma och brutala brott. Så Tyvärr så har dom antagligen fått tag på denna oskyldiga syndabock nu.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är just det som händer här.Antagligen kommer det att bli "träff" på Dna från den 21-åriga burmesen,men den Dna kommer egentligen från byhövdingens son. För ca 1mille baht till 21 åringens familj så valde han eller blev vald att bli den som bli den skyldiga för detta helt jävla grymma och brutala brott. Så Tyvärr så har dom antagligen fått tag på denna oskyldiga syndabock nu.

Ja tyvärr.Hoppas att vi har fel.Jag valde att se bilderna som vi fick se här,vilket jag ångrar.Fy fan.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja tyvärr.Hoppas att vi har fel.Jag valde att se bilderna som vi fick se här,vilket jag ångrar.Fy fan.

Även jag har sett bilderna och jag hoppas inte den skyldiga kan komma undan genom att köpa sig fri.

Link to comment
Dela på andra sajter

Britterna har ju tagit hand om dna-analysen på sperman från dom två nedre hålen och som kommer från 2st olika personer och så länge som dom inte går ut med att det är rätt personer som matchas så kan väl thaipolisen försöka övertyga några oskyldiga hur många gånger som helst utan att den övriga världen anser att fallet löst.

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja tyvärr.Hoppas att vi har fel.Jag valde att se bilderna som vi fick se här,vilket jag ångrar.Fy fan.

Är glad att jag lät bli att titta på bilderna.
Link to comment
Dela på andra sajter

Britterna har ju tagit hand om dna-analysen på sperman från dom två nedre hålen och som kommer från 2st olika personer och så länge som dom inte går ut med att det är rätt personer som matchas så kan väl thaipolisen försöka övertyga några oskyldiga hur många gånger som helst utan att den övriga världen anser att fallet löst.

Ja.Detta kommer tyvärr att bli en soppa och en jäkla följetong misstänker jag.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är glad att jag lät bli att titta på bilderna.

Det ska du vara.Nåt mer brutalt våld har jag inte sett.Endast en sjuk galning kan göra något sådant.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

...och endast en sjuk galning publicerar nåt sådant. Bilderna borde aldrig ha kommit ut på nätet.

Link to comment
Dela på andra sajter

En burmesisk arbetare har erkänt morden på två brittiska turister på Koh Tao, enligt vice polischef Jakthip Chaijinda.

Efter erkännandet så rusade polischef Somyos Pumphanmuang till Koh Tao för att förbereda för en presskonferens som kommer hållas imorgon. Enligt en källa från utredningsteamet så är mannen som erkänt en 21-årig burmes som arbetar på en bar på Koh Tao.

Enligt källan så har han tagits i förvar tillsammans med två andra burmeser i väntan på resultaten från deras DNA-test som ska matchas med en cigarettfimp och annat bevismaterial. 21-åringen sade att han såg de två turisterna ha sex på stranden och genomförde attacken för att han ville våldta kvinnan.

Källa: http://www.nationmultimedia.com/national/Myanmar-worker-confesses-killing-British-tourists-30244632.html

 

attachicon.gif5_201410218325335_wRjpOCTwAAMlcbtWYyhocthsuZKQTomEwdpKyfnK_jpeg_700_466.jpeg

 

Äntligen!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja dessa burmeser. Alltid kriminella i Thailand. Varvid thailändare är ärliga och icke brottsliga. :wink:

 

 

Det vet väl alla att invandrare, gästarbetare, är mer kriminellt begåvade än den inhemska befolkningen, i Sverige liksom i Thailand.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det vet väl alla att invandrare, gästarbetare, är mer kriminellt begåvade än den inhemska befolkningen, i Sverige liksom i Thailand.

Det ar klart att dom ar, men med den skillnaden att i Thailand satter man dit dom och i Sverige ger man dom ny TV eller nat! PK ar inte riktigt samma sak i dessa lander!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det vet väl alla att invandrare, gästarbetare, är mer kriminellt begåvade än den inhemska befolkningen, i Sverige liksom i Thailand.

Tyvärr tycks de skapa det ryktet.

Det är nog TYVÄRR ingen fördel för ryktesspridningen att:

-1/3 av fångarna i kriminalvården är icke svenska medborgare.

-nära 2/3 är av utländskt påbrå.

Tyvärr är det siffror som spär på problemet.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Innan britterna har tagit sina egna dna-tester på de burmesiska personer som nu har erkänt och matchat proverna med de tidigare 2st olika spermaprover som kommer från den mördades vagina respektive anus så finns det väl "ingen" som kommer att acceptera thaipolisernas resultat!

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja dessa burmeser. Alltid kriminella i Thailand. Varvid thailändare är ärliga och icke brottsliga. ;)

Det är väl som i Sverige, dom andra begår dom flesta brotten ????

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror tyvärr inte det är över ännu.

 

https://www.facebook.com/CSILA90210

 

Finns det någon som är duktig på Thai och som kan ge en sammanfattning?

vill du hela facebooksidan översatt eller...   bättre o länka till det inlägg du vill ha översatt.

 

sen så skulle jag uppskatta om du och andra pappskallar kunde lägga en varning när det ligger massa jävla bilder på liken... fy fan... 

 

så det blir ingen översättning från mig...  

To do list-
(1). Go to pet store.(2). Buy bird seeds.
(3). Ask how long it will take for the birds to grow.(4). Wait for the reaction.

Link to comment
Dela på andra sajter

Thailändare i allmänhet tror inte att polisen har hittat mördaren, utan att de som vanligt valt ut en syndabock, enligt frugans Facebook.

 

1 gärningsman är ju iofs möjligt trots 2 olika DNA i sperman, det ena provet kan väl vara från den mördade pojkvännen?

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...