Jump to content
IGNORERAD

Android rules


acarls

Recommended Posts

Läste att det var dålig batteritid på den där Oneplus. Då går den bort för min del

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 2,3k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Herr Chang

    272

  • andrejsdenruskige

    140

  • Tallviking

    123

  • Sid

    100

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Läste att det var dålig batteritid på den där Oneplus. Då går den bort för min del

Haha, dåligt jämfört med vad?

 

Qualcomm har den som skryt/prestanda/strömsnåls exempel och klarade tex 60timmar konstant musikspelade..

Link to comment
Dela på andra sajter

Lyckades få en invite i förmiddags, beställde direkt, blir en lååång helg..

 

Lägg gärna upp lite bilder här - tagna med opo:n..

 

 

Tog snikversionen av frakten och så här gick det. :D

post-4126-0-40887500-1411050944.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Min var på Heathrow 8.53 imorse..fast jag tog express och sen ligger gbg såååå mycket närmare så den måste nästan vara här när som helst :-)

Fan, nu börjar jag bli inställd på att ha den imorgon.

And that's all I have to say about that

Link to comment
Dela på andra sajter

Haha, dåligt jämfört med vad?

Qualcomm har den som skryt/prestanda/strömsnåls exempel och klarade tex 60timmar konstant musikspelade..

Helt meningslöst att diskutera med iphone-maffian...så mata inte trollet hehe

And that's all I have to say about that

Link to comment
Dela på andra sajter

Läste att det var dålig batteritid på den där Oneplus. Då går den bort för min del

 

Det återstår att se, det finns några inlägg på oneplus-forumet där det snackas om dålig batteri-tid, men där dryftas även om en kommande uppdatering

just för batterioptimeringen.

Man får dock ha i åtanke att det är ett jävligt bra pris för en lur med den hårdvaran.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det återstår att se, det finns några inlägg på oneplus-forumet där det snackas om dålig batteri-tid, men där dryftas även om en kommande uppdatering

just för batterioptimeringen.

Man får dock ha i åtanke att det är ett jävligt bra pris för en lur med den hårdvaran.

Ja det var det jag läste något om. Min nuvarande Samsung har jag ju ständigt batteri problem med så jag är verkligen inte sugen på att köpa en ny telefon man inte kan ha en hel dag utan att ladda.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

så jag är verkligen inte sugen på att köpa en ny telefon man inte kan ha en hel dag utan att ladda.

 

Jag har en xperia z1 som jag är nöjd med, framförallt batteritiden är riktigt bra. Är one+one sämre så säljs den med stor säkerhet igen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det återstår att se, det finns några inlägg på oneplus-forumet där det snackas om dålig batteri-tid, men där dryftas även om en kommande uppdatering

just för batterioptimeringen.

Man får dock ha i åtanke att det är ett jävligt bra pris för en lur med den hårdvaran.

Har en Z2'a och är toknöjd med batteritiden på den så får se hur OPO'n står sig.

 

Batteridrainet kom med OTA xnph300 15'e Aug och fixades med OTA xnph33r 22'a Aug. :D

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan va gött,nu saknar man bara ett sms.blir nog inte så mycket producerat på jobbet idag :-)

 

 

post-4401-0-02902100-1411109213_thumb.pn

And that's all I have to say about that

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan va gött,nu saknar man bara ett sms.blir nog inte så mycket producerat på jobbet idag :-)

 

Snabb recension hade vart skoj, såg förresten att du fick en till på Swedroid.. :good:

Link to comment
Dela på andra sajter

Slängde ut min s4 på blocket för 4200 och folk bli som galna.

Fick en till på swedriod men efter en halvtimme så var den använd så jag förmodar att han gav den till någon mer ochså :_(

Jobbar till sju så jag har inte hunnit testa tillräckligt för att säga något än.

And that's all I have to say about that

Link to comment
Dela på andra sajter

Slängde ut min s4 på blocket för 4200 och folk bli som galna.

Fick en till på swedriod men efter en halvtimme så var den använd så jag förmodar att han gav den till någon mer ochså :_(

Jobbar till sju så jag har inte hunnit testa tillräckligt för att säga något än.

 

Den sista idi*ten är visst inte född än :)

 

http://www.netonnet.se/art/telefon/mobiltelefon/varumarke/samsung/samsung-i9506galaxys4plusblack/195547.7985/

Link to comment
Dela på andra sajter

Snabb recension hade vart skoj, såg förresten att du fick en till på Swedroid.. :good:

Efter att nerdat ner mig med telefonen under helgen kan jag bara säga att jag är sjukt nöjd med allt förutom 4g-täckningen..funkar bra i stan men så fort jag har varit lite utanför så är den inget man kan lita på,lite surt för att på många ställen jag hade svårt med täckning innan så funkade det klockrent när 4g kom.

Annars är det den klart bästa telefon jag haft,kanonljud,man kan byta ut i stort sätt allt som kom med telefonen mot något annat man gillar bätttre på appstore...har nog bytt ut det mesta på två dagar :-)

Så efter två dagar så rekomenderar jag den starkt med reservation för 4g-täckning..jo en grej till har stört mig,man kan inte använda SD-kort,64GB är iofs bra mycket mer utrymme än jag behöver men det är jävligt skönt att bara stoppa i SD-kortet med all hubsnyltad musik..och slippa ladda upp den på internminnet.

And that's all I have to say about that

Link to comment
Dela på andra sajter

Efter att nerdat ner mig med telefonen under helgen....

 

Ok, tack för recensionen. :good:

Ang. 4g o sd-kortet så hade jag läst om det på oneplus-forumet innan jag beställde. 4g funkar tydligen bara på stads-4g, som har en viss frekvens(2100?), medan det utanför stan ligger på 800/900?

Det är väl just det där med 4g som jag förmodligen kommer att reta mig mest på. Avsaknaden av extra minneskort stör mig förmodligen inte alls.

 

Jaja, min lur kommer förhoppningsvis imorr'n, :)

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Jag stannar kvar i android en stund till helt klart.

Beställde nyss en Note4 som får ersätta min Note2.

 

DVS,

En förbannat bra produkt ersätts av en ännu bättre.

2'an lär nog min fru ta hand om antar jag, hon har sneglat på den länge:-)

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Skaffade en Samsung Alpha i dagarna.

Mycket nöjd...

Allt som man vill ha i en telefon finns, går t.o.m att ringa med den. Helt otroligt, trodde inte det var sant..

Rock on!

Ändrades av Sangwal

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jodå, jag är anställd i Herr Chang AB, och får ut hyfsad lön för cirka 1-2 timmars jobb varje månad.

 

Herr Chang har talat.

 

 

härliggt herr chang

 

 

du är best you know

Link to comment
Dela på andra sajter

Slängde ut min s4 på blocket för 4200 och folk bli som galna.

Fick en till på swedriod men efter en halvtimme så var den använd så jag förmodar att han gav den till någon mer ochså :_(

Jobbar till sju så jag har inte hunnit testa tillräckligt för att säga något än.

 

 

 jobbar du så i Sverige    ..   då undra rman vad alla lagar tagit vägen

Link to comment
Dela på andra sajter

jobbar du så i Sverige .. då undra rman vad alla lagar tagit vägen

???

And that's all I have to say about that

Link to comment
Dela på andra sajter

Oneplus One för förhandsbokning i en timme

 

Telefonmakaren Oneplus har inga planer på att skrota det omdiskuterade inbjudningssystemet, men under en timme kommer det blir möjligt att förhandsboka One.

 

http://www.sweclockers.com/nyhet/19506-oneplus-one-for-forhandsbokning-i-en-timme

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...