Jump to content
IGNORERAD

Bartjej stal 100,000 baht från brittisk mans kassaskåp i Pattaya


MPR Nyheter

Recommended Posts

En bararbetare som stal motsvarande 100,000 baht från en brittisk mans kassaskåp har gripits av polisen i Pattaya.
Den 40-åriga kvinnan arresterades på lördagen tillsammans med hennes 56-årig styvmor som mottagit de stulna pengarna. Den 56-åriga brittiska mannen hade anlitat kvinnan för att ta hand om hans rum på hotellet Dusit Thani Pattaya, men upptäckte en dag att pengar fattades i rummets kassaskåp.
Polisen fick reda på att kvinnan arbetade i en bar och kunde efter det gripa henne. Hon sade att hon anlitats av den brittiska mannen för att städa hans rum och ge honom massage. Hon lyckades se och memorera koden till kassaskåpet och stal senare £2,900 från det. Pengarna växlade hon till runt 100,000 baht och lämnade över till sin 56-åriga styvmor. Hon uppgav att hon gjorde det för att han inte gett henne någon dricks.

Källa: http://www.pattayadailynews.com/Pattaya-news/bar-girl-caught-taking-money-safe-Pattaya/

 

post-8073-0-75313500-1411990783.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 30
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • erkki

    5

  • stefan5300

    3

  • Benriach

    3

  • Sangwal

    2

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Lämna en bartjej ensam i ditt hotellrum på ett lyxhotell efter att hon sett dig fibbla med koden till safen-what could possibly go wrong?

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Lämna en bartjej ensam i ditt hotellrum på ett lyxhotell efter att hon sett dig fibbla med koden till safen-what could possibly go wrong?

Märklig historia enligt min mening. Hade hon bara nekat till anklagelsen så hade väl han stått där med lång näsa eller har jag missat nåt ?

 

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Märklig historia enligt min mening. Hade hon bara nekat till anklagelsen så hade väl han stått där med lång näsa eller har jag missat nåt ?

 

Fritz..

De va en dyr Happy ending...

Link to comment
Dela på andra sajter

Lämna en bartjej ensam i ditt hotellrum på ett lyxhotell efter att hon sett dig fibbla med koden till safen-what could possibly go wrong?

Okay, då vet jag. Offrets fel...

Samma när kvinnor blir våldtagna då eller??? Får klä på sig mer...

Rock on!

Ändrades av Sangwal

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Okay, då vet jag. Offrets fel...

Samma när kvinnor blir våldtagna då eller??? Får klä på sig mer...

Rock on!

 

Hahaha Spot on.

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Han gav ju ingen dricks  :dirol:  nu tog hon ju den själv.Hon är offret  :music:

Hon blev nog overraska nar hon upptackte hur mucket hon tippat sig sjalv, inte helt sakert hon vet vad ett engelskt pund ar vart.

 

Va nere pa streetan for ett tag sedan, dar va en av tjejerna i baren sur for "cheepcharliefarang" hade bara givit en 100 ing pa morgonen, att det va pund och en hygglig sudd hade hon ingen susning om!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hon blev nog overraska nar hon upptackte hur mucket hon tippat sig sjalv, inte helt sakert hon vet vad ett engelskt pund ar vart.

 

Va nere pa streetan for ett tag sedan, dar va en av tjejerna i baren sur for "cheepcharliefarang" hade bara givit en 100 ing pa morgonen, att det va pund och en hygglig sudd hade hon ingen susning om!

Har hört motsatsen,en italienare som gav 100000 lire i dricks  :im_happy: ungfär en svensk 10:a  :fie: (tror det var lire)tjejen var själaglad tills hon skulle växla in förmögenheten  :girl_dev:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Så är det väl på hotellen i Pattaya att de har ingen rumsstädning, så man får själv anlita någon som tar hand om rummen. Det vet väl alla.

Tänk vad det kan skilja mycket på hotellstandarden i Pattaya gentemot andra ställen i Thailand. När han sen inte ger dricks till den han anlitat för att ta hand om hotellrummet då förstår ju vem som helst hur det kan gå. Falanger är nog ena riktiga stolpskott.

Link to comment
Dela på andra sajter

Lämna en bartjej ensam i ditt hotellrum på ett lyxhotell efter att hon sett dig fibbla med koden till safen-what could possibly go wrong?

Precis!

Oavsett vilken del av världen man befinner sig i så ska man vara street smart och room smart.

Ändrades av GreenValley
Link to comment
Dela på andra sajter

Okay, då vet jag. Offrets fel...

Samma när kvinnor blir våldtagna då eller??? Får klä på sig mer...

Rock on!

Tänkte nominera honom till årets Darwin awards...

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Tänkte nominera honom till årets Darwin awards...

 

Tänk inte så mycket...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja,

Själv skulle jag betala en nota(tims bar beer) men hade inga pengar och glömt kortet hemma.

Som tur var hade jag 2 tusenlappar som jag hade i mitt reservfack i börsen.

Tänkte gå och växla, men tjejen såg själaglad ut och sa inga problem jag kan växla.

Jag sa givetvis behåll det som blir över.

Dagen efter gick jag för att växla min andra tusing, det visade sig att de inte var giltiga...

Ska bli kul och de vad flickstackarn säger när jag besöker etablissemanget nästa gång..

Puss

Erkki

Link to comment
Dela på andra sajter

Tänkte nominera honom till årets Darwin awards...

Härligt att höra..

Får innerligt hoppas att ingen i din närhet råkar ut för nått, då dom inte kan räkna med nån empati från dig...

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja,

Själv skulle jag betala en nota(tims bar beer) men hade inga pengar och glömt kortet hemma.

Som tur var hade jag 2 tusenlappar som jag hade i mitt reservfack i börsen.

Tänkte gå och växla, men tjejen såg själaglad ut och sa inga problem jag kan växla.

Jag sa givetvis behåll det som blir över.

Dagen efter gick jag för att växla min andra tusing, det visade sig att de inte var giltiga...

Ska bli kul och de vad flickstackarn säger när jag besöker etablissemanget nästa gång..

Puss

Erkki

 

Jag skulle nog vara mer orolig över vad kärringaset som äger stället säger.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag skulle nog vara mer orolig över vad kärringaset som äger stället säger.

 

Bra koll, Stefan! :good:

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bra koll, Stefan! :good:

 

Jo det är ju en elak jävel både mot hennes anställda och kunder, en riktig smilfink.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo det är ju en elak jävel både mot hennes anställda och kunder, en riktig smilfink.

 

Ja fy fan, jag sätter inte min fot på det stället.

Kärringens attityd har smittat av sej på de anställda.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo det är ju en elak jävel både mot hennes anställda och kunder, en riktig smilfink.

Tja,

Kännt henne i 10 år, hon är inte riktigt så hemsk som hon verkar.

Men en liten surkäring är hon allt,.

Nu känner jag inte alla i personalen, men de flesta verkar gilla henne..

Puss

Erkki

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja,

Kännt henne i 10 år, hon är inte riktigt så hemsk som hon verkar.

Men en liten surkäring är hon allt,.

Nu känner jag inte alla i personalen, men de flesta verkar gilla henne..

Puss

Erkki

Nä, skall man tro dig så är alla goda.

 

T.o.m zigenare...

Ändrades av Benriach

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä, skall man tro dig så är alla goda.

 

T.o.m zigenare...

Tja,

Nu tror jag Tims har ont om Zigenare.

Jag gissar att du aldrig varit där..

Puss

Erkki

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...