Jump to content
IGNORERAD

Hej och välkomna.


SSS

Recommended Posts

Hej!

Jag bor i den underbara regionen Kamphaeng Peth!

Tänkte höra om det är någon annan på det här eminenta forum som är stationerad på Southside, vad jag har förstått så bor majoriteten på östsidan/ Issan.

Det kunde vara roligt om vi som häckar häromkring skulle kunna ha någon form av sammankomster Issanstyle, det verkar som de har skoj på sina träffar så

varför inte försöka sig på något liknande i den här delen av Thailand. Är här några som bor i krokarna ge er till känna.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjena!

Khrong Khlung här. 4.5 mil söder om Kampeangphet. Vi är i din stad en gång i veckan för att handla framför allt då

på MAKRO.

Trivs som fan här...förutom alla mygg kvälls o nattetid :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

Då har du nära till Elefanten Thomas, du bor du där jag svänger vänster för att komma till Khlong Lan eller närmare bestämt Pang Tawai där vi har huset., Makro är bra men jag gillar även BIG C hörde av en kompis i grannbyn att ett Tesco Lotus är på väg också.Thongniam har stället ett namn det blir lättare att bilda sig en uppfattning om var du bor, själv ska vi inte ner förrens den 26/6 och fem veckor framåt det blir så när man har barn i skolåldern.

Nu vet jag att ni finns till och är ni där i sommar så säg till.

Link to comment
Dela på andra sajter

Enligt Gumman heter det Komerai ( troligtvis stavfel) vid väg 1 det är det samhälle som ligger närmast byn

Lasse

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...