Jump to content
IGNORERAD

Prostitution på massageställe i Pattaya avslöjad


Chryzaliz

Recommended Posts

  • Svar 69
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • HuaHindinnge

    6

  • Surin P3

    4

  • Baa

    3

  • born41

    3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Ska Thailand bli muslimskt?

Om Thailand blir muslimskt så blir det andra bullar av.

 

Titta på Mombay (Bombay) dä finns alla horkvarter i den muslimska enklaven!

Där finns bl.a. The koggs, hus i flera våningar med grindförsedda bås där flickorna sitter inlåsta och männen cirkulerar runt i koridorerna för att välja ut ett "offer"

Efter killen betalt så hämtas flickan och dom går till ett rum för att verkställa vad som göras skall.

 

Besökte staden för 5 år sedan. Som utlänning blev jag inte insläppt,förmodligen skäms dom för verksamheten.

Det finnes även ett antal gator där prostitutionen sker helt öppet.

På järnvägsstationen blev jag uppraggad av en "fiskare" som ville lotsa mig till "verry nice girls"

Fiskaren blev sur(inte av vatten) när jag inte antog budet.

 

Born41

Link to comment
Dela på andra sajter

I Surin finns badhus,har jag hört.Och vad ska Singhas ägare säga,han är ju en rktigt rik man(och hans släkt)Och ska man inte hitta sina ölställen nu när inga märken får skyltas.Och alla varumärkesflickor som upplyser om ölpriserna vad ska dom göra.Och hur ska man kunna dricka en Chang om det varit Singha i det?Vojne vojne.

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Trots att jag numera endast åker med flickvännen till Thailand så är glädjeflickorna en svår frestelse, särskilt när jag får tillstånd att gå ut på egen hand. Skall bli riktigt skönt när juntan städat klart så jag kan slappna av ordentligt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Istället för glädjeflickor så lanseras surgubbar. Då njuter Feministerna och ökar turismen till det dubbla. Får man tips pengar för detta

Link to comment
Dela på andra sajter

Istället för glädjeflickor så lanseras surgubbar. Då njuter Feministerna och ökar turismen till det dubbla. Får man tips pengar för detta

Jaaaa. Bara sura HP!!! Feministernas paradis.
Link to comment
Dela på andra sajter

Kanske kan be den thailändska polisen röja upp i massageträsket i Sverige.

Nu när dom ändå har börjat.. Bara en tanke... :)

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kommer dom att sluta säga "sexy man" isåfall?

Det har jag aldrig hört däremot handsom man hör jag ofta.

Och snart blir jag det också då jag har börjat träna och gå ner i vikt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det har jag aldrig hört däremot handsom man hör jag ofta.

Och snart blir jag det också då jag har börjat träna och gå ner i vikt.

Välkommen i klubben!

Link to comment
Dela på andra sajter

Om Thailand blir muslimskt så blir det andra bullar av.

 

Titta på Mombay (Bombay) dä finns alla horkvarter i den muslimska enklaven!

Där finns bl.a. The koggs, hus i flera våningar med grindförsedda bås där flickorna sitter inlåsta och männen cirkulerar runt i koridorerna för att välja ut ett "offer"

Efter killen betalt så hämtas flickan och dom går till ett rum för att verkställa vad som göras skall.

 

Besökte staden för 5 år sedan. Som utlänning blev jag inte insläppt,förmodligen skäms dom för verksamheten.

Det finnes även ett antal gator där prostitutionen sker helt öppet.

På järnvägsstationen blev jag uppraggad av en "fiskare" som ville lotsa mig till "verry nice girls"

Fiskaren blev sur(inte av vatten) när jag inte antog budet.

 

Born41

 

 

Är du bög? Eller för gammal? 

 

Så länge det finns fattigdom så kommer det att finnas prostitution.

När fattigdomen avskaffats kommer prostitutionen ta andra former som i Sverige. De prostituerar sig för pengar till resor, kläder, smink och allt annat som de tror att de kommer att må bättre av.

Det tar aldrig slut, inte ens med svensk lagstiftning som för bjuder att köpa en...

Ändrades av Prutten
Link to comment
Dela på andra sajter

Är du bög? Eller för gammal? 

 

Så länge det finns fattigdom så kommer det att finnas prostitution.

När fattigdomen avskaffats kommer prostitutionen ta andra former som i Sverige. De prostituerar sig för pengar till resor, kläder, smink och allt annat som de tror att de kommer att må bättre av.

Det tar aldrig slut, inte ens med svensk lagstiftning som för bjuder att köpa en...

 

 

Jadu Petteri, du är boss och bestämmer. Om du vill använda detta inlägg för en avstängning så tycker jag du/ni hamnat fel.

 

 

Jag kan tänka mig att jag skrivit fler inlägg som är mer nära en avstängning än detta. Vore bra att veta vad som gäller isf.

 

Känns som från ingenting till nästan allt.

 

Ja, du är boss och problemet ligger antagligen i att jag jämförde din kompanjon med nordkorea hehe. Det är ju valår så musklerna kanske spänns extra hårt norr om polcirkeln.

 

Du är mer tolerant men förstår i en affärsrelation så måste man hålla ihop.

 

Nord och syd helt enkelt.

Ändrades av Prutten
Link to comment
Dela på andra sajter

Är du bög? Eller för gammal? 

 

Så länge det finns fattigdom så kommer det att finnas prostitution.

När fattigdomen avskaffats kommer prostitutionen ta andra former som i Sverige. De prostituerar sig för pengar till resor, kläder, smink och allt annat som de tror att de kommer att må bättre av.

Det tar aldrig slut, inte ens med svensk lagstiftning som för bjuder att köpa en...

Efter ett sådant inlägg så undrar jag vad det är för fel på dig!

 

Är du bara full ,bakfull eller av någon anledning blivit psykiskt störd.

Hur som så har du problem med läsförståelse eftersom ditt inlägg inte på något sätt har koppling till vad jag skrev.

 

Kom igen efter ett par dar när det känns bättre så kan du passa på att be om ursäkt.

 

Born41

Link to comment
Dela på andra sajter

Efter ett sådant inlägg så undrar jag vad det är för fel på dig!

 

Är du bara full ,bakfull eller av någon anledning blivit psykiskt störd.

Hur som så har du problem med läsförståelse eftersom ditt inlägg inte på något sätt har koppling till vad jag skrev.

 

Kom igen efter ett par dar när det känns bättre så kan du passa på att be om ursäkt.

 

Born41

 

Ber gärna om ursäkt om jag stört herrn. Ja, jag var lite påverkatd och hoppas att du inte tog allt för illa vid dig.

 

Läs gärna om vad jag kommenterade också.

 

Mvh Prutten

 

Jag ser att en gammal gubbe uppe i risbyn kliar pungen  iaf

 

 

PS

 

 

 

 

 

Var fan ligger riisbyn?

Ändrades av Prutten
Link to comment
Dela på andra sajter

 

 

Mvh Prutten

 

Jag ser att en gammal gubbe uppe i risbyn kliar pungen  iaf

 

 

PS

 

 

 

 

 

Var fan ligger riisbyn?

Det ar en val bevarad hemlighet som bara de utvalda kanner till!   :heat:

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jadu Petteri, du är boss och bestämmer. Om du vill använda detta inlägg för en avstängning så tycker jag du/ni hamnat fel.

Jag kan tänka mig att jag skrivit fler inlägg som är mer nära en avstängning än detta. Vore bra att veta vad som gäller isf.

Känns som från ingenting till nästan allt.

Ja, du är boss och problemet ligger antagligen i att jag jämförde din kompanjon med nordkorea hehe. Det är ju valår så musklerna kanske spänns extra hårt norr om polcirkeln.

Du är mer tolerant men förstår i en affärsrelation så måste man hålla ihop.

Nord och syd helt enkelt.

Var väl inga problem med annat än första raden.

Utan den hade inget hänt från vår sida.

Ändrades av Surin P3
Link to comment
Dela på andra sajter

Enligt NCPO kommer man nu att undersöka alla massagestället i Pattaya och även barerna kommer att synas.

Kampanjen går under namnet Reclaim the Ladies och syftar till att återta tjejerna till det thailändska folket.

- Di flickor som är genuint fattiga kommer att omskolas till glassförsäljerskor, enligt Gen Maj Pong. 

Så nu skall man slicka glass, aroy aroy

Link to comment
Dela på andra sajter

Så nu skall man slicka glass, aroy aroy

 

Enligt NCPOs talesman i kampanjen Reclaim the Ladies, Gen Maj Pong, så kommer man i Pattaya på försök att erbjuda en glass med smak av tonfisk.

Link to comment
Dela på andra sajter

Enligt NCPO kommer man nu att undersöka alla massagestället i Pattaya och även barerna kommer att synas.

Kampanjen går under namnet Reclaim the Ladies och syftar till att återta tjejerna till det thailändska folket.

- Di flickor som är genuint fattiga kommer att omskolas till glassförsäljerskor, enligt Gen Maj Pong. 

Måste bli väldigt svårt att hitta så många undercoveragenter för att kontrollera ALLA massage & barer i Pattaya.

Kanske för man börja rekrytera volontärer?

 

WAXO

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Måste bli väldigt svårt att hitta så många undercoveragenter för att kontrollera ALLA massage & barer i Pattaya.

Kanske för man börja rekrytera volontärer?

 

WAXO

 

Nej, enligt NCPO så har det inte alls varit svårt. Tvärt om har man fått upprätta en kölista för all di som anmält intresse.

- Jag har själv anmält mig som undercover agent, säger Gen Maj Pong.

Link to comment
Dela på andra sajter

Enligt NCPOs talesman i kampanjen Reclaim the Ladies, Gen Maj Pong, så kommer man i Pattaya på försök att erbjuda en glass med smak av tonfisk

Gillar bättre rosa lax

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...