Jump to content
IGNORERAD

Två turister brutalt mördade på Koh Tao i Surat Thani


MPR Nyheter

Recommended Posts

Key witness says foreigner kills British tourists

 

Nyckelvittne?

 

Klart att det ar utlanningar, sadana bestialiska handlingar utfors val inte av Thai, vare sig dom ar drogade eller ej!

 

Hide and forget! Ett vanligt Thaipolisstatement!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 37
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Scandinaviancorner

    6

  • Tallviking

    3

  • MaiChai

    3

  • kitungmakmak

    2

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Blir ju lite svårt att skylla morden på faranger när man tidigare har konstaterat att mördarna som har lämnat sin sperma i dom två nedre hålen på tjejen - kommer från personer från asien, bevisen överlämnades ju till britterna som har lite bättre möjligheter att analysera, dessutom är det ju positivt eftersom den thailändska polisen inte kan utse någon "oskyldig" för morden.

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Link to comment
Dela på andra sajter

Byhövdingens son har ju friats från alla misstankar enligt den lokala polisen-nu gäller det att hitta en scapegoat innan morgondagen för då tillträder en ny poliskommissionär över region 8 och han kommer inte att lägga några fingrar emellan när det gäller att sätta fast rätt förövare.

 

Det finns DNA från offret och oavsett om den lokala polisen blandat bort den förmodat skyldiges DNA prov mot provision så finns det möjlighet att tvinga honom lämna ytterligare prov som när det behandlas korrekt med största sannolikhet kommer att visa på ett annat resultat...

 

Kuhn Deecha har fått order från absolut top-level att detta ska lösas på ett transparent sätt.

Ändrades av MaiChai

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

skaffa en syndabock, ...

Case closed , man från mayamar har erkänt

Han satt och rökte på stranden såg utlänningarna ha sex bestämde sig för att attackera och våldta kvinnan

Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilken himla "tur" att det nu visade sig vara en Burmes som gjort detta!

 

Fast jag tror nog inte på det hela ännu-det verkar för bra och tillrättalagt och jag vet att det fanns en tidspress att få fram den "skyldige" innan den nye poliskommissionären tillträdde.

 

Polisen i England kan också ta DNA på kvinnan och väljer den nya polischefen att konfrontera sina underordnade kan han ta nya DNA prov på Burmesen och då har jag känslan av att resultatet inte är solklart längre...

 

Fast den lokala polisen lär väl kremera offren"Av misstag" innan de skickas tillbaka och Burmesen begår nog självmord i häktet snart, japp jag är en cyniker.

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Är inte offren i England ?

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Link to comment
Dela på andra sajter

Är inte offren i England ?

 

Tror inte det, just nu är väl offren "bevismaterial" men jag är också ganska säker på att UK´s´ambassad håller noggrann koll på Kling &Klangs förehavanden.

 

Det är nog inte alls så löst som de här lokala byfånarna vill ha det till...

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Case closed , man från mayamar har erkänt

Han satt och rökte på stranden såg utlänningarna ha sex bestämde sig för att attackera och våldta kvinnan

Enis

Han har erkänt. Men polisen inväntar resultatet fran dna-testet.

 

Mvh.SWED THAI

Ändrades av SWED THAI
Link to comment
Dela på andra sajter

Har du nån länk Enis?

Kolla på Thai Visa

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...