Jump to content
IGNORERAD

Indier lurade i massagebluff i Pattaya


MPR Nyheter

Recommended Posts

Tre indiska turister blev offer för en numer vanligt förekommande bluff i Pattaya där värdesaker och pengar stjäls från offer när de får massage av en person som gömt sig under massagesängen.

Tidigt på onsdagen så gick de indiska turisterna - 38 och 43 år gamla - till Pattayas polisstation och anmälde att de blivit bestulna på sammanlagt 60,000 baht. De berättade att de gick längsmed stranden när två kvinnor kom fram till dem och bjöd in dem till deras rum för väldigt billiga massager. Indierna nappade och följde med damerna till deras rum på Soi 17 vid Pattaya Third Road.

En tredje kvinna anslöt sig där till sällskapet och massagen startade. Offren var dock inte medvetna om att ytterligare en person låg gömd under sängen och bytte ut deras pengar mot papper och stal deras klockor. Mitt under massagen uppgav kvinnorna abrupt att de var tvungna att byta rum, varpå de försvann.

Polisen försöker nu lokalisera och arrestera de skyldiga.

Källa: http://www.pattayaone.net/Pattaya-news/111128/indians-caught-up-in-under-the-bed-massage-scam-in-south-Pattaya-apartment/

 

post-8073-0-60037600-1386311978.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 43
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Kung Otto

    5

  • Galten

    3

  • Khun Ken

    3

  • L64

    2

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Inte för att jag har mycket kontakter på mig men brukar också lägga mina tillhörigheter vid huvudändan. dock har det alltid varit en madrass direkt på golvet.

Alltså bör man dra om man ser  något onormalt typ en vanlig sang där någon får plats under.

Ha 60 000 på sig är inte normalt.

Inte heller att följa med till ett vanligt rum för massage.

Försäkringgrej?

Ändrades av Galten

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför gå på en som säljer massage på streetan när det finns hur många salonger som helst av olika dignitet att välja på, då har man ju i slla fall en adress att hänvlsa för farbror blå!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ursäkta uttrycket, men dom får f*nimej skylla sig själva, man skall alltid ha koll på sina värdesaker. Djävl@ amatörer.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kanske bara jag, men tycker det rör sig ganska mycket indier/pakistanier på "coconut bar" och de beter sig minst sagt desperat och går nog med nästan vem som helst om de får napp. (har hört hur de förhandlar fram priser för 2-3 kompisar för en tjej) Men allt som oftast nobbas de. Kan inte direkt tycka synd om de heller, att bära så mycket kontanter på sig förtjänar tyvärr ren rejäl näsbränna.

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag säger som chan3087, kan bara hända i rövhålet Pattaya!

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Må vara ett rövhål men ett roligt rövhål!

 

Håller med fullständigt!

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför gå på en som säljer massage på streetan när det finns hur många salonger som helst av olika dignitet att välja på, då har man ju i slla fall en adress att hänvlsa för farbror blå!

 

Kanske för att garantera sig en massage med "happy ending" ......

Link to comment
Dela på andra sajter

Kanske för att garantera sig en massage med "happy ending" ...

Är bra på att hitta massageställen utan happy ending idag.

Ppga gumman  är det bäst så och idag får jag gå på massage ensam.

Vill man ha happy end så är de mycket lättare och hitta.

Fast det kostar ju extra mm.

De kanske lade ut ett bete till indierna som de inte kunde motstå ifråga om det prismässigt.

Ändrades av Galten

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

Helvetets näste Pattaya synd om grabbarna men hur i helvete kan man gå omkring med 60000 bluff och båg

Link to comment
Dela på andra sajter

12000sek är det mycket pengar?

Tycker ni det så måste ni vara fattiga

Och sen är inte alla lika smarta som vi på mpr

om Indien haft mpr så kunde dom lära sig var man ska gå=läropengar

Link to comment
Dela på andra sajter

12000sek är det mycket pengar?

Tycker ni det så måste ni vara fattiga

Och sen är inte alla lika smarta som vi på mpr

om Indien haft mpr så kunde dom lära sig var man ska gå=läropengar

12k är ju ungefär vad man tjänar om dan så visst är det småpengar :jester: Förresten är det nån som vet vart man kan köpa Archa billigt,min affär höjde just priset från 48b flaskan till 49b så jag håller på o leta ny affär. Sen att dom här Indierna är så dumma att dom går på en blåsning kan ju inte vara sant.Jag har aldrig blivit blåst i Thailand för jag vet ju hur allt funkar :king:

Link to comment
Dela på andra sajter

Tre indiska turister blev offer för en numer vanligt förekommande bluff i Pattaya där värdesaker och pengar stjäls från offer när de får massage av en person som gömt sig under massagesängen.

Tidigt på onsdagen så gick de indiska turisterna - 38 och 43 år gamla - till Pattayas polisstation och anmälde att de blivit bestulna på sammanlagt 60,000 baht. De berättade att de gick längsmed stranden när två kvinnor kom fram till dem och bjöd in dem till deras rum för väldigt billiga massager. Indierna nappade och följde med damerna till deras rum på Soi 17 vid Pattaya Third Road.

En tredje kvinna anslöt sig där till sällskapet och massagen startade. Offren var dock inte medvetna om att ytterligare en person låg gömd under sängen och bytte ut deras pengar mot papper och stal deras klockor. Mitt under massagen uppgav kvinnorna abrupt att de var tvungna att byta rum, varpå de försvann.

Polisen försöker nu lokalisera och arrestera de skyldiga.

Källa: http://www.pattayaone.net/Pattaya-news/111128/indians-caught-up-in-under-the-bed-massage-scam-in-south-Pattaya-apartment/

 

attachicon.gifindia-1.jpg

 

 

Snålheten har bedragit visheten än en gång!

Link to comment
Dela på andra sajter

12k är ju ungefär vad man tjänar om dan så visst är det småpengar :jester: Förresten är det nån som vet vart man kan köpa Archa billigt,min affär höjde just priset från 48b flaskan till 49b så jag håller på o leta ny affär. Sen att dom här Indierna är så dumma att dom går på en blåsning kan ju inte vara sant.Jag har aldrig blivit blåst i Thailand för jag vet ju hur allt funkar :king:

dom har nog inte alla indianer i kanoten

lr alla hönsen är nog inte hemma

det är nog inte lätt att vara rödman nu

men de lär sig NOT

Link to comment
Dela på andra sajter

12000sek är det mycket pengar?

Tycker ni det så måste ni vara fattiga

Och sen är inte alla lika smarta som vi på mpr

om Indien haft mpr så kunde dom lära sig var man ska gå=läropengar

Att gå omkring med 12k i cash i fickan är både mycket pengar och riktigt idi*tiskt om du fråga mig. Om man har 12k i fickan som spendera pengar under dagen så får man väl anse att man har det jävligt bra ställt... men då kan ju fråga sig varför man ta en massage från en brud på beachroad för att det är billigt. Hade jag kunnat bränna 12k så kan jag lova dig att det hade blivit massage av högsta klass.. där hade hon fått smörja in min kropp med honung och champagne samtidigt som jag blivit matad med vindruvor och gåslever! :)

Link to comment
Dela på andra sajter

dom har nog inte alla indianer i kanoten

lr alla hönsen är nog inte hemma

det är nog inte lätt att vara rödman nu

men de lär sig NOT

Alla kanoter är inte från indien eller hönor lägger inga ägg i kanoter. Men hursom så blev dom nog blåsta på varm mutta och fick snällt ta första bästa flyg hem till Calkutta  :crazy: 

Link to comment
Dela på andra sajter

Att gå omkring med 12k i cash i fickan är både mycket pengar och riktigt idi*tiskt om du fråga mig. Om man har 12k i fickan som spendera pengar under dagen så får man väl anse att man har det jävligt bra ställt... men då kan ju fråga sig varför man ta en massage från en brud på beachroad för att det är billigt. Hade jag kunnat bränna 12k så kan jag lova dig att det hade blivit massage av högsta klass.. där hade hon fått smörja in min kropp med honung och champagne samtidigt som jag blivit matad med vindruvor och gåslever! :)

Att spendera 12k under dagen var nog inte deras mening, att man har pengarna på sig som Indier är nog mer att dom inte litar på safety box"med all rätt"lr banker, sålt kostymen köpa jaba lr något

nä 12k i fickan är inte mycket

Alla har inte visa, mastercarc lr Amex vissa lever i ett cach samhälle, vilket vi har svårt att fatta, men om dom hadde gått med i mpr så hade saken vatt biff.Gräddan av IQ av farrang

Eller som Svenskensom vet hur världen ska styras.

Link to comment
Dela på andra sajter

Att spendera 12k under dagen var nog inte deras mening, att man har pengarna på sig som Indier är nog mer att dom inte litar på safety box"med all rätt"lr banker, sålt kostymen köpa jaba lr något

nä 12k i fickan är inte mycket

Alla har inte visa, mastercarc lr Amex vissa lever i ett cach samhälle, vilket vi har svårt att fatta, men om dom hadde gått med i mpr så hade saken vatt biff.Gräddan av IQ av farrang

Eller som Svenskensom vet hur världen ska styras.

Mja, om man åker från Indien till ett annat land som turist så är det nog ingen vanlig risbonde från Indien som inte har tillgång till kreditkort. Eller menar du att dom inte använder kreditkort i Indien?

Link to comment
Dela på andra sajter

Mja, om man åker från Indien till ett annat land som turist så är det nog ingen vanlig risbonde från Indien som inte har tillgång till kreditkort. Eller menar du att dom inte använder kreditkort i Indien?

cach is king, nä de flesta mäniskor från Indien har inte kreditkort och dom flesta litar inte på banker

Om du menar bankkort så har en hel del det utan kredit, men som sagt cash win

Se på dig själv 25år tillbaka

Link to comment
Dela på andra sajter

Kanske för att garantera sig en massage med "happy ending" ...

 

Då går man till honungs soien

För mig som tjänar 12500 brutto i månaden är det mkt pengar för

Link to comment
Dela på andra sajter

Då går man till honungs soien

För mig som tjänar 12500 brutto i månaden är det mkt pengar för

Du glömde dom svarta
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...