Jump to content
IGNORERAD

Suthep lovar att inte leda några protestmarscher under Songkran


MPR Nyheter

Recommended Posts

Oregistrerad

Det är i alla fall inte skattebetalarnas pengar.

Menar du att dom som ställer till det i Bangkok genom att blockera gator och torg inte betalar skatt ? Dom som han manipulerat att ge han pengar rakt i hand, inte betalar skatt ? Sen har han ju inte tillgång till den stora kakburken än. 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 35
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Baa

    9

  • Khun Ken

    9

  • måne

    7

  • Tamdai

    3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Nä då humor är inte svårt, när det är roligt skrattar folk när det inte är det så skratter de inte, och jag kommer ihåg en Baa som var rolig för ett antal år sedan, men nu smakar det mest bara bitterhet.

Gå och lägg dig! Och va rädd om pumpen!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Menar du att dom som ställer till det i Bangkok genom att blockera gator och torg inte betalar skatt ? Dom som han manipulerat att ge han pengar rakt i hand, inte betalar skatt ? Sen har han ju inte tillgång till den stora kakburken än.

Nej. Dom ger av sina pengar dom pengar som blir kvar efter skatten.
Link to comment
Dela på andra sajter

Vad hette den gula gaphalsen som ledde sina fredliga vänner i slaget om skithusen på Suvvan? (och kanske don Muang, har glömt)

Han hette Sondhi Limthongkul.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är ganska övertygad om att du menar Wutthipong Kotthammakun, han är mera känd under namnet Ko Tee.

 

attachicon.gifko-tee_2806810b.jpgIngen svärmorsdröm precis

 

attachicon.giftapatalk_1396274098776.JPGMin är större än din.

 

Tillägg. Han har nog flytt till Kambodja redan sedan en arresteringsorder på honom har utlysts, efter att han uttalat sig negativt om Kungahuset i en utländsk TV-intervju.

 

http://www.nationmultimedia.com/politics/Arrest-warrant-sought-for-redshirt-leader-30231267.html

Police promise to go after a hard-core red-shirt leader in Pathum Thani for alleged lese majeste remarks in a media interview - but the Democrats claim he has 'police protection' and has probably already fled the country.

 

http://www.bangkokpost.com/news/politics/404358/adul-promises-to-arrest-ko-tee-when-they-find-him

Link to comment
Dela på andra sajter

Gå och lägg dig! Och va rädd om pumpen!

 

Försöker vara rädd om pumpen, och jag sover mina 6-8 timmar, frågan är hur du har det, men som sagt jag hoppas din pump är ok och att du inte i verkligheten är så förbannad på allt och alla som du verkar här på MPR.

Link to comment
Dela på andra sajter

Försöker vara rädd om pumpen, och jag sover mina 6-8 timmar, frågan är hur du har det, men som sagt jag hoppas din pump är ok och att du inte i verkligheten är så förbannad på allt och alla som du verkar här på MPR.

Nja, förbannad är jag sällan. däremot rättså rättfram i mina kommentarer, hur mycket jag sover beror på en massa olika parametrar så det tror jag inte du orkar bry dig om, lika lite som jag bryr mig om, det blir som det blir i alla fall.

Rekommenderas: en nypa salt, en gnutta humor och en smula läsa mellan raderna, en mycket lugnande dos för överspännda forumister!

Lycka till!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Drog jag ner byxorna på dig nu Baa?

Nja, snarare, svinhugg går igen!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...