Jump to content
IGNORERAD

Konto för brännskadade Pop


leifen

Recommended Posts

Nu har vi kommit så långt att vi kan ge lille brännskade Pop en chans till ett så bra liv som det går.

 

Drivern ställer upp och administrerar i Thailand. Scannar kvitton, betalar fakturor om så behövs.

Allt kommer att redovisas så inga tvivel finns.

Kanske en egen tråd senare, vi får prova oss fram.

 

Jag redovisar läget med text och bilder allt eftersom tillsammans med Drivern.

Mindre belopp regelbundet varje månad eller enstaka belopp. Allt är välkommet.

 

Leif

 

För donationsalternativ, kontakta Leifen eller Drivern via PM.

 

Ansvariga för denna insamling: Leifen och Drivern
 

------------------------------

 

Läs om Pop här: http://www.maipenrai.se/forum/t/23487-när-jag-började-lipa-eller-är-thai-utan-känslor/

Varning för känsliga bilder!

Ändrades av Surin P3

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 375
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • ellim63

    59

  • leifen

    58

  • Drivern

    29

  • Minne00

    20

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

lägg gärna in en länk till tråden som det berör, då det säkert finns folk på forumet som missat den.

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

lägg gärna in en länk till tråden som det berör, då det säkert finns folk på forumet som missat den.

Jag hade missat tråden men letade rätt på den. Pallade fan inte läsa mer än första 2 sidorna för tillfället, verkligen hemsk historia. Kommer skänka en slant då och då när medel finns.

Link to comment
Dela på andra sajter

Så, funkade utmärkt, från Nordea just skriv clearing och kontonummer som det står..

post-3210-0-26437900-1360481649_thumb.pn

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Skalisไอ้หนุ่มกระดองเต่า
Så, funkade utmärkt, från Nordea

 

 

2013-02-1009-12-00_zpsa668df94.png

funkar från SHB också.

 

// Skalis

Facts do not cease to exist because they are ignored.

Link to comment
Dela på andra sajter

Denna insamling skulle Nigeria gubarana se, dom skulle bli gröna av avund! :crazy:

Jag har spart länken på min e-post, lätt å hitta där!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vill också skicka pengar . Men det vill inte länsförsäkringar bank. Jag skriver exakt som alla andra. PG eller BG är felaktikt. Räcker det att jag hoppar dom fem första siffrorna eller.

Ändrades av John Khonken
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vill också skicka pengar . Men det vill inte länsförsäkringar bank. Jag skriver exakt som alla andra

 

Inga . eller - 

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vill också skicka pengar . Men det vill inte länsförsäkringar bank. Jag skriver exakt som alla andra. PG eller BG är felaktikt. Räcker det att jag hoppar dom fem första siffrorna ell

Jag gjorde en överförimg till annan bank.. Inte en betalning till post ell bankgiro. Det är viss skillnad.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var ju skitlätt när någon talade om hur man skulle göra. Fam Khonken hoppas på en snar bättring för Pop

Link to comment
Dela på andra sajter

Har ordnat så jag har en stående liten överföring varje månad.

Hoppas på att många tänker likadant,många bäckar små..

Det är det minsta man kan göra för denna lilla varelse.  Det gör mej så fruktansvärt ont att människor kan vara så sjukt onda.

Jag kan inte hämnas på dom som gjort detta,men kan göra nåt för o hjälpa.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag hoppas det flyter in mycket pengar så lilla Pop får den hjälp hon behöver

Det ser ut som att det gick bra med min överföring av pengar

Link to comment
Dela på andra sajter

Vem är pop? vad har hänt henne? Alla läser inte forumet löpande, så kanske en kort  sammanfattning vore på sin plats.

Kanske finns all information i någon tråd som har sjunkit ner i "träsket" olästa inlägg. Förlåt

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har tidigare lovat bidraga och har gjort en överföring.

 

Istället för att ge varje månad så lade jag in för ett antal månader i förskott med tanke på att det behövs mer pengar nu när vi startar från noll.

 

Känns gott att kunna ge ett bidrag till denna tös.

Ändrades av Prutten
Link to comment
Dela på andra sajter

Vem är pop? vad har hänt henne? Alla läser inte forumet löpande, så kanske en kort  sammanfattning vore på sin plats.

Kanske finns all information i någon tråd som har sjunkit ner i "träsket" olästa inlägg. Förlåt

 

Se denna tråd:

 

http://www.maipenrai.se/forum/t/23487-när-jag-började-lipa-eller-är-thai-utan-känslor/#entry656917

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Mycket behjärtansvärt!

Jag kommer nog, tyvärr inte att skänka något...

Har fullt tillräckligt med svärmor och en allvarligt hjärnskadad svåger (MC-olycka) att ge bidrag till, familjen är närmast, thaistyle.

 

Önskar Pop all lycka ändå.

 

MVH Tommy 

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Changen går det ej att lägga en tråd som alltid syns? ???

 

Inte vad jag vet. Det går att "klistra" en tråd så den alltid hamnar överst när man tittar på ett delforum, men Nytt innehåll blir bara just det. Dvs, har ingen skrivit något i tråden sen du sist läste den så kommer den inte upp.

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...