Jump to content
IGNORERAD

Sex länder lyfter resevarningar för resenärer i Thailand


MPR Nyheter

Recommended Posts

Han kanske följer med i media !

Ryktet vad jag har hört, så kontrollerar glitter chefen mediat också.

Men ett hedersmedlems här på MPR,, med Mangron som översättare kommer han göra Thailand till ett paradis..

FF

www.easi.nu

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 33
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Tallviking

    4

  • Celsius

    4

  • Surin P3

    3

  • janneka

    2

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Finns väl ingen media att följa med den totala censur som råder numera.

 

Internationell media också ?

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

 

Själv tycker jag inte att juntaledarens uttalande var irrelevant i en tråd som denna och att det är fjantigt att ta upp detta får stå för dig.

 

Med vänlig hälsning isan lover

 

Och där kom indignationsvarianten, inte alls oväntat, det brukar den göra i detta stadium. Alltså när sista halmstrået i stacken brunnit ut.

 

"Jag tycker i alla fall såhär och det har jag rätt till och du är dum som spöar mig med argument och jag skall i alla fall ha sista ordet..."

 

Visst, tyck vad du vill. Du har i alla fall fel. Prayuths bikinipladder har inget med resevarningar att göra. Svarar du på det här så får du sista ordet också, för nu är det redan lite för låg nivå på det här för min del. Klart slut!

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns väl ingen media att följa med den totala censur som råder numera.

Du far nog forklara detta, for en del har inte sett "skylten"!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:ironi:

Ändrades av Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Du far nog forklara detta, for en del har inte sett "skylten"!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:ironi:

Där ser du vad censuren ställer till med.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Wow, så det fick sådant genomslag direkt? Vilka länder har nu återinfört sina resevarningar mot Thailand?

 

Sen ska man kanske ge Prayuth en eloge för att han backat och bett om ursäkt för sitt uttalande och de personer som tagit illa upp av det. Det är nog första gången i världshistorien en Thailändsk ledare erkänner ett fel...

Ändrades av MaiChai

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

In his weekly TV programme yesterday, Prime Minister General Prayuth Chan-ocha explained why he sometimes used harsh words, adding that he apologised for every inappropriate comment he has made so far.

In his "Returning Happiness to People" show last night, Prayuth said he realised that sometimes he makes inappropriate remarks that may be impolite or strongly worded, but said he was only expressing how strongly he felt about certain issues. 
 

 

 

Spelar nog ingen roll om han har egen kanal, och gör en dubbelpudel., Grodan är redan gjord. Och bara de naiva tror att han har gjort en dubbelpudel som är trovärdig. Än värre är ju att hans polis inte kan lösa mordet... på en liten ö - där alla vet vem som har speed boat.Kling o Klang - och ingen är förvånad

Link to comment
Dela på andra sajter

Spelar nog ingen roll om han har egen kanal, och gör en dubbelpudel., Grodan är redan gjord. Och bara de naiva tror att han har gjort en dubbelpudel som är trovärdig. Än värre är ju att hans polis inte kan lösa mordet... på en liten ö - där alla vet vem som har speed boat.Kling o Klang - och ingen är förvånad

I de fall han kan få polisen att göra sitt jobb har han verkligen gjort en insatts. Men det är svårt att lyckas med alla.

Du får nog läsa på om hans polis!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...