Jump to content
IGNORERAD

Forumträff i Göteborg lördag 4 maj 14.00


Herr Chang

Recommended Posts

Vi har vår i luften... var har ni er :wink:

 

Det är visserligen fortfarande väl kallt ute, men vi hoppas på stigande temperatur inför nästa forumträff. Vi chansar på utomhusträff i Slottsskogen lördag 4 maj 14.00. Samling blir som vanligt vid polisvakten som ligger nära Linneplatsen.

 

Var och en får ta med sig önskad mat och dryck. Jag rekommenderar också sittunderlag alternativt hopfällbar stol då det bara finns ett bord vid polisvakten. Träffen kommer troligen att pågå fram till 18.00 eller 19.00, sen drar väl intresserade vidare till något ställe på Linnegatan.

 

Anmälan är ej nödvändig, men som alltid är det trevligt att veta vilka som planerar att delta.

 

Väl mött på säsongens första utomhusträff i Göteborg!

 

Herr Chang har talat.

Ändrades av Herr Chang
Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 142
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • L64

    19

  • Avregistrerad clion

    12

  • Minne00

    12

  • MrPutte

    9

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Kommer, vet dock icke om det blir med min biltema-weber eller engångs men de löser sig säkert!

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Jösses vad det var dött här!!!!!!!!!!!!

 

Nog sjutton skall vi väl träffas eller. blir ju skitbesviken om det inte blir något i maj, har längtat i nästan en månad!!!!!!!!!!!

 

Du Changen. jag kom på en sak. jag har aldrig varit i Slottsskogen utan att gå vilse... och polisvakten har jag aldrig hört talas om! Hur ser den ut?? Kan du snitsla en bana från spårvagnshållplatsen???? Använd gärna färgerna i Thailand flagga men glöm inte att meddela mig innan vilka det är...

 

JAG kommer iaf, hoppas innerligt att alla andra och några till dyker upp också, ok... Changen, Lamai och jag kan ha roligt utan er men då kommer ni andra  ju ångra er hela livet!!!!!!!!!

 

Äh... nu är jag vaken för sent igen, kommer inget vettigt från mig då... förutom att jag förutsätter att alla går man ur huse och tar med sig sambos, flickvänner, barn och avlägsna kusiner och dyker upp!!!!!!!!!!!!!! Det är på tiden att jag får träffa kvinnorna jag har att tacka för gemenskapen.. *ler*

asumption is the mother of all fuckups!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kollade väderprognosen... inte riktigt dags för bikini men . vi kommer nog inte bli dränkta iaf. halvmolningt och 13 grader "varmt" 3 sekundmeter vind.. kanske skall planera för en  termos varm choklad i stället för kläder och smink. :P

Natt-i-natt hälsar Johan Blund på speed.

asumption is the mother of all fuckups!

Link to comment
Dela på andra sajter

phitsanulok

Det är väl då fan vad forumträffarna ligger avsides till, när man som jag bor alldeles i närheten av sveriges demografiska mittpunkt så hoppas man ju på en träff i den stora handels och sjöfartstaden örebro framåt sommaren.

mvh walle

Link to comment
Dela på andra sajter

Bara och pallra sig till Nya Stockholmsträffen den 8 juni eller gör som jag gjorde sist, ta tåget ner till GBG en trevlig resa. Eller Uppsalaträffen

Link to comment
Dela på andra sajter

Bara och pallra sig till Nya Stockholmsträffen den 8 juni eller gör som jag gjorde sist, ta tåget ner till GBG en trevlig resa. Eller Uppsalaträffen

Elller kan du och Svampfan ha en egen träff, plocka svamp i skogen....

Link to comment
Dela på andra sajter

phitsanulok

det ska vi ordna, blir nog fler, har för mig det har varit nån träff i örebro

Link to comment
Dela på andra sajter

Du Changen. jag kom på en sak. jag har aldrig varit i Slottsskogen utan att gå vilse... och polisvakten har jag aldrig hört talas om! Hur ser den ut?? Kan du snitsla en bana från spårvagnshållplatsen? Använd gärna färgerna i Thailand flagga men glöm inte att meddela mig innan vilka det är...

 

 

Så här ser polisvakten ut Minne00,gå från Linneplatsen uppför backen,ligger på vänster sida du kan inte missa. 

post-4617-0-85577100-1367118019.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Har för mig att changen har en karta från di tidigare träffarna själv är jag i paradiset då men hoppas ni får kul

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

det ska vi ordna, blir nog fler, har för mig det har varit nån träff i örebro

Jodå, den senaste Örebroträffen glöms inte i första taget, Kallt som fan bland annat :thumbsup:  men kul :crazy:

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag hade kommit om det vore inomhus... Alldeles för kallt för min del ute... Brrrr...

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag hade kommit om det vore inomhus... Alldeles för kallt för min del ute... Brrrr...

 

Du kan ju dyka upp på efterträffen, det är säker några som vandrar ner till något ställe på Linnegatatn framåt kvällen.

 

Lättast att hitta är från Linneplatsen. Man går alltså Slottsskogspromenaden därifrån, går snett till höger uppför en backe, och efter krönet ligger Gamla polisvakten på vänster sida.

 

post-3080-0-89329200-1367136176_thumb.pn

 

Minne00 behöver nog inte oroa sig för att bli ensam där, åtminstone jag kommer dit oavsett väder!

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Underbart men kan tyvärr inte komma.

 

Rochelle landar på Kastrup 3/5 vid 19 tiden.

Hon behöver få komma i ro den helgen.

 

 

Ha det bra :thumbsup:

 

Hälsar pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam
Det är väl då fan vad forumträffarna ligger avsides till, när man som jag bor alldeles i närheten av sveriges demografiska mittpunkt så hoppas man ju på en träff i den stora handels och sjöfartstaden örebro framåt sommaren.

mvh walle

Är väl bara att starta en träff

 

Håller med

Link to comment
Dela på andra sajter

post-3139-1367152390,39_thumb.jpg

post-3139-1367152405,28_thumb.jpg

Polisvakten väntar på gäster....

Ändrades av hakancnx

/hakancnx

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion
Ska du till Stockholm? :crazy:

Jo nog ska jag försöka ta mig dit  både den 8 juni och garanterat den 15 för RS Concert i globen nog för att hålan är vacker i centrum .men paradis vete fan :crazy:

Ändrades av clion

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn
Jag hade kommit om det vore inomhus... Alldeles för kallt för min del ute... Brrrr...

Man kan ta på sig mer kläder... :lol:

Vet inte om jag kan komma...

Nu är det ju vårrustning för båten och man får ta varje chans man får för att fixa till det i tid...

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Man kan ta på sig mer kläder... :lol:

Vet inte om jag kan komma...

Nu är det ju vårrustning för båten och man får ta varje chans man får för att fixa till det i tid...

 

Ja, mer kläder ordnas ju lätt! Dock tråkigt om man ska behöva paraply...

 

För de som inte har möjlighet denna gång kan jag meddela att efterföljande träff blir lördag 1 juni 14.00 på samma plats.

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...