Jump to content
IGNORERAD

Uppmaning angående politiska nyhetsdiskussioner


Guest Atom

Recommended Posts

Helt sanslöst. En tråd som handlar om att försöka skapa ett vettigt debattklimat och om att inte bara tjafsa om Thaksin är dum/Thaksin är bra i varenda tråd...slutar i just denna diskussion. Pajkastning och barnsliga påhopp återigen. Är ni nöjda med er själva nu?

Head on the nail!

Interna MPR mästerskapet i att skända icke likasinnade är på G som vanligt, kom igen, be a man, bring a gun not a PC

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 68
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Surin P3

    7

  • Poffa

    6

  • ban99arne

    3

  • andersbangkok

    3

Mest aktiva i denna tråd

Många här på forumet gillar att hacka på Thaksin, och absolut inte utan anledning

Men det är EN person som i ALLA trådar han gör inlägg i ALLTID tar upp motsatsen till Thaksin d.v.s "militären, eliten och herrklubben"

Knappast en balanserad situation :whistle:

Håller med dig, det behövs fler pro-Thaksin här på forumet. :)

Ändrades av erka
Link to comment
Dela på andra sajter

Håller med dig, det behövs fler pro-Thaksin här på forumet. :)

Att det är tunnsått med Thaksin fan´s här är väl inte inte så konstigt. I Thailand får dom betalt för rösta på honom. Här på forumet får de bara på skallen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Håller med dig, det behövs fler pro-Thaksin här på forumet. :)

Finns i.o.f.s en lite fan-klubb runt honom men dom kommer aldrig med något eget utan kör bara vågen efter hans uttalanden.

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan väl inte påstå att min uppmaning har hörsammats sådär jätteväl men man vänder väl inte en oljetanker sådär helt utan vidare, nu åker jag och dricker bärs istället :drinks:

Link to comment
Dela på andra sajter

Många här på forumet gillar att hacka på Thaksin, och absolut inte utan anledning

Men det är EN person som i ALLA trådar han gör inlägg i ALLTID tar upp motsatsen till Thaksin d.v.s "militären, eliten och herrklubben"

Knappast en balanserad situation :whistle:

Detta är det bästa Tallviking skrivit på flera år :thumbsup:

Det blev karma för detta. :nyam::wai:

Hälsar pigge01

Ändrades av pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest DrRambone

Många här i tråden som gillar att ta till påhopp på viss issan skribent. Dags att flytta diskussionen till frågan o inte skribenten.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Håller med dig, det behövs fler pro-Thaksin här på forumet. :)

Hej

Håller med dig, inte blir det balans om alla bara skriver positivt om militären och herrklubben, forumet är mycket obalanserat i denna fråga, och det är allt tur att några av oss inte sväljer allt med hull och hår.

Mvh Isan Lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

Håller med dig, inte blir det balans om alla bara skriver positivt om militären och herrklubben, forumet är mycket obalanserat i denna fråga, och det är allt tur att några av oss inte sväljer allt med hull och hår.

Mvh Isan Lover

Nu blir det rörigt??

Thaksin tillhör herrklubben och eliten, militären blir än en gång gynnad av Thaksinklanen (nya helikoptrar nu tex), Thaksin har till och med högt uppsatta militärer i sin släkt, så vem är det egentligen som sväljer allt med hull och hår?

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan väl inte påstå att min uppmaning har hörsammats sådär jätteväl men man vänder väl inte en oljetanker sådär helt utan vidare, nu åker jag och dricker bärs istället :drinks:

Jag med.

Skål grabbar!!!!! nu har jag också hunnit med några stycken

Hej

Håller med dig, inte blir det balans om alla bara skriver positivt om militären och herrklubben, forumet är mycket obalanserat i denna fråga, och det är allt tur att några av oss inte sväljer allt med hull och hår.

Mvh Isan Lover

Sa han med det stora svalget

En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas

Våga vägra fesbok

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Skål grabbar!!!!! nu har jag också hunnit med några stycken

Sa han med det stora svalget

Hej

Ja det gjorde han verkligen, för mig räckte det med att göra lumpen så var jag klar med det militära.

Mvh Isan Lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

Ja det gjorde han verkligen, för mig räckte det med att göra lumpen så var jag klar med det militära.

Mvh Isan Lover

Blev du klassad som 'oduglig i tjänst'? :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan väl inte påstå att min uppmaning har hörsammats sådär jätteväl men man vänder väl inte en oljetanker sådär helt utan vidare, nu åker jag och dricker bärs istället :drinks:

Vem styr M/S Mai Pen Rai medan du och Surin P3 dricker bärs?

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Blev du klassad som 'oduglig i tjänst'? :crazy:

Hej

Det skulle man ju kunna tro, men dom ville inte att jag skulle mucka och jag blev erbjuden fast anställning, själv är jag osäker på hur man ska tolka det, men jag tackade i varje fall nej.

Mvh Isan Lover

Ändrades av Isan Lover
Link to comment
Dela på andra sajter

Vem styr M/S Mai Pen Rai medan du och Surin P3 dricker bärs?

Vadå, den har väl legat vid kaj ganska länge, hur har dom annars kunnat tanka färska bärs?

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...