Jump to content
IGNORERAD

Kim Eriksson Sirawan igen


gst

Recommended Posts

Guest wUThai

Det är alltid åt helvete att hålla på med droger. Men om det stämmer som står i bloggen så är det väldigt skrämmande att det får gå till på det viset.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Man väljer väl själv om man vill ta droger, det är ju inget som kommer i mjölken precis å vipps så är man beroende

Vi vet alla från skolans information och från föräldrar att det inte är nått bra val att hålla på med droger

Ja, och sedan väljer man även själv om man ska tillverka och sälja skiten.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34

Ja, och sedan väljer man även själv om man ska tillverka och sälja skiten.

Man väljer själv här i livet hur man vill leva, goda eller dåliga val

Link to comment
Dela på andra sajter

Man väljer väl själv om man vill ta droger, det är ju inget som kommer i mjölken precis å vipps så är man beroende

Det var en av de mest korkade kommentarer jag läst på ett forum, en drogtillverkare är värre än en massmördare!!!!

Vi vet alla från skolans information och från föräldrar att det inte är nått bra val att hålla på med droger

Grattis, och nu har du åter verkligen bevisat varför du inte är med in den lokala mensa-föreningen.

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var en av de mest korkade kommentarer jag läst på ett forum, en drogtillverkare är värre än en massmördare!!!!

Grattis, och nu har du åter verkligen bevisat varför du inte är med in den lokala mensa-föreningen.

Försvarar du droger eller behöver du info om domsamma?

Sök på drogberoende.se din gök

Mvh jrk

Link to comment
Dela på andra sajter

Försvarar du droger eller behöver du info om domsamma?

Sök på drogberoende.se din gök

Mvh jrk

Läs om ingen och förstå rätt!

Jog tolkade det som att skribenten i det inlägg jag citerade ansåg att det var respektive individs val om de skulle bruka droger eller inte.

De som säljer, tillvekar eller på annat sätt befattar sig med droger anser jag vara värre än massmördare.

De som på något sätt försvarar droger..ser jag gärna pannbenet inslaget på!

Mvh

Göken :)

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag ser helst att inga diskussioner om hur man får tillgång till receptbelagda mediciner. Tack.

Link to comment
Dela på andra sajter

Här hinner man inte med i svängarna, mitt inlägg blev borttaget innan jag hann ta bort det själv. Tack för det SurinP3. :)

Fritz..

Ändrades av Fritz

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var en av de mest korkade kommentarer jag läst på ett forum, en drogtillverkare är värre än en massmördare!!!!

De som säljer, tillvekar eller på annat sätt befattar sig med droger anser jag vara värre än massmördare.

De som på något sätt försvarar droger..ser jag gärna pannbenet inslaget på!

Alkohol är en drog, kanske den värsta av dem alla. Antar du är nykterist eller så är det bara att börja slå.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hmmm.

Ja jag dricker alkohol, dessutom nu relativt berusad.

Att tillverka droger för eget bruk anser jag vara helt legalt.

Att tillverka för att tjäna pengar och dra andra i skiten vore det dödsstraff på.

Så angående KIM, låt honom ruttna i någon håla någonstans

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hmmm.

Ja jag dricker alkohol, dessutom nu relativt berusad.

Att tillverka droger för eget bruk anser jag vara helt legalt.

Att tillverka för att tjäna pengar och dra andra i skiten vore det dödsstraff på.

Så angående KIM, låt honom ruttna i någon håla någonstans

Hur kan man anse något vara helt legalt som bevisligen är illegalt? Har hört samma påstående i andra sammanhang förut och slutar aldrig häpnas över det retoriskt efterblivna i detta...

Angående Kim och hans utlägg om sin oskuld passar faktiskt det gamla slitna uttrycket "om jag fått en krona för varje gång...", utan att avslöja för mycket, tro mig - jag har hört det ett antal gånger.

Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött?

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur kan man anse något vara helt legalt som bevisligen är illegalt? Har hört samma påstående i andra sammanhang förut och slutar aldrig häpnas över det retoriskt efterblivna i detta...

Angående Kim och hans utlägg om sin oskuld passar faktiskt det gamla slitna uttrycket "om jag fått en krona för varje gång...", utan att avslöja för mycket, tro mig - jag har hört det ett antal gånger.

Nja..

Du har både rätt och fel.

Vem bestämmer att det är fel?

Vem sätter regler på vad som är legalt?

I morgon kanske en regering bestämmer att salt ska kosta 5000kr / gram

Se till dina egna så dom har det bra, se inte så hårt vad någon har bestämt.

Droger skapar bekymmer, men politiker skapar faktiskt mer bekymmer än droger i världen.

Och politiker kostar mer pengar än droger i avgångsvederlag.

Hmmm. jag är ganska full nu, så skit i vad jag skriver, det är säkert inget viktigt.

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nja..

Du har både rätt och fel.

Vem bestämmer att det är fel?

Vem sätter regler på vad som är legalt?

I morgon kanske en regering bestämmer att salt ska kosta 5000kr / gram

Se till dina egna så dom har det bra, se inte så hårt vad någon har bestämt.

Droger skapar bekymmer, men politiker skapar faktiskt mer bekymmer än droger i världen.

Och politiker kostar mer pengar än droger i avgångsvederlag.

Hmmm. jag är ganska full nu, så skit i vad jag skriver, det är säkert inget viktigt.

Hehe..bra skrivet! Jag håller inte med dig, men jag förstår vad du säger och respekterar dig!

Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött?

Link to comment
Dela på andra sajter

Nja..

Du har både rätt och fel.

Vem bestämmer att det är fel?

Vem sätter regler på vad som är legalt?

I morgon kanske en regering bestämmer att salt ska kosta 5000kr / gram

Se till dina egna så dom har det bra, se inte så hårt vad någon har bestämt.

Droger skapar bekymmer, men politiker skapar faktiskt mer bekymmer än droger i världen.

Och politiker kostar mer pengar än droger i avgångsvederlag.

Hmmm. jag är ganska full nu, så skit i vad jag skriver, det är säkert inget viktigt.

Mest rappakalja,,men tar dig på dina egna ord o skiter i det..

# 27 RIP

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Khun Lung Pung

Nja..

Du har både rätt och fel.

Vem bestämmer att det är fel?

Vem sätter regler på vad som är legalt?

I morgon kanske en regering bestämmer att salt ska kosta 5000kr / gram

Se till dina egna så dom har det bra, se inte så hårt vad någon har bestämt.

Droger skapar bekymmer, men politiker skapar faktiskt mer bekymmer än droger i världen.

Och politiker kostar mer pengar än droger i avgångsvederlag.

Hmmm. jag är ganska full nu, så skit i vad jag skriver, det är säkert inget viktigt.

Den lagstiftande församlingen, i Sverige kallad riksdag, bestämmer vad som är lagligt. Om riksdagen bestämmer att t.ex cannabis ska bli lagligt, så är det lagligt, annars är det OLAGLIGT och du begår ett brott.

Om jag skiter i lagen och börjar tillverka något som är olagligt, så begår jag ett brott och riskerar att bli dömd, om jag blir fast. Ganska klara spelregler, så vad är problemet?

Sen att straffskalan ser olika ut i olika länder får vi också acceptera. Sysslar man med drogtillverkning i Thailand får man ta sitt straff om man åker fast.

All lagstiftning utgår från folket via riksdagen och det får vi acceptera i ett civiliserat land. Vad är alternativet?

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34

Det var en av de mest korkade kommentarer jag läst på ett forum, en drogtillverkare är värre än en massmördare!!!!

Grattis, och nu har du åter verkligen bevisat varför du inte är med in den lokala mensa-föreningen.

Vad fan är det med dig igentligen??

kan du läsa eller???

vem fan blir tvingad till att ta droger???

så en massmördare är det helt okej att vara??

Droger är väl nått man bestämmer själv om man ska ta, eller hur???

Det är väl lika bra å säga att jag är emot droger annars blir man väl kallad pundare åsså

Skärp till dig med dina uttryck till oss andra, du är inte specielt len i truten

Sen skiter jag i dina jävla mensaföreningar

Ändrades av Forden34
Link to comment
Dela på andra sajter

Den lagstiftande församlingen, i Sverige kallad riksdag, bestämmer vad som är lagligt. Om riksdagen bestämmer att t.ex cannabis ska bli lagligt, så är det lagligt, annars är det OLAGLIGT och du begår ett brott.

Om jag skiter i lagen och börjar tillverka något som är olagligt, så begår jag ett brott och riskerar att bli dömd, om jag blir fast. Ganska klara spelregler, så vad är problemet?

Sen att straffskalan ser olika ut i olika länder får vi också acceptera. Sysslar man med drogtillverkning i Thailand får man ta sitt straff om man åker fast.

All lagstiftning utgår från folket via riksdagen och det får vi acceptera i ett civiliserat land. Vad är alternativet?

Nää. både du och jag satter ribban på vad som är lagligt just nu.

Men det kan ändras i morgon genom politiska spel.

Så faktum gäller fortfarande, se till dina och dina släktingar.

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34

Läs om ingen och förstå rätt!

Jog tolkade det som att skribenten i det inlägg jag citerade ansåg att det var respektive individs val om de skulle bruka droger eller inte.

De som säljer, tillvekar eller på annat sätt befattar sig med droger anser jag vara värre än massmördare.

De som på något sätt försvarar droger..ser jag gärna pannbenet inslaget på!

Mvh

Göken :)

Jag har sett många inlägg där du tolkar som du vill, varför då inte fråga mig vad jag menar

Mvh Arbetsnarkomanen,, Är det nu jag ska få pannbenet inslaget?????

Link to comment
Dela på andra sajter

Nja..

Du har både rätt och fel.

Vem bestämmer att det är fel?

Vem sätter regler på vad som är legalt?

I morgon kanske en regering bestämmer att salt ska kosta 5000kr / gram

Se till dina egna så dom har det bra, se inte så hårt vad någon har bestämt.

Droger skapar bekymmer, men politiker skapar faktiskt mer bekymmer än droger i världen.

Och politiker kostar mer pengar än droger i avgångsvederlag.

Hmmm. jag är ganska full nu, så skit i vad jag skriver, det är säkert inget viktigt.

Blir salt olagligt bara för att det blir svindyrt?

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Khun Lung Pung

Nää. både du och jag satter ribban på vad som är lagligt just nu.

Men det kan ändras i morgon genom politiska spel.

Så faktum gäller fortfarande, se till dina och dina släktingar.

Lagar i ett land är summan av allas åsikt, på ett ungefär. Så säger man i alla fall.

Att jag har en avvikande åsikt från lagstiftningen, hjälper inte när jag bryter från kollektivets åsikt.

Jag håller med om att det skulle vara skönt att få göra som jag vill ibland, men tyvärr är det inte möjligt i ett rättssamhälle.

Link to comment
Dela på andra sajter

Blir salt olagligt bara för att det blir svindyrt?

Nää, salt blir inte olagligt förrän regeringar gör det olagligt.

Däremot så är det mer lukrativt att handla i saker som är svåra att få tag i.

Skulle salt bli olagligt så skulle du inte tjafsa med mig, då hade du andra problem.

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nää. både du och jag satter ribban på vad som är lagligt just nu.

Men det kan ändras i morgon genom politiska spel.

Så faktum gäller fortfarande, se till dina och dina släktingar.

Nja,,en lag ändrar man inte över en natt,,om jag inte är helt fel ute måste det väl gå över två mandat perioder för o få en lag ändras,,så imorgon ändras inget..

edit,,gäller nog bara vissa grundlagar,,vad som ingår där har jg ingen aning om--

Ändrades av Rogigoal

# 27 RIP

Link to comment
Dela på andra sajter

Skönt, då kan jag äta mina salta nötter utan att behöva oroa mig för frihetberövande...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jlh66

har läst lite om fallet Kim. Jag vet inte vem människan är och vet kanske egentligen alldeles för lite för att lägga ett inlägg i denna tråd.Men om jag har fattat saken rätt så var /är Kim ihop med en tjej som har en bror som är polis? Han kör sin grej och använder pengar till att bygga fina hus och köpa lyxbilar.Antagligen står allt i tjejens namn.en dag tröttnar tjejen och hennes bror på att han själv använder droger och nu när hus och bilar är köpta/byggda så bestämmer dom sig för att han inte behövs längre.Vips så slår polisen till med en stor razzia och han blir borta för en långtid framöver.Obs allt detta är bara en tanke på hur det hela har gått till. ???

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad fan är det med dig igentligen??

kan du läsa eller???

vem fan blir tvingad till att ta droger???

så en massmördare är det helt okej att vara??

Droger är väl nått man bestämmer själv om man ska ta, eller hur???

Det är väl lika bra å säga att jag är emot droger annars blir man väl kallad pundare åsså

Skärp till dig med dina uttryck till oss andra, du är inte specielt len i truten

Sen skiter jag i dina jävla mensaföreningar

Ursäkta att man lägger sig i,,men herr ford,,kan du läsa o tyda??

Var säger Tomurdoc att det är ok o va massmördare???..

Finns faktiskt en hel del människor i världen som tvingas ta droger,dvs människor som utnjyttas i den situation som dom befinner sig i..

Visst har alla ett val,,men vad händer när alla val tar slut,,då gör människan det val dom trodde var uteslutet för dom..

Förstår att du skiter i mensa...

# 27 RIP

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...