Jump to content
IGNORERAD

Video: Unga bråkstakar tvingas slåss mot thaiboxare vid songkranfirande i Buri Ram


MPR Nyheter

Recommended Posts

MPR Nyheter

Slagsmålsbenägna tonårshuliganer tvingades möte riktiga muay thai-boxare i ringen vid ett songkranfirande i Buri Ram på söndag kväll.

Newin Chidchob - inflytelserik politiker i provinsen och styrelseordförande för fotbollsklubben Buriram United - sade till songkranfirare i i-Mobile Stadium att han ville att de skulle ha kul, men inte hamna i bråk. "Denna songkran vill jag lova er att det inte kommer bli bråk. Men om någon hamnar i bråk så förbereder jag professionella muay thai-boxare för er, och kommer att sätta er i ringen i tre ronder, och ni kan inte säga nej," sade Newin.

På söndag kväll så fångade vakter in fem bråkande unga män som sedan fördes till boxningsringen. Resultatet? Se nedan.

 

 

Källa: http://www.bangkokpost.com/news/local/404924/brawling-revellers-forced-step-in-the-ring-and-fight-professional-muay-thai-boxers

 

post-8073-0-51416700-1397486422.jpg

post-8073-0-51416700-1397486422.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Skicka upp otränade ungdomar mot proffs, det kan inte jag tycka är någon "kul ide" speciellt sista matchen där amatören bjöd upp till dans och gjorde bra ifrån sig, men golvades efter ett knä i magen och när han ligger utslagen så går boxaren fram och sparkar på honom. Kul ide! Nej  bara sjukt. Finns säkert annat sätt att straffa dom på.

 

Man kan undra om den "gode" Newin Chidchob tjänade en hacka på spektaklet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Skicka upp otränade ungdomar mot proffs, det kan inte jag tycka är någon "kul ide" speciellt sista matchen där amatören bjöd upp till dans och gjorde bra ifrån sig, men golvades efter ett knä i magen och när han ligger utslagen så går boxaren fram och sparkar på honom. Kul ide! Nej  bara sjukt. Finns säkert annat sätt att straffa dom på.

 

Man kan undra om den "gode" Newin Chidchob tjänade en hacka på spektaklet.

 

En kul grej vore att dom här bråkstakarna kunde gå ut å fajtas med oskyldiga människor,,,,,NOT

Det är ju det dom gör,,,går på dom svagare för att visa hur tuffa å starka dom är.

Du tror inte att dom har sparkat på någon som ligger???????

 

Nä dom fick vad dom förtjänade tycker jag,,,,,,dom skulle haft mer stryk

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Detta borde även våra svenska huliganer få pröva på

jo då det finns redan ,göteborgs wiseman var nere i polen och fick storstyk

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

Thats the way to do it.

Varenda satans huligan skulle fått gå upp i ringen mot proffs.

Sen kanske dom hade hållt käften Satans pack

Link to comment
Dela på andra sajter

Fy tusan så bra att svinen får känna på sin egen medicin. Det vore något for Sverige att ta efter där det daltas mer med brottslingar än att hjälpa brottsoffer.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

jo då det finns redan ,göteborgs wiseman var nere i polen och fick storstyk

Hmm, ja det var ju lite annorlunda..

 

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

Jävla miffos som slår folk som redan ligger! Vad ger d för signal? Annars är det väl bra att de försöker iaf ta itu med dessa ynglingar som slåss varje gång det är konsert o fest. Frugans bror har svettiga dgr året om då han måste vara vakt vid varje fest typ.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Skicka upp otränade ungdomar mot proffs, det kan inte jag tycka är någon "kul ide" speciellt sista matchen där amatören bjöd upp till dans och gjorde bra ifrån sig, men golvades efter ett knä i magen och när han ligger utslagen så går boxaren fram och sparkar på honom. Kul ide! Nej  bara sjukt. Finns säkert annat sätt att straffa dom på.

 

Man kan undra om den "gode" Newin Chidchob tjänade en hacka på spektaklet.

 

Den där sista var nog inte så otränad. Det är många thai som tränat thaiboxning på olika nivå och den sista bråkstaken kunde ju både parera sparkar och gå i klinch med thaiboxaren. Nästa gång får dom nog skaka fram en bättre boxare mot honom.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Jävla miffos som slår folk som redan ligger! Vad ger d för signal? Annars är det väl bra att de försöker iaf ta itu med dessa ynglingar som slåss varje gång det är konsert o fest. Frugans bror har svettiga dgr året om då han måste vara vakt vid varje fest typ.

tror inte att det skadar att dom får smaka på sin egen medicin

Link to comment
Dela på andra sajter

Slagsmålsbenägna tonårshuliganer tvingades möte riktiga muay thai-boxare i ringen vid ett songkranfirande i Buri Ram på söndag kväll.

Newin Chidchob - inflytelserik politiker i provinsen och styrelseordförande för fotbollsklubben Buriram United - sade till songkranfirare i i-Mobile Stadium att han ville att de skulle ha kul, men inte hamna i bråk. "Denna songkran vill jag lova er att det inte kommer bli bråk. Men om någon hamnar i bråk så förbereder jag professionella muay thai-boxare för er, och kommer att sätta er i ringen i tre ronder, och ni kan inte säga nej," sade Newin.

På söndag kväll så fångade vakter in fem bråkande unga män som sedan fördes till boxningsringen. Resultatet? Se nedan.

Källa: 617205.jpg

Enligt frugan så fick dom krypa in i buren efter att dom hade boxats också.
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Påminner väl lite om gamla tiders spöstraff? Frågar mig också om de "Slagsmålsbenägna tonårshuliganerna" hade blivet dömda för något eller om Newin Chidchob var både polis, domare och bödel?

Link to comment
Dela på andra sajter

Skicka upp otränade ungdomar mot proffs, det kan inte jag tycka är någon "kul ide" speciellt sista matchen där amatören bjöd upp till dans och gjorde bra ifrån sig, men golvades efter ett knä i magen och när han ligger utslagen så går boxaren fram och sparkar på honom. Kul ide! Nej  bara sjukt. Finns säkert annat sätt att straffa dom på.

 

Man kan undra om den "gode" Newin Chidchob tjänade en hacka på spektaklet.

 

Nu kanske ungjävlarna tänker sig för nästa gång dom funderar på att slåss ute på stan ...

 

Mvh Hobbe

Bygg en mur runt Stockholm så får ni se vilken sida som har mest klösmärken / Ronny Eriksson

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var en okey bestraffning då de just var bråkmakare och troligen get sig på helt otränade festdeltagare, vi har samma fenomen i Sverige och en spec grupp invandrare som nöjesmisshandlar berusade. Dessa skulle behöva känna på att bli behandlad på sitt eget sätt.

Men jag tror videon även om den är lite grov så misshandlas de inte långt tid efter att de ligger och ger dem livslånga skador som sker i väst och i Sverige...

Så en okey lektion för bråkstakarna enl mig. Kanske mognar de mentalt och slutar ge sig på oskyldiga.

Alltid på de svagas sida.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var en okey bestraffning då de just var bråkmakare och troligen get sig på helt otränade festdeltagare, vi har samma fenomen i Sverige och en spec grupp invandrare som nöjesmisshandlar berusade. Dessa skulle behöva känna på att bli behandlad på sitt eget sätt.

Men jag tror videon även om den är lite grov så misshandlas de inte långt tid efter att de ligger och ger dem livslånga skador som sker i väst och i Sverige...

Så en okey lektion för bråkstakarna enl mig. Kanske mognar de mentalt och slutar ge sig på oskyldiga.

 

Med betoning på kanske.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...